Maaxi.cz

Úvodní díl letošní StarDance sledovalo 1,6 milionu diváků

Třináctá řada taneční show ČT1 měla nejlepší start od roku 2008, překonala loňský průměr.

Mohlo by vás zajímat

Internetové reklamě se vyhýbá téměř 40 % českých uživatelů

Nejčastějším způsobem je blokování internetové reklamy pomocí AdBlocku. Na druhou stranu necelých 60 % českých uživatelů internetu reklamy neblokuje ani si neplatí za jejich nezobrazování. Data přináší výzkum ResSolution Group.

Do strategického týmu Publicisu přichází Soňa Procházková

Na pozici Senior Strategic Planner v komunikační skupině Publicis Groupe nastoupila Soňa Procházková. 

Lifestylový magazín Lock in Suite vstupuje na trh

Magazín Lock in Suite má vycházet dvakrát ročně a orientovat se na luxusní módu.

Cooke: Warner TV může přinést videotéce Max nové předplatitele

Pro provozovatele kanálu Warner TV a videotéky Max je v současnosti globálním cílem rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu předplatitelů, říká v rozhovoru Atmedia expert talks Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery.

Publicis Groupe rozšířila strategický tým o nového seniorního strategic plannera

„Pořád je co objevovat.“ Čedok má nový slogan, vizuál a koncept První

Kampaň je od agentury OAK Prague, na strategii značky se podílel také Slavo Marušinec.

Kaspen pro Yello oživil dosud ilustrované postavy, propagují žlutou energii

Kampaň využívá převážně digitální kanály, k tomu také out-of-home ve velkých městech.

Media Club odbavil CTV kampaň přes Google DV360

Media Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV) kampaň skrze Google DV360.

Česká televize na rok 2026 připravuje další vysokorozpočtovou show

Vedení veřejnoprávní České televize již loni schválilo pokračování vysokorozpočtového licenčního pořadu. Další výroba proběhne v roce 2025. Rozpočet na výrobu jedné řady se odhaduje na 50 milionů až 70 milionů korun. Na druhou stranu pořad Kavčím horám generoval solidní milionovou sledovanost.

Kolik předplatitelů má Nova Sport v Česku a na Slovensku? Přes dva a půl milionu

Skupina vůbec poprvé zveřejnila data o předplatitelích svých šesti sportovních kanálů. Vede Nova Sport 1, ale i nejmladší motoristická Nova Sport 6 má přes milion abonentů.

YYY: Agentura musí mít neustále touhu růst, jinak vyhoří

Agentury nekrachují primárně z finančních důvodů, ale z nedostatku energie, myslí si Martin Zdražil z agentury YYY, která si letos připomíná deset let na trhu.

Komunikaci Business Factory vede Marie Hošťálková

Hošťálková působila na Masarykově univerzitě. Agentura je v Praze, Brně, Varšavě a Dubaji.

DAFilms.cz nabízí zdarma tituly z festivalu Ji.hlava

Do 3. listopadu lze exkluzivně a zdarma sledovat všechny filmy ze soutěže „Krátká radost" na online platformě DAFilms.cz. Soutěž je součástí 28. ročníku festivalu Ji.hlava.

Slovenská verze Prima Love startuje 1. listopadu

Ženám na Slovensku se budou vysílat Rodinná pouta, rakouské seriály i turecká romantika.

Jedno z nejvýnosnějších herních studií Bohemia Interactive slaví 25 let

Stát uvolní lukrativní záložní kmitočty pro dvě celoplošné televizní sítě

Frekvencemi zamýšlenými pro sítě označené jako 25 a 26 bude možné do konce roku 2030 dokrývat existující multiplexy, provozovat regionální sítě, ale také testovat vysílání v 5G.

Prima Love SK přinese Rodinná pouta nebo Záchranáře z hor

Původní pořady z produkce TV Prima i akviziční tituly přinese slovenská verze tematického kanálu pro ženy Prima Love.

Madeta staví svůj imageový spot na slově „dobrej"

Výrobce mléčných produktů Madeta představuje nový imageový spot, ústředním prvkem je slovo „dobrej" ve smyslu pozdravu i hodnocení kvality.

Mádlův komerční hit Vlny překonal v kinech na tržbách 110 milionů korun

Kriminálka Anděl byla znovu pořadem pondělního večera

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává s více než milionem diváků 15+ Kriminálka Anděl. Následují Případy 1. oddělení.

Memorandum zaváže ČT „zpoplatnit" iVysílání, ČT3 by se mohl vrátit

Memorandum definující roli televizní veřejné služby, které je navázáno na novelu Zákona o ČT, je téměř dokončené a podle dostupných vyjádření na něm panuje většinová shoda zástupců ČT i soukromých médií.

Bezplatná služba SportsTribal uvedla novou aplikaci

SportsTribal, streamovací služba zaměřená na bezplatný sportovní obsah, vydala novou aplikaci, která nahradila tu dosavadní. Původní aplikace již nevyhovovala stávajícím požadavkům na funkčnost a uživatelské rozhraní.

Naše marketérky v Portoroži: Golden Drum je jako regionální Cannes Lions

Nikola Foktová z Leo Burnett a Petra Jankovičová z Triadu o letošním reklamním festivalu

Nakladatelství Olympia řídí Luboš Procházka, sází na knihy se Zemanem

U Olympie vydal Procházka spisek o exprezidentovi, jako ředitel uvádí knihu přímo od něj.

Graffiti a investice: SH!FTS24 měly opět odvážný vizuál z dílny Katz83

Vizuální koncept konference letos stál na křiklavě růžových sprejovaných symbolech.

Sponzorským firmám se nelíbí protižidovské výstřelky na Prague Pride. Google neodsoudil antisemitismus

Produkční firma Bionaut bude na jaře 2025 točit novou dobrodružnou sci-fi komedii

Produkční společnost Bionaut Vratislava Šlajera (foto) se připravuje na natáčení dalšího celovečerního filmu. Tentokráte se vydá do žánrů dobrodružství, sci-fi, romantika a komedie. První klapka hlavního natáčení by měla padnout na jaře 2025. Kinopremiéra by se mohla uskutečnit ještě téhož roku nebo na jaře 2026. Nový snímek je jedním z několika pr ...

Tomáš Čupr: Evropu zabíjí socialismus. Rohlík zvažuje mimoevropské trhy

Server iDnes.cz, který najel na woke vlnu, v září nezvykle spadnul o 14 procent

Křetínský připravuje start nového elitního média, cílit bude na CEO a bohaté

Vlivný miliardář Daniel Křetínský (foto), nespokojený s nabídkou hlubšího ekonomického a byznysového zpravodajství v České republice, bouchnul do stolu a inicioval vznik nového elitního média, zaměřeného hlavně na ekonomiku a byznys. Složení redakce bude špičkové, cílovou skupinou budou především CEO, movití čtenáři, podnikatelé nebo decision makeř ...

Po Sněmovně na agenturu ČTK tlačí i Senát Parlamentu ČR

Národní tiskové agentuře Česká tisková kancelář (ČTK) hrozí, že po Poslanecké sněmovně ořezá objednávku služeb i druhá komora parlamentu, Senát PČR. Pro Četku jsou tyto klienti nejen významným zdrojem peněz, ale i důležitými referenčními zakázkami.

Vladimír Mišík vydává nové album, na kterém opět spolupracoval s Petrem Ostrouchovem

Česká televize odstartovala seriál, který představuje mistry české kamery jako Ondříček nebo Heller

Herec Martin Hofmann má novou hlavní roli, v česko-polské rodinné fantasy

Nový tah Seznamu: firma Iva Lukačoviče se poprvé dostala mimo hlavní strukturu českého internetu

Naprosto nezvyklá situace, která v sobě skrývá řadu důležitých aspektů - největší internetový hráč Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) se poprvé v historii rozhodl k ojedinělému kroku, který jde proti hlavnímu proudu tuzemského internetového trhu. Firma to oficiálně vysvětluje technickými potížemi. Nový tah může mít za jistých okolností dopady na obc ...

Divácků rekord: na start třinácté řady StarDance se dívalo přes 1,6 miliony diváků

Unicorn podporuje kampaní vzdělávání pro všechny

Unicorn novou marketingovou kampaní komunikuje zdělávání pro všechny věkové kategorie. 

Klik.cz chce kampaní pomoci s orientací ve změnách

Cílem nové kampaně srovnávače Klik.cz je pomoci řidičům zorientovat se ve změnách v povinném ručení. 

Teletext je v Německu stále populární, přežívá i v Česku

Navzdory technologickému pokroku a přechodu na digitální formáty si Teletext v roce 2024 stále drží miliony uživatelů, a to zejména v Německu. Z českých televizí ho udržují při životě Kavčí hory.

Osobní zkušenost s chatboty a voiceboty má většina Čechů

S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost 74 % Čechů.

Taneční i po druhém odvysílání v pátek večer vítězí

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byl i po druhém odvysílaném dílu seriál Taneční. Následovala Všechnopárty.

Videotéka Dramox nabízí první dva tituly Divadla Mír

Prozatím dvě představení ostravského Divadla Mír mohou najít zájemci v online videotéce Dramox. Jedná se o Lakomce a Ráno po tom.

Deppův seriál 21 Jump Street se vrací jako FAST kanál

Multimediální platforma Plex přidala do své nabídky FAST kanál s nepřetržitým proudem epizod amerického seriálu z let 1987 až 1991, který proslavil herce Johnnyho Deppa.

Zahájení nové řady StarDance jasným sobotním vítězem

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a celého dne se s velkým náskokem stal úvodní díl třináctého ročníku taneční soutěže StarDance. Sledovalo ho více než 1,5 mil. diváků (15+). Jedná se o nejlepší start od roku 2008.

Google zařazuje reklamy do přehledu v AI vyhledávání

Do přehledu ve vyhledání pomocí AI vkládá Google poprvé reklamy. Novinka přichází v době zvyšujícího se tlaku na tržní podíl Googlu ve vyhledávání.

Výstava o českém grafické designu se otevřela v Museu Kampa

Výstava Identita – příběh českého grafického designu zahájila v pražském Museu Kampa.

Přímý prodej v Česku roste, tržby loni přesáhly 9 mld. Kč

Tržby v osobním prodeji loni v Česku dosáhly 9,11 miliardy korun, meziročně to bylo o 0,2 procenta více.

PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji

V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC. 

ATO vyhodnotí nabídky na měření TV sledovanosti mimo domov

Asociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov. V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.

Nedělní den patří repríze Policie Modrava s 1,3 mil. diváků

Nejsledovanějším nedělním pořadem ve večerním vysílání i v rámci celého dne zůstává reprízovaná Policie Modrava s počtem 1,3 mil. diváků starších 15 let.