Maaxi.cz

Kofola uvádí novinku pro děti a teenagery Jupík Sparky

Pod názvem Jupík Sparky představuje společnost Kofola novinku pro děti a teenagery. Hlas novince propůjčí zpěvák Matěj Plšek. 

Mohlo by vás zajímat

Prezidentkou AKA byla znovu zvolena Petra Jankovičová

Asociace komunikačních agentur (AKA) zvolila na své podzimní valné hromadě opětovně do svého čela za prezidentku Petru Jankovičovou. Schválila rozpočet a klíčová témata a projekty na další rok.

V čele Asociace komunikačních agentur opět Petra Jankovičová z Triadu

Česká města se připojila k „modré kampani" od UNICEF

Dětský fond OSN uspořádal při příležitosti Světového dne dětí akci Light Up Blue, v rámci které se v modrém světle nasvěcují kulturní památky.

Petra Jankovičová obhájila pozici prezidentky AKA

Šéfka Triadu neměla protikandidáta. Asociaci komunikačních agentur povede zas dva roky.

Strategii a mediální plánování v Triadu povede Matúš Ficko

Pozice změnili i Kristýna Kočvarová, Sam Sadovský, Karolína Jedličková, Karolína Korolová.

BigBoard připravuje spojení obchodních oddělení Railreklam a BigMedia

Jednotný obchodní tým má klientům zjednodušit plánování a realizaci jejich kampaní.

Rudolf Jelínek v kampani hlásí, že „Teď letí hrušky“

Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou hruškovici Williams.

Rudolf Jelínek kampani hlásí, že „Teď letí hrušky“

Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou hruškovici Williams.

Košík uvede francouzské privátky, srovnává ceny s konkurencí

Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí francouzské Casino, Naturalia a Monoprix. 

Do finále Epica Awards se probojovalo Pivo ze vzduchu

Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu, kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague. 

ČT na jaře: Seriály Limity, Děcko, Dcera národa nebo nové komedie

Česká televize vyšle do jarního vysílání v novém roce nové seriály Limity, Děcko, minisérii Dcera národa nebo nové komedie. Nabídne také několik akvizičních seriálů. Naopak tentokrát nenasazuje žádný premiérový detektivní seriál.

Česká televize na jaře nasadí seriály Limity, Děcko a Dcera národa

Daniel Křetínský a spol. ze svých rádií vyinkasovali na dividendě desítky milionů

Marketing francouzských pekařství Paul vede Jana Zástěrová

Novou marketingovou manažerkou sítě francouzských pekařství Paul se stala Jana Zástěrová.

Úterní večer stále pro seriály Kamarádi a Jedna rodina

Preference televizních diváků v úterý po 20:00 se nemění. Na čele v divácké skupině starší 15 let je stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvíce diváků v 15-54.

Na Fenix Awards konferenci vystoupí Anglim z Condé Nast

Jak budovat značku na mediálním poli, poradí na 6. ročníku konference Fenix Awards Helen Anglim z Condé Nast. 

Nadace Vodafone kampaní bojuje proti násilí na ženách

Nadace Vodafone v nové kampani za ukončení násilí na ženách zdůrazňuje roli přátel a rodiny při podpoře obětí. 

Podcasty poslouchají čtyři miliony lidí, nejvíce mladí

Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.

Sledovanost placených videí se za rok zvýšila o 700 tisíc uživatelů

Skupina lidí, kteří v Česku sledují placená videa na internetu, se dál rozšiřuje. V letošním roce je vyšší o téměř 700 tisíc osob a představuje 3,65 mil. osob. Ukazují to data ČSÚ.

Magnesia má v reklamě lva pod hladinou, ve spotu mluví Václav Neužil

Spot vznikl v agentuře Milano Praha a španělské produkci, lokalizovala ho WMC Grey.

Kofola na Vánoce opět dává tradiční prasátko, a navíc „daruje dobrotu“

O tag-on k populárnímu spotu se letos postarala slovenská agentura Wiktor Leo Burnett.

Vánoce nemusí být dokonalé, připomíná Albert emocionální kampaní od VCCP

Sváteční kampaň zase využívá emoce a What a Wonderful World od Louise Armstronga.

Nora Fridrichová chystá nový audiovizuální projekt

Bývalá moderátorka ČT potvrdila webu PrahaIN.cz, že připravuje vlastní novinku.

Za sledování videa platí tři čtvrtiny českých domácností, zjistil průzkum

Mobilní operátoři na datech ukazují, že internet už je hlavním způsobem příjmu televize.

