Maaxi.cz

Šéfredaktorkou webu Peníze.cz je Silvie Housková

Vedení finančního webu Peníze.cz převzala Silvie Housková. Dosavadní šéfredaktor Petr Kučera zůstává v redakci jako hlavní autor.

Mohlo by vás zajímat

Praha TV zvýšila kvalitu obrazu na úroveň ČT, v HD vysílá i v krajích

České Radiokomunikace, které operují tři ze čtyř příslušných sítí, zlepšily rozlišení obrazu metropolitní stanice Praha TV na nejvyšší možnou úroveň mezi volně šířenými televizemi.

Petr Dimun přechází do Czech News Center, rozjíždí podcast o justici

Bývalý mluvčí ministerstva spravedlnosti opustil Českou justici, již před 10 lety zakládal.

Měsíčník Mladý svět mění šéfredaktora, přichází Jitka Kačánová

Huškův tým vyvíjí nový nástroj ke zvýšení loajality uživatelů Seznamu. Přiláká i politické šíbry

Divize Seznam.cz, která spadá pod člena představenstva internetové firmy Matěje Huška, finišuje s vývojem nástroje, který by měl významně zvýšit loajalitu uživatelů služeb Seznamu a čtenářů jeho zpravodajských a publicistických webů. Huškův tým jej chce nasadit hlavně v diskusích na webech internetové firmy.

Potvrzeno: Mrázek se stává programovým ředitelem TV Barrandov v úpadku

Střídání v čele vydavatelství Mafra, Štěpán Košík po 11 letech odchází

Prima spouští nový byznys s videoreklamou. Trhu nabízí svoji knihovnu

Po sedmi letech se do vysílání Frekvence 1 vrací Pokorný, spory s vedením stanice zapomenuty

Komunikační skupina posílá z Česka do zahraničí dividendu přes 60 milionů

Velká komunikační skupina v Česku opět pro zahraničního majitele zafungovala jako zdroj nemalých finančních obnosů. V uplynulých týdnech bylo rozhodnuto, že celý zisk z českých operací za rok 2023 vyinkasuje mateřský koncern. Ten si tak jen za poslední tři roky z tuzemského byznysu vytáhl téměř 350 milionů korun.

Polská platforma Allegro expanduje do Maďarska, nabídne zde 150 milionů produktů

Plukovník Foltýn nechce vypracovat strategii boje proti vládním dezinformacím

Seznam Zprávy zařízly spolupráci s dvěma novináři kvůli údajné vazbě na Piráty

ZOO se drží v úterý na čele, dvojkou Četnické humoresky

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává v 15+ seriál ZOO před Četnickými humoreskami. Archivní seriál je zároveň jedničkou ve skupině 15-54 před seriálem Jedna rodina.

Lupa.cz uvedla placený program Lupa+ bez reklamy

Čtenáři serveru Lupa.cz si mohou zvolit, zda chtějí chtějí web podpořit a mít přístup k obsahu bez reklamy. V opačném případě se pro ně nic nemění a mohou číst web tak jako doposud.

Miloš Pokorný se po sedmi letech vrací do vysílání Frekvence 1

Miloš Pokorný bude od 21. října vysílat na Frekvenci 1 v čase od 9:00 do 10:00.

Plochy na městském mobiliáři prodává BigBoard přes CityZoom

Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.

Zalando uvádí AI asistenta a nástroj Trend Spotter

Zalando představuje na českém trhu asistenta s umělou inteligencí a také nástroj Trend Spotter pro módní inspiraci. 

Rohlík očekává obrat ve výši miliardy euro, uvádí kategorii upcycled

Rohlík letos očekává obrat ve výši jedné miliardy euro na všech trzích, kde působí. Z Vídně chce zavážet Bratislavu. Zavádí novou kategorii upcyklovaných potravin.

Spotify má v Česku přes dva miliony, audio a online reklama se doplňují

Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném agenturou Visibility.

Evropská vinařská komunita spouští kampaň Vitævino

Evropská vinařská komunita chce novou kampaní ochránit vinařskou kulturu a pospolitost. 

Marketing Groupe SEB povede v regionu Enikő Raskó

V České republice, na Slovensku a Maďarsku se stává marketingovou ředitelkou společnosti Groupe SEB Enikő Raskó. 

Do vedení Čedoku míří Rendlová, zodpovídá za marketing

Čedok rozšiřuje své vedení, členkou představenstva se stává Edita Rendlová, jež bude zodpovědná za prodej, marketing a komunikaci. 

Podíl privátních značek se na českém trhu dostal na 27 %

S podílem 27 % na českém trhu překonávají privátní značky globální průměr, ale stále mají prostor pro růst směrem k evropským lídrům, kde dosahují podílu až 50 %.

Bezplatné vysílání se stává bránou k placenému obsahu

Celoplošné televizní vysílání patří v Česku dlouhodobě mezi nejoblíbenější a příjem jeho programů je zcela zdarma. Co tedy využít tuto platformu jako vstup k prémiovému obsahu?

Seriál Pustina zůstává na čele středečního večera

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let Pustina. Následuje Dvojka na zabití Ve skupině 15-54 má nejvíce diváků Hell´s Kitchen Česko.

Komunikaci Židovského muzea nově vede Martina Kemrová

Vedoucí komunikace Židovského muzea v Praze se od října stala Martina Kemrová.

Answear přichází s červenou kampaní, zapojuje influencery

Answear v nové podzimní kampani sází na reklamní spoty v rádiích a kinech, součástí je i spolupráce s influencery. 

Praha TV vysílá pozemně nově ve Full HD

České Radiokomunikace začaly šířit stanici Praha TV nově ve Full HD rozlišení. Program je již řadu let součástí Regionální sítě 4 na kanálu 46.

Shein už ne, radši second-hand. Vodafone se ptal teenagerů

Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu. Data zveřejnil společně s debatou s trojicí teenagerů.

Tržby z předplatného Echa rostou o 26 %, pomáhají podcasty

Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má i tištěný Týdeník Echo.

TV Barrandov je ve Skylinku ve standardním rozlišení

Plnoformátová stanice TV Barrandov je nově k dispozici v satelitní službě Skylink ve standardním rozlišení obrazu. V online distribuci zůstává v HD formátu.

Miloš Pokorný se po sedmi letech vrací na Frekvenci 1

Bude vysílat od 21. října ve všední dny od 9 do 10 hodin. Předtím byl čtyři roky na Expresu.

PR Brunch poprvé v zahraničí: v Bulharsku radil agenturám s efektivitou

Patrik Schober z agentury Pram Consulting, pořadatel tradičního PR Brunche, přednášel v Sofii členům Bulharské asociace PR agentur (BAPRA) o efektivním managementu.

Vladimír Karmazín chce zpět do Rady ČT, Zdeněk Mahdal do Rady Českého rozhlasu

Poslanci budou obsazovat po jednom místě v každé z rad. Ty jsou nekompletní čtvrt roku.

Výrobce chytrých triček CityZen si na komunikaci bere FYI Prague

Agentura při strategické komunikaci pomůže s profilací v cílových skupinách a komunitách.

Karel Poborský bude komentovat exkluzivně na Canal+ Sport

Stane se hlavním studiovým expertem, bude vyjíždět do Anglie a bude spolukomentovat.

Prima Case začne vysílat příští rok zjara, nabídne kriminálky pro mladší

Svou druhou stanici zaměřenou na krimi chce Prima naplnit hlavně americkými seriály.

Do agentury ATMT přichází Valerie Zoske

Bude zajišťovat správu klíčových klientů a rozvoj sociálních médií pro portfolio agentury.

Kamarádi místo Zoo, Hrdina, Náhradníci. TV Prima nasazuje druhou podzimní vlnu seriálů

Od pondělí do čtvrtka běží na Primě vlastní seriály, v pátek a v neděli show, v sobotu filmy.

Šéfredaktorkou Peníze.cz se stala Silvie Housková, přichází z CzechCrunche

Petr Kučera, který byl šéfredaktorem posledních pět let, v redakci zůstává jako hlavní autor.

Luděk Staněk: Zrádci jsou Městečko Palermo na televizních steroidech

S novopečeným mediálním podnikatelem o současné televizní krajině a ekonomice tvůrců

Canal+ nasazuje svůj první český seriál, v roce 2025 se přidá i Česká televize

Mastercard podporuje kampaní malé podnikatele

Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“. 

Mafra přestane vydávat českou edici magazínu Esquire

Mediální skupina Mafra už nebude vydávat tuzemskou edici magazínu Esquire. Dál si ale ponechává licenční lifestylové časopisy Cosmopolitan a Harper′s Bazaar.

Seriál Přátelé slaví třicetiny, Max ho streamuje ve 4K

22. září 1994, přesně před třiceti lety, byla odvysílána první epizoda kultovního amerického seriálu Přátelé. Videotéka Max ho přináší nyní ve zcela novém technickém provedení.

Díky, že můžem má novou identitu od Studia Najbrt

Nezisková organizace Díky, že můžem představuje novou vizuální identitu, jejímž autorem je Studio Najbrt. 

Vydavatel on-line zpravodajství Drbna získává nový časopis o ekonomice

Kriminálka Anděl v pondělí nad milionem, opět vítězem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává Kriminálka Anděl s více než milionem diváků (15+).

Mladí využívají Tik Tok čím dál víc ke konzumaci zpráv

Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých uživatelů.

Bubblify si na komunikaci vybírá Antenna Group

Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.