Maaxi.cz

„Nejlepší, co Košík vyprodukoval.“ Velkonákupní košíky od WMC Grey vítězí

Nejvyšší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň zfialovělého online supermarketu.

Mohlo by vás zajímat

Butiková parfumerie Myskino otevírá svou třetí pobočku

Myskino, obchod s niche parfémy, otevírá v Dušní ulici svou v pořadí třetí pobočku.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku za nákupy z Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.

Objevte sebe, nabádá v náborové kampani pražská University of New York

Kreativu a design internetové kampaně zajistil Adam Mička, režíroval Štěpán Zálešák.

Česká spořitelna má 200 let. „Věk je jen číslo,“ říká ve spotu Jenovéfa Boková

Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku do Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.

Tým miliardáře Borkovce finišuje s novou mediální investicí

Menší mediální dům NextPage Media (NPM), který spadá do skupiny Partners miliardářů Petra Borkovce a Radima Lukeše, by se měl v dohledné době rozrůst o podíl v dalším online zpravodajském a publicistickém médiu. Akvizice by měla proběhnout v segmentu byznysových a ekonomických titulů.

Sweet.TV přidala dva FAST kanály od Duck TV

Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto stanic.

Hra na oliheň se pro Netflix stala zlatým vejcem

Uvedení první série Hry na oliheň v roce 2021 znamenalo růst zájmu o korejská dramata. Od čtvrtého čtvrtletí 2021 přineslo Netflixu předplatné ve výši 3,4 miliardy dolarů, ukazuje analýza.

Česká spořitelna slaví 200 let. „Věk je jen číslo,“ říká ve spotu Jenovéfa Boková

Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.

Dokument pro McDonald‘s od Bubble vidělo přes dva miliony diváků

Čtvrthodinový mockument McDonald’s Lajky, hejty, kuřecí během kampaně zhlédlo přes 2 miliony lidí. Film inspirovaný skutečnými komentáři fanoušků i hejtrů ukázal, že „branded content“ nemusí být krátký, aby zaujal – a na sociálních sítích vyvolal tisíce reakcí. Režisér Michal Samir ve filmu vypráví skutečný příběh o sk ...

Spuštění společné služby O2 a Novy je na spadnutí. O co půjde?

Už příští týden představí dvě společnosti z portfolia skupiny PPF společnou službu, která podle všeho ponese název Oneplay. Co přinese? Operátor O2 s televizí Nova slibují cestu do vyšších pater zábavy. Spuštění by pak měla doprovázet i rozsáhlá kampaň. O společném projektu v rámci PPF se už nějakou dobu mluví. Jak koncem října loňské ...

Spotify spustí audio s vysokou kvalitou ještě letos

Spotify plánuje letos spustit novou prémiovou službu s názvem „Music Pro", která nabídne audio ve vysoké kvalitě. Tato služba bude dostupná za příplatek k stávajícímu předplatnému.

Voyo už nelze pořídit ani přes O2 TV, operátor s Novou vyjednává

Po vyřazení Voya z T-Mobilu a Vodafonu hrozí totéž O2 TV, byť ji s Novou pojí stejný majitel.

Oreo se spojuje s Minecraft Filmem, uvede limitku s AR

Oreo se spojuje s filmovou adaptací Minecraft Film, na trh přinese limitovanou edici. 

Vítěz Dakaru Martin Macík je ambasadorem paliv MaxxMotion od OMV

Čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 podporuje prémiová paliva od OMV v dlouhodobé komunikaci od agentury Loosers. Novým ambasadorem prémiových paliv MaxxMotion na čerpacích stanicích OMV se na začátku roku stal Martin Macík, pilot kamionu vítězné dakarské posádky, čerstvý obhájce titulu z Dakaru 2025 a dlouhodobě jedna z&nb ...

