Maaxi.cz

Canal+ nasazuje svůj první český seriál, v roce 2025 se přidá i Česká televize

Mohlo by vás zajímat

Tendr finišuje, televize Prima by měla brzy oznámit nového komerčního ředitele

Sobotním televizním vítězem zůstává StarDance

Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.

Esteé Lauder Companies na PR volí Friendly Friends

PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends. 

Hebe otevírá třetí prodejnu v Praze, expanduje na Slovensko

Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.

TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál

TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.

Příjmy z reklamy sociálním médiím rostou, boduje Reddit

Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více. 

Páteční večer pro Všechnopárty a seriál Taneční

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.

Amazing Places se ve vánoční kampani spojuje s Kamu

Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery. 

Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi

Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence. 

Slovenským tištěným titulům klesly prodeje o deset procent

Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.

Novým výkonným ředitelem Media Bohemia se stal Krzok, bude řídit digitální transformaci

Ministra Baxa tlačí na vysílací radu ohledně „registru youtuberů“. Jde o porušení zákona?

Výkonným ředitelem Media Bohemia je David Krzok

Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.

Billa v kampani představuje advent jako čas ochutnávání

V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla. 

Youtubeři a influenceři se registrovat nemusí, staví se ministr kultury proti vysílací radě

Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".

Miliardářská skupina Kaprain ordinuje vydavatelství Mafra redukční dietu

Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...

Živá historie vychází s reprintem prvních LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

Vision Thing přidala v Praze další tři digitální billboardy

Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.

Youtubeři a influenceři se musí registrovat u RRTV, Baxa je proti

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Živá historie vychází s reprintem prvního vydání LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

XXXLutz promoval nový obchod v Hradci Králové červenými židlemi

V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.

Z mediálního domu Mafra odchází po čtvrt století výrazný mediální manažer

Kamarádi zůstávají ve čtvrtek večer na čele v 15+

Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Prima Port může zahájit v novém roce, zacílí spíš na ženy

Nový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce.

Knihobot nabízí knihy ve všech prodejnách Levných knih

Na všech pobočkách Levných knih nabízí knižní second-hand Knihobot knihy z druhé ruky.

Praha se zúčastní dražby budov z majetku Jaromíra Soukupa

Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.

Youtubeři a influenceři se musejí registrovat u rady pro vysílání

Evidence je sice bezplatná, na registrované tvůrce videoobsahu si ale bude moci kdokoli u regulátora stěžovat. Svobodně tvořícím autorům tak můžou hrozit pokuty či soudy.

Penny nechává zákazníky rozhodovat o podobě letáků

Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích. 

OK TV žádá o novou licenci, chce zase vysílat

O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.

OK TV žádá RRTV o nové licence přes firmu TV OK

Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.

Cenu za svobodu projevu získali Echo24.cz, Cecílie Jílková nebo Lukáš Pollert

Televize Prima dostala licenci na připravovaný kanál Prima Port

OK TV žádá o novou licenci, chce znovu vysílat

O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.

Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u RRTV

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Miliardář Borkovec pustil do svého mediálního byznysu nové partery, spoluvlastní Respekt a Deník N

Prima získala licenci pro svůj dvanáctý kanál, ponese název Prima Port

Další nový kanál Primy nabídne dramatickou tvorbu zejména mimoevropské provenience.

Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace

Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.

Sport 4 bude příležitostným kanálem, stejně jako Sport 3

Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.

Prima získala licenci pro svůj nový kanál Prima Port

RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.

Velký mediální dům zkoncentruje printové a online aktivity do jednoho podniku

Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.

Ve světové PR soutěži získává zlato kampaň L’Oréalu

Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.

World of Online zdvojnásobila obrat, letos překročí 100 milionů kč

Poptávka po influencer marketingu meziročně vzrostla o 100 %, říká šéf agentury Petr Srna.

Vznikla komunikační agentura Obnovitelně.pro, řídí ji Jenda Žáček

Agentura se nazývá zelenou, zaměřuje se na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.

Televize slaví svůj den speciálním spotem i akcí pro diváky

Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.

Nové směry v organickém vyhledávání: co nás čeká v roce 2025

S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.

Animovanou Pyšnou princeznu uvidí diváci ve Vietnamu, Japonsku nebo v Polsku

Středeční večerní jedničkou byl opět Hrdina, poté Lovec

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.

Nova v DVB-T2 prozatím zůstává, trendy v distribuci sleduje

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.

Skip Pay jde se svou dosud největší kampaní do televize

Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod stromečkem, reklama půjde i v televizi. 

Na pražských Arkádách otevírá kavárna s kryptoměnami

V nové kavárně BITmarkets Café by Café Level v pražském obchodním centru Arkády Pankrác je možné zaplatit kryptoměnami.