Obnova trati je náročnější než silnice, trvá i týdny. Nejvíc zabrat dají výhybky
Dosypání odplaveného štěrku z takzvaného kolejového lože nebo zkontrolování a zprůchodnění bahnem a větvemi ucpaných propustek jsou jedny z mála prací, které zajistí, aby po zaplavených tratích opět mohly jezdit vlaky. Hlavní důvod, proč na železnici trvají opravy déle než na silnici, ovšem spočívá ve výhybkách. A souvisí se zabezpečovacím zařízením.
Zdroj: iDnes.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Několik evropských, amerických a britských balíčků protiruských sankcí se týká nejen ropy či letadel. Výrazně omezují i prodej luxusních západních výrobků, které se tolik líbí ruským elitám. Luxusní a ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Čokoládoví Mikuláši, adventní kalendáře nebo vánoční kolekce. Všechny velké supermarkety v Česku už mají v regálech vánoční i mikulášské zboží. Za čokoládové figurky si podle oslovených obchodů ale li ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Donald Trump se po čtyřleté přestávce vrátí do Bílého domu. Jak silné je jeho vítězství? Jak se jeho mandát promítne do vztahů s Evropou? A co se stane, když Spojené státy obklopí celní bariéry? V poř ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Francouzská energetická společnost EDF se odvolá proti rozhodnutí českého Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) ohledně svých stížností na český jaderný tendr. Mluvčí EDF to řekla televizní sta ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Největší událost roku je za námi! Americké prezidentské volby nakonec jasně ovládl Donald Trump. Průzkumy popularity tak jasně selhaly, ještě den před volbami mírně favorizovaly Kamalu Harris. Pravdu ... ..
Zdroj: Roklen24.cz