Zákaznická spokojenost klesá. Lidem vadí zdražování a nerozumí si s chatboty
Češi byli letos nejméně spokojení se zákaznickým servisem za posledních pět let. Na vině je mimo jiné inflace – služby zdražily a lidé proto očekávali jejich vyšší kvalitu. Hlavní roli v nespokojenosti letos hrála nižší míra empatie, kterou zčásti způsobilo nevhodné využívání nástrojů umělé inteligence. Nejspokojenější jsou podle průzkumu společnosti KPMG zákazníci s bankami, na žebříčku spokojenosti obsadila první tři příčky AirBank, Česká spořitelna a Fio banka. Mezi největší skokany 100 nejoceňovanějších firem patří Raiffeisenbank, lékárny Dr.Max a Moravské naftové doly (MND).
Zdroj: E15.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Rick Rieder, hlavní bondový stratég firmy BlacRock, se nechal slyšet, že jeho nejoblíbenější typ investice je nákup dluhopisů se splatností maximálně tři roky a vytváření dodatečného výnosu prostředni ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Britské úřady daly zelenou prodeji britské pošty Royal Mail do rukou společnosti EP Group českého miliardáře Daniela Křetínského, napsal s odvoláním na své zdroje deník Financial Times (FT). Podle lis ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Cena kryptoměny bitcoin v pondělí po zahájení obchodování v Asii poprvé vystoupala nad 105 000 dolarů (2,5 milionu korun), informovala agentura Reuters. Pokračuje tak růst spojený se znovuzvolením Don ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Premiér Petr Fiala a ministr financí Zbyněk Stanjura (oba ODS) představili prezidentu Petru Pavlovi státní rozpočet pro příští rok se schodkem 241 miliard. Hlava státu by měla své stanovisko vydat pří ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Kupní síla českých domácností má nejblíž těm německým při platbách za léky a zdravotní péči. Naopak nejslabší je při pořizování oděvů a obuvi, alkoholických nápojů a výpočetní techniky. Vyplývá to z a ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz