Novým obchodním ředitelem SPM MEDIA se stal Jiří Otevřel
Vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství MAFRA, ve kterém působil více než dvě dekády. V té poslední zastával pozici obchodního ředitele a patří mezi přední obchodní manažery v mediální branži.
Zdroj: Echo24.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Před čtyřmi lety Erik Kaliňák poprvé kandidoval do slovenské Národní rady. Tehdy ještě neúspěšně. Před třemi lety se stal místopředsedou strany SMER-SD a před rokem už v Národní radě zasedl. A letos z ... ..
Zdroj: TheBusinessSoiree.com
Motivačné štipendium, ktorého cieľom je najmä zvýšiť záujem žiakov o tzv. nedostatkové odbory vzdelávania, vypláca Trenčianska župa od školského roka 2022-2023. Od jeho zavedenia stúpol aj počet žiako ... ..
Zdroj: TheBusinessSoiree.com
Ve svém oboru patří liberecká společnost Temperatior minimálně na evropské úrovni k naprosté špičce. Její doménou je zpracování odpadních živočišných tuků a výroba vyšší generace biopaliv. A o tomto o ... ..
Zdroj: TheBusinessSoiree.com