Stanice slovenské Joj jsou opět dostupné v Česku
Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací službě Joj Play.
Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací službě Joj Play.
PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends.
Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.
Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.
Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery.
Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.
Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.
Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".
Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.
Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Nový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce.
Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.
Evidence je sice bezplatná, na registrované tvůrce videoobsahu si ale bude moci kdokoli u regulátora stěžovat. Svobodně tvořícím autorům tak můžou hrozit pokuty či soudy.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.
Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.
Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.
Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.
Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.
Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.