Maaxi.cz

Economia zvyšuje prodejní cenu deníku HN i týdeníku Ekonom

Hlavní ekonomické tištěné tituly společnosti Economia ve volném prodeji od začátku října podraží.

Mohlo by vás zajímat

Canal+ nasazuje svůj první český seriál, v roce 2025 se přidá i Česká televize

Mastercard podporuje kampaní malé podnikatele

Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“. 

Mafra přestane vydávat českou edici magazínu Esquire

Mediální skupina Mafra už nebude vydávat tuzemskou edici magazínu Esquire. Dál si ale ponechává licenční lifestylové časopisy Cosmopolitan a Harper′s Bazaar.

Seriál Přátelé slaví třicetiny, Max ho streamuje ve 4K

22. září 1994, přesně před třiceti lety, byla odvysílána první epizoda kultovního amerického seriálu Přátelé. Videotéka Max ho přináší nyní ve zcela novém technickém provedení.

Díky, že můžem má novou identitu od Studia Najbrt

Nezisková organizace Díky, že můžem představuje novou vizuální identitu, jejímž autorem je Studio Najbrt. 

Vydavatel on-line zpravodajství Drbna získává nový časopis o ekonomice

Kriminálka Anděl v pondělí nad milionem, opět vítězem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává Kriminálka Anděl s více než milionem diváků (15+).

Mladí využívají Tik Tok čím dál víc ke konzumaci zpráv

Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých uživatelů.

Bubblify si na komunikaci vybírá Antenna Group

Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální komunikaci ve spolupráci s Antenna Group. 

Novým ambasadorem XTB se stává Zlatan Ibrahimović

XTB představuje nového globálního brand ambasadora, je jím fotbalista Zlatan Ibrahimović. 

„Okamžitě dvě kila toho bujónu, ať mám taky hlavu v rejži!“ Spoty Knorru vítězí

Nejlepší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň od agentury Digičáry pro Unilever.

DMEXCO 2024: Vlna digitalizace zasáhla Evropu. Neujíždí ale Česku vlak?

Z konference v Kolíně nad Rýnem reportují marketingoví konzultanti Publicis Groupe.

V e-commerce táhne móda, krása a luxus, posiluje Temu

Segmenty módy, krásy a luxusu dosáhly v evropském e-commerce tržeb v hodnotě 213 miliard eur. Roste zejména čínské Temu. 

Vlivný investor se podle všeho stahuje z investice do technologické agentury

Široce oznámená investice do technologické agentury s obratem nad 100 milionů, ve které investiční skupina před nedávnem získala významný podíl, nabírá nečekaný směr. Před několika dny byl podepsán byznysový deal o zpětném převodu podílu.

Bubblify startuje mediální komunikaci s Antennou

Cílem je prezentovat franšízu s konceptem prodeje bubble tea jako investiční nástroj.

Čedok spouští kampaň s novou vizuální identitou i sloganem

Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků. 

O média Pernod Ricard v Evropě se nově stará Carat ze sítě Dentsu

Carat na českém trhu střídá EssenceMediacom. Dentsu zastřešuje všechny evropské trhy.

Novými klienty Betteru jsou Nová Zbrojovka, Za.hraďák a Sting

Kreativní agentura hlásí významnou akvizici klientů v oblasti development marketingu.

Mediální dům Mafra spolupracuje na nových projektech s Novou a Primou

Jan Tuček po 21 letech předal vedení STEM/Mark, novým ředitelem je Tomáš Rychecký

Tuček plánuje ve výzkumné agentuře zůstat do konce roku jako client service manager.

Pernod Ricard si na média v Evropě vybírá Carat

O mediální plánování a nákup společnosti Pernod Ricard se v Evropě, včetně  České republiky, postará Carat. 

Sportka se dočká změn, komunikuje je kampaní

Sportka přichází s novou komunikační kampaní pod názvem „Sportka rozdává radost“. 

Mafra vydává speciál o seriálu Ulice a čtvrtletník Hlasy zločinu

Speciál Tina – Fenomén Ulice a čtvrtletník Hlasy zločinu nově uvádí mediální skupina Mafra ve spolupráci s TV Nova a TV Prima.

Jan Tuček odchází z vedení Stem/Mark, šéfem je Rychecký

Ředitelem výzkumné agentury Stem/Mark se stává Tomáš Rychecký, vedení přebírá od Jana Tučka. 

