Maaxi.cz

Martina Dvořáková přešla z Graylingu do Svengali

V novém působišti má Dvořáková na starosti klienty z oblasti retailu, e-commerce a financí.

Mohlo by vás zajímat

Rádio Classic Praha oslovuje převážně mladší. Co posluchačům nabízí?

Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...

Miroslav Hrnko jako výkonný ředitel Media Bohemia končí, nahradí ho David Krzok

Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.

Tendr finišuje, televize Prima by měla brzy oznámit nového komerčního ředitele

Sobotním televizním vítězem zůstává StarDance

Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.

Esteé Lauder Companies na PR volí Friendly Friends

PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends. 

Hebe otevírá třetí prodejnu v Praze, expanduje na Slovensko

Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.

TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál

TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.

Příjmy z reklamy sociálním médiím rostou, boduje Reddit

Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více. 

Páteční večer pro Všechnopárty a seriál Taneční

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.

Amazing Places se ve vánoční kampani spojuje s Kamu

Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery. 

Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi

Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence. 

Slovenským tištěným titulům klesly prodeje o deset procent

Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.

Novým výkonným ředitelem Media Bohemia se stal Krzok, bude řídit digitální transformaci

Ministra Baxa tlačí na vysílací radu ohledně „registru youtuberů“. Jde o porušení zákona?

Výkonným ředitelem Media Bohemia je David Krzok

Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.

Billa v kampani představuje advent jako čas ochutnávání

V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla. 

Youtubeři a influenceři se registrovat nemusí, staví se ministr kultury proti vysílací radě

Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".

Miliardářská skupina Kaprain ordinuje vydavatelství Mafra redukční dietu

Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...

Živá historie vychází s reprintem prvních LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

Vision Thing přidala v Praze další tři digitální billboardy

Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.

Youtubeři a influenceři se musí registrovat u RRTV, Baxa je proti

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Živá historie vychází s reprintem prvního vydání LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

XXXLutz promoval nový obchod v Hradci Králové červenými židlemi

V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.

Z mediálního domu Mafra odchází po čtvrt století výrazný mediální manažer

Kamarádi zůstávají ve čtvrtek večer na čele v 15+

Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Prima Port může zahájit v novém roce, zacílí spíš na ženy

Nový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce.

Knihobot nabízí knihy ve všech prodejnách Levných knih

Na všech pobočkách Levných knih nabízí knižní second-hand Knihobot knihy z druhé ruky.

Praha se zúčastní dražby budov z majetku Jaromíra Soukupa

Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.

Youtubeři a influenceři se musejí registrovat u rady pro vysílání

Evidence je sice bezplatná, na registrované tvůrce videoobsahu si ale bude moci kdokoli u regulátora stěžovat. Svobodně tvořícím autorům tak můžou hrozit pokuty či soudy.

Penny nechává zákazníky rozhodovat o podobě letáků

Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích. 

OK TV žádá o novou licenci, chce zase vysílat

O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.

OK TV žádá RRTV o nové licence přes firmu TV OK

Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.

Cenu za svobodu projevu získali Echo24.cz, Cecílie Jílková nebo Lukáš Pollert

Televize Prima dostala licenci na připravovaný kanál Prima Port

OK TV žádá o novou licenci, chce znovu vysílat

O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.

Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u RRTV

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Miliardář Borkovec pustil do svého mediálního byznysu nové partery, spoluvlastní Respekt a Deník N

Prima získala licenci pro svůj dvanáctý kanál, ponese název Prima Port

Další nový kanál Primy nabídne dramatickou tvorbu zejména mimoevropské provenience.

Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace

Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.

Sport 4 bude příležitostným kanálem, stejně jako Sport 3

Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.

Prima získala licenci pro svůj nový kanál Prima Port

RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.

Velký mediální dům zkoncentruje printové a online aktivity do jednoho podniku

Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.

Ve světové PR soutěži získává zlato kampaň L’Oréalu

Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.

World of Online zdvojnásobila obrat, letos překročí 100 milionů kč

Poptávka po influencer marketingu meziročně vzrostla o 100 %, říká šéf agentury Petr Srna.

Vznikla komunikační agentura Obnovitelně.pro, řídí ji Jenda Žáček

Agentura se nazývá zelenou, zaměřuje se na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.

Televize slaví svůj den speciálním spotem i akcí pro diváky

Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.

Nové směry v organickém vyhledávání: co nás čeká v roce 2025

S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.

Animovanou Pyšnou princeznu uvidí diváci ve Vietnamu, Japonsku nebo v Polsku

Středeční večerní jedničkou byl opět Hrdina, poté Lovec

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.

Nova v DVB-T2 prozatím zůstává, trendy v distribuci sleduje

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.