Zákaznická spokojenost klesá. Lidem vadí zdražování a nerozumějí si s chatboty
Češi byli letos nejméně spokojení se zákaznickým servisem za posledních pět let. Na vině je mimo jiné inflace – služby zdražily a lidé proto očekávali jejich vyšší kvalitu. Hlavní roli v nespokojenosti letos hrála nižší míra empatie, kterou zčásti způsobilo nevhodné využívání nástrojů umělé inteligence. Nejspokojenější jsou podle průzkumu společnosti KPMG zákazníci s bankami, na žebříčku spokojenosti obsadila první tři příčky AirBank, Česká spořitelna a Fio banka. Mezi největší skokany 100 nejoceňovanějších firem patří Raiffeisenbank, lékárny Dr. Max a Moravské naftové doly (MND).
Zdroj: E15.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Po roce divokých výkyvů počasí udeří roku 2025 ve Spojených státech katastrofální bouře, která potopí velkou pojišťovnu, protože podcenila rizika spojená se změnou klimatu. Klimatická změna přinesla ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Rick Rieder, hlavní bondový stratég firmy BlacRock, se nechal slyšet, že jeho nejoblíbenější typ investice je nákup dluhopisů se splatností maximálně tři roky a vytváření dodatečného výnosu prostředni ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Britské úřady daly zelenou prodeji britské pošty Royal Mail do rukou společnosti EP Group českého miliardáře Daniela Křetínského, napsal s odvoláním na své zdroje deník Financial Times (FT). Podle lis ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Cena kryptoměny bitcoin v pondělí po zahájení obchodování v Asii poprvé vystoupala nad 105 000 dolarů (2,5 milionu korun), informovala agentura Reuters. Pokračuje tak růst spojený se znovuzvolením Don ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Premiér Petr Fiala a ministr financí Zbyněk Stanjura (oba ODS) představili prezidentu Petru Pavlovi státní rozpočet pro příští rok se schodkem 241 miliard. Hlava státu by měla své stanovisko vydat pří ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz