English Club TV je v nabídce Skylink Live TV
Díky nové nabídce Skylink Live TV mohou diváci rozšířit své jazykové dovednosti s kanálem English Club TV. Tento vzdělávací kanál se zaměřuje na výuku anglického jazyka a je nyní dostupný pro všechny předplatitele internetové televize.
Mohlo by vás zajímat
Poselstvím kampaně supermarketů je možnost prožít klidné svátky bez stresu z příprav.
Vydavatelství Extra Publishing pojímá fenomén Lidovek mimo jiné jako brněnské dědictví.
Spokojenost a loajalitu zákazníků má kolem svátků posílit animovaný spot od Leo Burnett.
Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...
Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.
Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.
PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends.
Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.
TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.
Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.
Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery.
Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence.
Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.
Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.
V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla.
Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".
Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo
influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.
Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Nový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce.
Na všech pobočkách Levných knih nabízí knižní second-hand Knihobot knihy z druhé ruky.
Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.
Evidence je sice bezplatná, na registrované tvůrce videoobsahu si ale bude moci kdokoli u regulátora stěžovat. Svobodně tvořícím autorům tak můžou hrozit pokuty či soudy.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo
influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Další nový kanál Primy nabídne dramatickou tvorbu zejména mimoevropské provenience.
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.
Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.
RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.
Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.
Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.
Poptávka po influencer marketingu meziročně vzrostla o 100 %, říká šéf agentury Petr Srna.
Agentura se nazývá zelenou, zaměřuje se na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.
Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.