Do kreativního týmu Triadu přichází Brichta a další tváře
Agentura Triad Prague výrazně rozšiřuje svůj kreativní tým. Přichází do něj čtyři nové tváře.
Agentura Triad Prague výrazně rozšiřuje svůj kreativní tým. Přichází do něj čtyři nové tváře.
Prémiový plán bude bez reklam, platforma SkyShowtime ho uvede od 29. října a rozšíří tak nabídku na celkem tři předplatitelské tarify.
Po pěti letech strávených v mediální skupině A 11 odejde ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich ze své pozice.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách Kriminálka Anděl.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.
Platforma Teads zahajuje spolupráci s Rakuten Advertising, nabídne prémiové videoreklamy v celém regionu, včetně Česka.
Fenix Awards po jedenácté rozdaly ceny, shortlistované a vítězné práce postupují do mezinárodní edice soutěže.
Investiční skupina PPF Renáty Kellenrové v těchto týdnech finišuje s obchodní transakcí s účastí bank, která se v historii grupy řadí k těm vůbec největším. Obří cash, kterou PPF očekává, zvětší palebnou sílu PPF při dalších dealech. Aktuální transakce je rovněž spojena s personálními změnami a novou nabídkou produktů a služeb. ...
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera zůstává s náskokem Policie Modrava, která zároveň dosahuje nejlepšího výsledku v rámci celého dne. Poprvé se v novém čase uvedla Výborná show, která zaznamenala s přesunem z ČT2 na ČT1 nárůst zájmu o více než 300 tisíc diváků.
V nabídce televizní služby Magenta TV operátora T-Mobile došlo od října k programové změna na poli erotických stanic. Kanál Dorcel TV XXX vystřídala novinka True Amateurs.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera zůstává s náskokem Policie Modrava, která zároveň dosahuje nejlepšího výsledku v rámci celého dne. Poprvé se v novém čase uvedla Výborná show, která zaznamenala s přesunem z ČT2 na ČT1 nárůst zájmu o více než 300 tisíc diváků.
Tucet nominací získaly na letošní soutěži Golden Drum české agentury McCann Prague, Leo Burnett a MSL.
Retailová skupina, která zahrnuje několik e-shopů a cca tři desítky prodejen, pokračuje v kontinuálním růstu o stovky milionů korun. Navýšení obratů vykázaly především značkové i frančízové kamenné obchody. Firma současně pokračuje v rozšiřování obchodní sítě po celé republice. v letošním roce by se celkový obrat měl vysoko přehoupnout přes 5 milia ...
Internetový obr Seznam.cz, kterého vlastní miliardář Ivo Lukačovič, plánuje pro rok 2025 zdražit vybrané reklamní pozice v online plus televizní reklamu na své TV stanici Seznam.cz TV. Management Seznamu tak sáhne k podobnému tahu, k jakému se pro příští rok chystají i televize Nova a Prima.
Nova do pátečního hlavního vysílacího času nasazuje od 4. října nový seriál Taneční se Sašou Rašilovem a Jitkou Ježkovou.
V nové kampani se Seznam chce rozejít s reklamou. Podporuje tak nový produkt, který umožňuje zobrazení přes 20 webů bez reklamy.
V CNC se bude primárně věnovat právu a justici, a to v rámci celého mediálního domu, napříč tituly a formáty.
Opravme Česko plánuje vybírat elektronické výrobky, opravit je a prodávat za výhodnou cenu na O-shopu.
Hrzánská pasáž v Praze po rekonstrukci ožívá, její součástí je i devět nových nájemců z módy a umění.
První díl nového seriálu Taneční se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách.
Popeyes spouští kampaň na novinku v podobě tří omáček, které jsou nově dostupné v menu Wings & Nuggets.
CrossCafe se i letos zapojuje do osvětové kampaně v boji proti rakovině prsu. V říjnu bude prodávat „prsní“ hrnečky či Pink Chai Latte.
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
Druhá řada seriálu Duch dosáhla v sobotu po 20:00 na nejvyšší počet diváků ve skupině 15+. Druhá v pořadí soutěž Možné je všechno měla nejvyšší počet diváků v 15-54.
Dětské studio BabyGuru, určeno pro děti zaměstnanců skupiny Omnicom Media Group (OMG), si letos v říjnu připomíná deset let od svého založení.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou, hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Stanice České televize dosáhly v září nejvyššího podílu na televizním trhu a také ve srovnání s loňským zářím si nejvíce polepšily.