Třicet sekund za osm milionů dolarů. Cena reklamy na Super Bowlu překonala rekord
Reklamy při finále play off ligy amerického fotbalu (NFL) Super Bowl byly letos charakteristické návratem na bezpečnou, známou a nostalgickou půdu. Uvedla to agentura Reuters. Na druhé straně se značky odklonily od zdůrazňování diverzity a inkluze, proti kterým vystupuje nová administrativa prezidenta Donalda Trumpa. Cena reklamního prostoru v délce 30 sekund se letos vyšplhala na rekordních osm milionů dolarů (194,6 milionu korun).
Zdroj: E15.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Data jsou nové zlato. Firmy, které se jich nebojí, můžou získat díky datům náskok před otálející konkurencí. Ale není to zadarmo, společnosti si zkrátka musejí dát práci, aby mohly data plně vytěžit k ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
DeepSeek měl krátkodobý medvědí dopad na trh, nicméně trh třídí potenciální vítěze a poražené a v technologické oblasti určitým způsobem rotuje. Jak se na tuto platformu dívá analytický tým společnost ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Nezaměstnanost v Česku v lednu vzrostla na 4,3 procenta z prosincových 4,1 procenta. Lidí bez práce bylo v lednu 320 516, o 14 038 více než v předchozím měsíci. V České republice bylo v lednu 83 323 v ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Černá labuť je událost, která naprosto nečekaným způsobem ovlivní dění systému vyvíjejícího se v modelovém prostoru, jehož stavy nejsou přesně předvídatelné a je známo pouze jejich pravděpodobnostní r ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Sázka na kryptoměny pomohla některým lidem k bohatství, jiní naopak v „kryptu“ dokázali utopit spoustu peněz. Guvernér České národní banky Aleš Michl by jednu z nich, konkrétně bitcoin, chtěl zařadit ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz