Kolem nového komerčního ředitele TV Prima se rozehrála zvláštní hra
Připravovaná změna na mocném postu komerční ředitel TV Prima (psali jsme jako první na trhu), který doposud zastává odcházející Vladimír Pořízek, podnítila některé hráče k zajímavé a z několika hledisek bizarní hře. První ochutnávkou je zvláštní dopis, rozesílaný odborným novinářům a dalším adresátům, který do konspirace zatahuje známé jméno reklamního trhu. Ve hře jsou reklamní dealy za miliardy korun. Pořízek z postu, který má na starosti obchod Primy, odejde v horizontu několika měsíců.
Mohlo by vás zajímat
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Do rostoucího marketingového seskupení, které sdružuje několik agentur, vstoupil silný politický hráč, vlivná figura hlavně v rámci ODS a investor v jedné osobě. Díky jeho kontaktům, know-how a politickému vlivu získává komunikační skupina na českém trhu významnou konkurenční výhodu.
Televizní regionální podnik Praha TV, který většinově vlastní reklamní obr BigBoard Praha spolu s dalšími investory, prochází důležitými změnami. Ty zahrnují nejen stěhování, ale i rozšíření investic do zpravodajského obsahu. Vlivnější pozice Praha TV na regionálním trhu mohla být jedním z několika faktorů, které BigBoardu přispěly zisku stamiliono ...
Aukro chce na TikToku oslovit mladší cílovou skupinu. Správu profilu má na starosti agentura ShortPro.
Na postu předsedy Rady ČTK setrvá i v následujících pěti letech David Soukup.
V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední školy.
V Česku vznikl v posledních letech zajímavý paradox. Operátoři spustí televizní multiplex, ten ale neobsahuje žádnou programovou nabídku. Má takové vysílání smysl?
Nejsledovanějším pořadem ve středu po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Pustina před seriálem Dvojka na zabití. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost Hell´s Kitchen Česko.
Albert navazuje spolupráci s rozvážkovou službou Foodora. V Praze doručí nákup do hodiny.
Česká televize připravuje benefiční koncert pro postižené povodněmi, zařadí ho do večerního vysílání v neděli 22. září.
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je zdůraznit český původ nabízených potravin.
Minimálně do roku 2030 budou České Radiokomunikace zajišťovat po technické stránce chod DVB-T2 multiplexu České televize. Radiokomunikace o tom informovaly v tiskové zprávě.
Nová, právě vznikající městská čtvrť Smíchov City je sice stále ve výstavbě, v jeho severní části ale otevírají první obchody a kavárny.
CK Blue Style uvádí svou podzimní kampaň, ve které podporuje exotické zájezdy pro sezónu 2024/25.
Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací službě Joj Play.
Billa představuje pod novou privátní značkou Srdce domova na 140 produktů od mléčných výrobků přes pečivo po české pochutiny.
Další z tematických kanálů, které skupina Prima připravuje pro slovenský trh, zahájí vysílání 1. listopadu.
Seriál ZOO byl nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následoval seriál Jedna rodina, který měl zároveň nejvíce diváků ve věku 15-54 let. Předvolební debata na ČT1 a ČT24 dosáhla čtvrtého nejlepšího večerního výsledku.
„Dal bych si pivo,“ paroduje kluk tátovo chování během cyklovýletu. Kooperativa spouští kampaň k novému Pojištění soběstačnosti Flexi.
Výrobce dveří Sapeli představuje svou novou podzimní kampaň. Přichází s animovaným spotem od agentury Czech Promotion.
V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město provozovat společnost Bigboard.
Na pozici PR specialistky projektu Czechia 2026 nastupuje Kateřina Bártová.
Agentura odpovídá za kompletní tvorbu obsahu, správu profilu a za placené kampaně.
Chystaný televizní formát Michaelův Guest List i knižní počin využívají formu rozhovoru.
Konec roku 2024 je předzvěstí velkých změn na mediálním trhu. Každá agentura i marketingová oddělení ve firmách ho potřebují. Bez reklamních nosičů nedokáží doručit potřebná sdělení klientů i firem k zákazníkům. Zejména retail je doslova na mediálních platformách závislý. Radek Pešout, jednatel PR Nest Media (obchodní značka Mediashow Digital), vys ...
Bára Hacsi nově uvádí Expres ráno. To po čtyřech letech nahradilo dosavadní Ranní klub.
Úvodní propagační spot šíří čtyři televizní stanice zasahující celkem čtvrtinu území Česka.
Spolupráce začala 2. září. Tendru se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury.
Ve velkých obcích je lepší nabídka IPTV a kabelového vysílání, v malých se daří satelitu.
Online tituly Česká justice, Zdravotnický deník a Ekonomický deník personálně posilují.
Zástupci veřejnoprávních a soukromých médií se potkali u kulatého stolu na půdě poslanecké sněmovny. Po víc než tříhodinové debatě se ukázaly spíš rozpory než shody.
V následujících pěti letech BigBoard uhradí Praze na nájemném víc než miliardu korun.
V České televizi působil Tinl devět let, předtím byl šéfeditorem webu Hospodářských novin.
Avon bude nově nabízet své produkty v kamenných prodejnách, a to v drogistickém řetězci Rossmann.
Invia chystá kampaň, jež bude opět používat autentické záběry zákazníků. Ke sběru využívá letošní sezonu, která koncem prázdnin zdaleka neskončila, říká marketér společnosti Michal Bošela.
Novou kampaní „Co si mám vzít na sebe?“ uvádí Zalando svůj nový positioning značky.
Třiadvacátý PR Brunch, pořádaný agenturou Pram Consulting, se věnoval věcem veřejným a korporátní komunikaci, tedy tomu, jak účinně propojit public affairs a public relations.
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne se stala s více než milionem diváků starších 15 let Kriminálka Anděl.
Kulturní tištěný čtrnáctideník Divadelní noviny bude mít od ledna novou šéfredaktorku. Z Lidových novin přijde Jana Machalická.