Videotéka Edisonline nabízí 40% slevu na roční předplatné

Společnost Film Europe slovenského mediálního podnikatele Ivana Hronce nabízí celý ekosystém svázaný s filmovým byznysem. Black Friday akci zakončí 2. prosince.

Riskantní operace: televize Prima rozjíždí největší investici do dramatiky ve své historii

Největší jednorázová investice do dramatického projektu v historii TV Prima, kterou speciálně schvaloval majitel stanice, miliardář Ivan Zach, je v plném běhu. Již v tuto chvíli byly do připravovaného projektu investovány vyšší desítky milionů korun. V sázce však bude mnohem větší objem peněz, řádově stovky milionů. Riskantní tah managementu Primy ...

Provozovatel SledováníTV vzdal boj o polský a chorvatský trh

Společnost ModernTV, která provozuje internetovou platformu SledováníTV, se rozhodla ukončit aktivity na polském a chorvatském trhu. Plánuje posílit svou pozici v ČR i na Slovensku.

Brutal Assault v roce 2025 naservíruje vystoupení Mastodon, Bathory Tribute nebo Mayhem

Výzkum mobilářů: Netflix má doma dvě třetiny lidí s VOD, Voyo 44 procent, Prima+ zaostává

PFX Group se spojuje se studiem Vast a postprodukcí Cine Chromatix

PFX Group se rozrůstá, nově je její součástí postprodukční studio Vast a další divize Cine Chromatix. 

TV Nova inovovala TN.cz v HbbTV, nabízí i horoskopy

V přepracované podobě se v uplynulých dnech představil svým divákům zpravodajský portál TN.cz dostupný pod modrým tlačítkem na stanicích skupiny Nova.

Sony jde mimo obchody s elektronikou, spojuje se s Freshlabels

Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels. 

Netflix v Česku vede, druhé je Voyo. Prima+ se dotáhla na Disney+

Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (SVOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.

Seriál Náhradníci odstartuje na Prima+ v pátek 13. prosince

První díl nového seriálu skupiny Prima Náhradníci uvede videoplatforma Prima+ v pátek 13. prosince.

Průměrná sledovanost Vejdělkova seriálu Taneční přesáhla 750 tisíc diváků ve 4+

Cristovao v kampani Kauflandu podporuje sbírku pro Světlušku

Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.

Kriminálka Anděl je s 1,2 mil. diváků pondělním vítězem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera i celého dne byla opět Kriminálka Anděl s téměř 1,2 mil. diváků starších 15 let.

Bob a Bobek vstupují do filmu, sílu značky ukážou i licencované produkty

Do kin vstupuje první celovečerní film se známými králíky z klobouku. Spolu s ním přijdou na trh i mnohé licencované produkty. 

GSK/ViiV Healthcare pokračuje s destigmatizaci lidí s HIV

GSK/ViiV Healthcare spolu s partnery pokračuje v kampani zaměřené na destigmatizaci lidí žijících s HIV/AIDS. 

Rok české hudby vrcholí na českých školách

Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště Václava Havla, se rozšiřuje do škol.

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, podporuje Loprais Team

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

KNOWLIMITS představuje nové strategické nástroje pro efektivní plánování reklamní kampaně

Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools. Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů.

Knowlimits Group se přestěhuje do prostor, kde sídlila Economia

Z Holešovic do Karlína se přesune skupina, která v posledních letech roste i díky akvizicím.

PFX Group se opět rozrůstá, o postprodukci Vast a další divizi Cine Chromatix

Česká skupina letos přistoupila k dalším akvizicím a rozšiřuje svůj dosah napříč Evropou.

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, je partnerem Loprais Teamu

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

„Život je jako loterie.“ Agáta Hanychová propagovala loterii Maxa

Přejmenovaný brand a jeho produkty se představily v televizi, online, out-of-home i v tisku.

Další úctyhodný profit v českém herním průmyslu: přes půl miliardy korun

České herní studio, které na trhu funguje desítky let, stále pokračuje díky globálním prodejům svých her ve vynikajících byznysových výkonech. Trio majitelů si tak na net profitu může připsat další stovky milionů. Kumulativní net profit výnosného podniku jen za posledních šest let přesáhl 2,5 miliardy korun (!!).

Cristovao v kampani Kauflandu podporuje vánoční sbírku pro Světlušku

Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.

Společenská odpovědnost je fajn, Češi ale chtějí hlavně kvalitu

Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.

PFX kupuje další postprodukční studia v Evropě