Novinka Tranformers One odstartovala s 39 miliony, za pár dní vstoupí do Číny nebo Německa

Policie Modrava znovu nad milionem, zahájili Zrádci

Nejsledovanějším nedělním pořadem zůstává repríza seriálu Policie Modrava s 1,2 mil. diváků (15+). Poprvé se představila reality hra Zrádci. Byla trojkou večera a atakovala nejsledovanější pozici ve skupině 15-54.

Americká značka Bath & Body Works vstupuje do Česka

Značka v oblasti péče o tělo, bytových vůní i svíček Bath & Body Works přichází na český trh. Příští rok plánuje i kamenné prodejny. 

Na TV Nova míří z Voya Národní házená a nový seriál Taneční

Další dva premiérové tituly se objeví v podzimním vysílání TV Nova od první třetiny října.

Pražský Sociální nadační fond spouští kampaň

Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů. 

Play.cz se dohodla s Radiokomunikacemi, svěří jim výstavbu a provoz sítí pro digitální rádia

Tříměsíční memorandum o exkluzivním vyjednávání se přetavilo v dohodu o spolupráci.

Nakladatelství Argo vydá další tituly z tolkienovské řady

Sobotní večerní jedničkou je Duch, poté Všechnopárty

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byl ve skupině starší 15 let seriál Duch, následovala Všechnopárty. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost pořad Možné je všechno.

Českomoravská Nemovitostní na PR volí Ogilvy PR

Investiční skupina Českomoravská Nemovitostní si na komunikaci vybrala Ogilvy PR. 

Reklamní tržby Spotify rostou díky audiu dvouciferně, posílit má video

Platforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.

Launch seznamovací aplikace Mingly podpoří kampaň

Seznamovací aplikace Mingly, jež je vhodná nejen pro lidi se zdravotním znevýhodněním, komunikuje brandovou kampaní. 

PR Gang pomůže projektům města Brna a podpoří Mendelův odkaz

Studentská agentura nově pracuje na participaci v městě Brno a pro organizaci Společně.

Výrobce dveří Sapeli má v podzimní animované kampani českého fouska

Jedno z národních psích plemen v reklamě od Czech Promotion ilustruje český původ dveří.

Exotické dovolené CK Blue Style představuje nový huňatý parťák Blů

Maskota cestování kanceláře rozpohybovala IS Produkce, kreativní koncept je od VCCP.

„Král nevysedává, král se baví.“ Online casino a sázkovka Kingsbet se uvádí

Kampaň vytvořila agentura Zaraguza, spoty režíroval Jiří Horenský v produkci Old & Rich.

Hlava v rýži, létající zelenina, explodující pánev: bujón Knorr se připomíná

Agentura Digičáry vytvořila dynamický spot pro mladší a úsměvnou scénku pro mámy.

Ceny zvyšuje v Česku i YouTube Premium, výrazně zdraží rodinný tarif

Nový ceník zavádí na českém trhu také služba YouTube Premium.

Komisařka Florence se v pátek večer dostala na čelo

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Komisařka Florence. Následovala show ČS má talent, která zároveň byla nejsledovanější ve skupině 15-54.

Bacardí uvádí novinku s karibskými tóny

Značka rumu Bacardí na trh přináší novinku v podobě Bacardí Caribbean Spiced s tóny ananasu, kokosu, vanilky, skořice a dubu. 

Shell nabízí v kampani s Invií vouchery na dovolenou

Shell spustil ve spolupráci s cestovní agenturou Invia kampaň, v níž se hraje o dovolenou za čtvrt milionu. 

Televize Nova nasadí Vejdělkův rodinný seriál do pátečního prime time

Tomáš Jindříšek: Zápisníkem alkoholičky to nekončí

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Čeští vítězové letní kinosezóny: Vlny a Zápisník alkoholičky

Podíl v rostoucí marketingové skupině získal vlivný politický hráč z ODS

Do rostoucího marketingového seskupení, které sdružuje několik agentur, vstoupil silný politický hráč, vlivná figura hlavně v rámci ODS a investor v jedné osobě. Díky jeho kontaktům, know-how a politickému vlivu získává komunikační skupina na českém trhu významnou konkurenční výhodu.

A 11 spolu s týmem manažerů spouští novou komunikační agenturu Frankline

Místo 168 hodin Česká televize nasadí show Lucie Výborné