Češi by ČT a ČRo platili hlavně z rozpočtu, reklamy a z poplatků či příspěvků
Z výzkumu agentury MNForce vyplývá, že česká populace by média veřejné služby financovala především ze státního rozpočtu, z reklamy a z poplatků či dobrovolných příspěvků.
Mohlo by vás zajímat
V České televizi působil Tinl devět let, předtím byl šéfeditorem webu Hospodářských novin.
Avon bude nově nabízet své produkty v kamenných prodejnách, a to v drogistickém řetězci Rossmann.
Invia chystá kampaň, jež bude opět používat autentické záběry zákazníků. Ke sběru využívá letošní sezonu, která koncem prázdnin zdaleka neskončila, říká marketér společnosti Michal Bošela.
Novou kampaní „Co si mám vzít na sebe?“ uvádí Zalando svůj nový positioning značky.
Třiadvacátý PR Brunch, pořádaný agenturou Pram Consulting, se věnoval věcem veřejným a korporátní komunikaci, tedy tomu, jak účinně propojit public affairs a public relations.
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne se stala s více než milionem diváků starších 15 let Kriminálka Anděl.
Kulturní tištěný čtrnáctideník Divadelní noviny bude mít od ledna novou šéfredaktorku. Z Lidových novin přijde Jana Machalická.
Ceny pro inspirativní tvůrce na sociálních sítích Czech Social Awards otevřely 11. ročník, přinášejí nové kategorie.
Mediaboard expanduje, nově vstupuje na polský a chorvatský trh.
Nová marketingová firma se nazývá A Advertising Communication, její jádro tvoří pět lidí.
Šéfku zvolila vydavatelská Společnost pro Divadelní noviny, čtrnáctideník povede od ledna.
Za poslední čtyři rok v Česku obdivuhodně vyrostla podnikatelská skupina, která specializuje na televizní segment. Jen za poslední čtyři roky se tržby dvou hlavních firem grupy navýšily dvaapůlkrát (i díky zahraniční expanzi) a nyní se téměř dotkly byznysové mety 500 milionů korun. Net profit se pohybuje v nižších desítkách milionů. ...
Film podle scénáře Marka Epsteina vyrábí brněnské studio, odvysílán bude v příštím roce.
Věrnostní program MOL Move umožní nově sběr bodů i za hranicemi.
Nový kanál stavící na skutečných zločinech se objeví v nabídce operátorů Vodafone a T-Mobile.
Přehled novinek streamingových platforem mění periodicitu zhruba dva roky po startu.
Práce Jinýho gangu v hodnocení předčila pokračující koncepty od Havasu, VML a Triadu.
Časopis TV streaming mění periodicitu vydávání. Ze čtvrtletníku se mění na měsíčník.
Bez frází, jenž přináší příběhy sportovců, otevírá svůj Klub. Příběhy představí nejen v psané, ale i mluvené formě. Přinese i nové formáty.
Od 9. října zvyšuje Netflix ceny předplatného také stávajícím předplatitelům.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a i celého dne byl druhý díl minisérie Docent. Sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Více než milion diváků zhlédlo také reprízu Policie Modrava.
Skupina Prima plánuje rozšířit své portfolio stanic v Česku i na Slovensku.
Podzimní televizní sezóna se už rozběhla, skupina Prima ale ještě neodtajnila všechny své programové novinky. Chystá je pro druhou půlku podzimu a připravuje i další nové věci, říká generální ředitel Marek Singer.
V pátek 13. září poskytne Kooperativa bezplatnou pomoc instalatéra všem, které postihne havárie vody.
Věrnostní program společnosti T-Mobile funguje jeden rok. Má přes milion registrovaných zákazníků.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Klíčem k úspěšné kampani se ukázal marketingový koktejl offline a online kanálů.
Miliardář a majitel investiční skupiny EMMA Capital Jiří Šmejc (foto) a jeho byznys partner, globální private equity fond CVC Capital Partners, dokončili výstavbu základní struktury holdingové skupiny, která sdružuje jejich investice do logistických a e-commerce podniků. Její obrat přesáhl 8 miliard korun.
V TOP managementu televize Prima, kterou vlastní miliardář Ivan Zach, se v horizontu v řádu měsíců chystá střídání na vrcholovém postu. Týká se zkušeného mediálního manažera, který v televizní branži pracuje dlouhé roky.
Streamovací a televizní platforma DVTV, za kterou stojí Martin Veselovský (na fotce vlevo) nebo Daniela Drtinová (vpravo), již před několika týdny oznámila vstup na slovenský trh. Vývoj v posledních týdnech ukazuje, že to bude obtížný krok - souběžně zde totiž vznikají minimálně dva podobně laděné projekty "kritické a nezávislé žurnalistiky", které ...
T-Mobile rozšiřuje nabídku své digitální televize Magenta TV a přináší nové tarify s vylepšenou videotékou.
Skupina Prima oznámila nástup Petra Krále do čela segmentu video služeb na vyžádání (VOD) a FAST kanálů.
Televizní skupina Prima a její zastupitelství Media Club začalo hledat nového komerčního ředitele. Nahradí odcházejícího Vladimíra Pořízka.
Ve Veverských Knínicích poblíž Brna otevřela ve čtvrtek 5. září první samoobslužná prodejna Get24, kde lze nakupovat i přes SMS kód.
Kaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“, sází na odvážné titulky.
Amazon si na komunikační servis na českém a slovenském trhu v tendru vybral agenturu Svengali Communications.
Pánská kosmetika Angry Beards otevřela koncem srpna v pražském Myslbeku svou první kamennou výdejnu online objednávek.
Obecně se uvádí, že průměrná vizibilita bannerových reklam v Česku se pohybuje kolem 40–60 %, zatímco u videoreklam je to kolem 60–70 %, píše Vladimír Kuchař z agentury Key Advantage.