ACD představuje nové vedení pro Česko a Slovensko a odhaluje novou globální identitu značky

ACD, přední distributor automobilů ve střední a východní Evropě, oznamuje strategickou aktualizaci organizační struktury a zavádí klíčové změny ve vedení svých českých a slovenských operací. Nové vedení AutoBinck Car Distribution International, servisní organizace podporující všechny společnosti skupiny ACD v České repub ...

Režisér Andy Fehu točí novou komedie s Hřebíčkovou a Pechlátem

T-Mobilu skončila exkluzivita na film Vlny, je v nabídce i jinde

Český film Vlny režiséra Jiřího Mádla je nyní dostupný i na jiných platformách než jen na Magenta TV od T-Mobilu. Tříměsíční exkluzivita operátora skončila 18. února.

Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem

V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po ČR. 

Nový blockbuster Captain America odsunul Řezníkův film na druhé místo

Případy 1. oddělení zůstávají v pondělí večer na čele

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byl další reprízovaný díl seriálu Případy 1. oddělení. Za ním následovaly oba reprízované díly seriálu Specialisté.

Footshop má za sebou rekordní rok, zařadí značku Jordan

Čisté tržby Footshopy dosáhly loni 1,43 miliardy korun, do budoucna chce dále posilovat svou pozici na klíčových evropských trzích.

Marketplaces v české e-commerce sílí, jejich podíl rychle roste

Trh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou hrát stále důležitější roli.

TV Barrandov změní provozovatele, Barrandov Krimi a Kino Barrandov zatím ne

O terestrickou a satelitní licenci pro hlavní kanál Barrandova žádá regulátora fond IFIS.

Taneční SeeJay Radio se vrací, požádalo o licenci pro digitální vysílání

Pod jiným provozovatelem a s novou licencí se chce do éteru vrátit jedno z prvních českých digitálních rádií, které v letech 2012 až 2019 vysílalo v sítích společností Teleko a RTI cz.

Šéf Asociace televizních organizací se odstřihuje od posledních zbytků podnikové sféry

Jednatel zájmového televizního sdružení Asociace televizních organizací (ATO), který ve funkci působí od června 2023, konečně dává vale posledním zbytkům formálních vazeb na byznysově-podnikovou sféru. Ty jsou s pozicí v zájmovém TV sdružení ATO neslučitelné.

Startuje Konektor Media, divizi propojující PR a medáilku vede Josef Holík

Komunikační agentura Konektor zakládá specializované oddělení zaměřené na mediální strategii a nákup. Vedle toho obstarává i obsah a kreativu. Nová divize skupiny Konektor klade důraz na obsahové formáty, které podle ní nabízí maximální synergii s klasickým PR. Věnuje se ale i výkonnostním kampaním. K oficiálnímu z ...

Provozování TV Barrandov má přejít na fond IFIS, žádá o licence

Investor reorganizace společnosti zajišťující vysílání TV Barrandov se má stát jejím provozovatelem.

Další meta PC hry Kingdom Come: Deliverance II: 2 miliony prodaných kusů

Atmedia: televizi si alespoň jednou týdně zapne 86 procent Čechů

Televize zůstává klíčovým médiem s největším dosahem, když si i v roce 2024 udržela pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat obchodního zastupitelství Atmedia ji sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Televizi si v loňském roce zapnulo každý den v průměru 68 procent českých diváků ve věku 15+, k ...

Online kurzy převažují u české populace nad kurzy offline

Více než dvě třetiny tuzemské internetové populace starší 15 let využívá nějaký typ vzdělávacího kurzu. Nejčastěji se Češi sebevzdělávají online, a to týdně v rozsahu jedné hodiny. Zjistil to výzkum ResSolution Group.

Survivor letos půjde na TV Nova opět dvakrát týdně

Reality show Survivor zahajuje na Voyo v úterý 18. února a následně se představí dvakrát týdně i v lineárním vysílání TV Nova.

Kam ujíždí žena nešikovného manžela, odhaluje nová kampaň Bauhausu

V další sérii spotů Bauhausu od agentury Jinej Gang rozehrávají hlavní tváře Vojta Kotek s Eliškou Jansovou scénky nejen o věrnosti značce. Nová jarní kampaň odborných center Bauhaus odstartovala už v pondělí 17. února. Upozorňuje na novou možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 tisících výdejních místech po&n ...

