Jak využít rozšířenou realitu (AR) pro kampaně? Nejlépe na sociálních sítích
Rozšířená realita (Augmented Reality – AR) je dnes velmi oblíbeným nástrojem markeťáků a tvůrců digitálního obsahu. Jedná se o doplnění skutečného obrazu digitálním prvkem, ten může být klidně grafický nebo i textový. Z výsledků je patrné, že právě AR výrazně dominuje nad často probíranou virtuální realitou (VR). Proč tomu tak je? Jak AR využít v kampaních? To a mnoho dalšího shrnul Vojtěch Lambert z agentury LCG New Media.
Zdroj: E15.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Učitelům se od ledna zvednou platové tarify o sedm procent. Ostatním zaměstnancům státu a veřejných služeb vzrostou o 1400 korun. Příslušníkům bezpečnostních sborů se od příštího roku zvednou platy o ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Může technologický gigant Nvidia, vyzbrojený revolučními AI čipy, dosáhnout dvojnásobku hodnoty firmy Apple a stát se nejziskovější společností všech dob? Jediný, kdo stoprocentně vydělá na zlaté hor ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Míra inflace v zemích Evropské unie v listopadu vzrostla na 2,5 procenta z říjnového tempa 2,3 procenta. Ve své zprávě to uvedl statistický úřad Eurostat. Inflace v České republice podle jeho dat čini ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Z hlediska událostí je pro nás určitě zajímavější až druhá polovina tohoto týdne. Vyčkáváme zejména na dnešní večerní zasedání Fedu a zítřejší zasedání ČNB. Přesto vyšlo v úterý zveřejněno několik zaj ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Britská vláda souhlasila s tím, aby Královskou poštu koupil český miliardář Daniel Křetínský. Instituce s několikasetletou tradicí má v posledních letech problémy, mimo jiné kvůli klesajícímu počtu po ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz