Poprvé se předávaly Ceny Ondřeje Sekory pro sportovní novináře
Ocenění získali autoři knih, článků i audiovize, tvůrci do 30 let a čtyři legendy v Síni slávy.
Ocenění získali autoři knih, článků i audiovize, tvůrci do 30 let a čtyři legendy v Síni slávy.
Prémiový plán bude bez reklam, platforma SkyShowtime ho uvede od 29. října a rozšíří tak nabídku na celkem tři předplatitelské tarify.
Po pěti letech strávených v mediální skupině A 11 odejde ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich ze své pozice.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách Kriminálka Anděl.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.
Platforma Teads zahajuje spolupráci s Rakuten Advertising, nabídne prémiové videoreklamy v celém regionu, včetně Česka.
Fenix Awards po jedenácté rozdaly ceny, shortlistované a vítězné práce postupují do mezinárodní edice soutěže.
Investiční skupina PPF Renáty Kellenrové v těchto týdnech finišuje s obchodní transakcí s účastí bank, která se v historii grupy řadí k těm vůbec největším. Obří cash, kterou PPF očekává, zvětší palebnou sílu PPF při dalších dealech. Aktuální transakce je rovněž spojena s personálními změnami a novou nabídkou produktů a služeb. ...
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera zůstává s náskokem Policie Modrava, která zároveň dosahuje nejlepšího výsledku v rámci celého dne. Poprvé se v novém čase uvedla Výborná show, která zaznamenala s přesunem z ČT2 na ČT1 nárůst zájmu o více než 300 tisíc diváků.
V nabídce televizní služby Magenta TV operátora T-Mobile došlo od října k programové změna na poli erotických stanic. Kanál Dorcel TV XXX vystřídala novinka True Amateurs.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera zůstává s náskokem Policie Modrava, která zároveň dosahuje nejlepšího výsledku v rámci celého dne. Poprvé se v novém čase uvedla Výborná show, která zaznamenala s přesunem z ČT2 na ČT1 nárůst zájmu o více než 300 tisíc diváků.
Tucet nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury McCann Prague, Leo Burnett a MSL.
Retailová skupina, která zahrnuje několik e-shopů a cca tři desítky prodejen, pokračuje v kontinuálním růstu o stovky milionů korun. Navýšení obratů vykázaly především značkové i frančízové kamenné obchody. Firma současně pokračuje v rozšiřování obchodní sítě po celé republice. v letošním roce by se celkový obrat měl vysoko přehoupnout přes 5 milia ...
Internetový obr Seznam.cz, kterého vlastní miliardář Ivo Lukačovič, plánuje pro rok 2025 zdražit vybrané reklamní pozice v online plus televizní reklamu na své TV stanici Seznam.cz TV. Management Seznamu tak sáhne k podobnému tahu, k jakému se pro příští rok chystají i televize Nova a Prima.
Nova do pátečního hlavního vysílacího času nasazuje od 4. října nový seriál Taneční se Sašou Rašilovem a Jitkou Ježkovou.
V nové kampani se Seznam chce rozejít s reklamou. Podporuje tak nový produkt, který umožňuje zobrazení přes 20 webů bez reklamy.
V CNC se bude primárně věnovat právu a justici, a to v rámci celého mediálního domu, napříč tituly a formáty.
Opravme Česko plánuje vybírat elektronické výrobky, opravit je a prodávat za výhodnou cenu na O-shopu.
Hrzánská pasáž v Praze po rekonstrukci ožívá, její součástí je i devět nových nájemců z módy a umění.
První díl nového seriálu Taneční se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách.
Popeyes spouští kampaň na novinku v podobě tří omáček, které jsou nově dostupné v menu Wings & Nuggets.
CrossCafe se i letos zapojuje do osvětové kampaně v boji proti rakovině prsu. V říjnu bude prodávat „prsní“ hrnečky či Pink Chai Latte.
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
Druhá řada seriálu Duch dosáhla v sobotu po 20:00 na nejvyšší počet diváků ve skupině 15+. Druhá v pořadí soutěž Možné je všechno měla nejvyšší počet diváků v 15-54.
Dětské studio BabyGuru, určeno pro děti zaměstnanců skupiny Omnicom Media Group (OMG), si letos v říjnu připomíná deset let od svého založení.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou, hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Stanice České televize dosáhly v září nejvyššího podílu na televizním trhu a také ve srovnání s loňským zářím si nejvíce polepšily.