Datart otevírá v Brně svou novou vlajkovou prodejnu

V brněnském obchodním centru Avion Shopping Park představuje Datart nový koncept prodejny.

Skupina Konektor rozjíždí oddělení pro mediální nákup

Předsedou APRA zůstává Maršík, nově je ve vedení Rambousek

Předsedou Asociace Public Relations zůstává na další dva roky Radek Maršík, do vedení přichází Václav Rambousek.

AI Restart 2025 odhalí budoucnost práce s AI napříč obory 

Digitální agentura Taste pořádá třetí ročník konference AI Restart, která účastníkům nabídne 11 přednášek plných vizionářských pohledů i praktických ukázek, jak v roce 2025 využít pro svou práci umělou inteligenci.  Třetí ročník konference AI Restart se uskuteční 20. února 2025 v Orea Hotelu Pyramida. Na podiu vystoupí ...

Konektor zakládá oddělení pro mediální nákup, vede ho Holík

Skupina Konektor rozšiřuje své služby o Konektor Media, specializované oddělení zaměřené na mediální nákup a strategii.

Playstation komunikuje vydání Kingdom Come: Deliverance II

Jednu z nejočekávanějších herních novinek letošního roku kampaní propaguje Playstation. 

Startuje Konektor Media, nová divize agentury zaměřená na mediální nákup

Specializované oddělení zaměřené na mediální strategii a nákup povede Josef Holík.

Příběhové eventy: jak Creative Events mění nejen firemní kulturu

V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí čelí firmy řadě výzev, od motivace zaměstnanců po efektivní týmovou spolupráci. Tradiční metody často nedokážou přinést požadované výsledky. Zde přichází na scénu příběhové eventy Creative Events, které kombinují zážitek, zábavu a řešení konkrétních firemních problémů. Co jsou příběhové ev ...

Závěr trilogie Král Šumavy byl v neděli večer jedničkou

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byl v divácké skupině starší 15 let závěrečný díl první řady třídílné minisérie Král Šumavy. S menším odstupem následoval seriál Děcko, který měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.

Seznam.cz zpřesňuje reklamní cílení, využívá nové technologie

Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.

Miliardář Barta se ohradil proti Babišovým výrokům

Jan Barta se ohradil proti výrokům, které proti němu vyslovil v pátek ve Sněmovně šéf ANO Andrej Babiš při projednávání návrhu na zvýšení TV a rozhlasového poplatku.

Aleph nově zastupuje WeTransfer a Twitch

Mezi nové partnery společnosti Aleph patří WeTransfer a Twitch. 

Médea předkládá návrh na reorganizaci, provoz chce zachovat

Mediální agentura Médea, která je v insolvenčním řízením, předložila pražskému soudu návrh na povolení reorganizace.

Pařízkovci spouští síť pro digitální rádia, budou v ní šířit své programy Čas a Čas Rock

Multiplex společnosti Broadcast Services startuje v pondělí 17. února v osm ráno. Prvních šest vysílačů pokryje Prahu, Benešovsko, Pardubicko, Jihlavsko, Brněnsko a Ostravsko.

Revoluce v marketingu: vliv umělé inteligence na online strategie

Umělá inteligence nenahradí lidskou práci v marketingu, ale bude sloužit jako mocný nástroj, který marketérům umožní pracovat efektivněji a dosahovat lepších výsledků.

Marketing Pivovarů Staropramen vede Martin Smejkal

Smejkal přišel po 13 letech v Brown-Forman, předtím dělal pro P&G, Danone či Henkel.

#VISIčtvrtek: Everbot a AI revoluce v marketingu

Nabitému sálu smíchovského Vedle.space předvedl nezávislý marketingový konzultant Jan Dunda možnosti a výhody tuzemské AI platformy Everbot.