Místo názvů ceny. Penny v Německu experimentuje s obaly privátních značek
Obchodní řetězec Penny v Německu vsadil v září na neotřelou marketingovou kampaň. V obchodech po celé zemi totiž nabízel své privátní značky v originálních limitovaných obalech. Na pěti vybraných položkách potravin řetězec zdůraznil ceny, naopak upozadil název samotného výrobku.
Zdroj: iDnes.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Do roku 2033 se má Česko obejít bez uhlí. Do roku 2030 by tedy měly například solární nebo větrné elektrárny pokrýt až třetinu tuzemské spotřeby elektřiny. Tolik čisté elektřiny ale malé zdroje na stř ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Míra inflace v zemích Evropské unie v září zvolnila na 2,1 procenta ze srpnového tempa 2,4 procenta. Ve své zprávě to dnes uvedl statistický úřad Eurostat. V České republice je inflace naopak znovu na ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Jak jsme zmínili na konci první části, centrální banka se dostala do situace, kdy její hlavní měnověpolitická sazba 2T repo činila 0,05 %. Tomuto jevu říkáme v monetární ekonomii Zero Lower Bound (dál ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Jaká rizika aktuálně proplouvají trhem? Průzkum Bank of America mezi manažery fondů ukázal, že v říjnu drží prvenství geopolitika. Na druhém místě je obava z obnovy růstu inflace, na třetím strach z r ... ..
Zdroj: Roklen24.cz