Maaxi.cz

Zalando spouští v Česku novou virtuální kabinku

Zalando na 14 evropských trzích včetně Česka umožňuje zákazníkům vytvořit si 3D avatara podle jejich individuálních tělesných rozměrů. 

Mohlo by vás zajímat

Český brand ve formuli 1: kdo byl předchůdcem Allwynu a co na něj čeká?

Do formule 1 se po 24 letech vrací logo značky, za kterou stojí český majitel. Loterie Allwyn ze skupiny KKCG se pouští do partnerství s celým seriálem i stájí McLaren. Co za miliardovou investici brand z impéria Karla Komárka získá? Poslední českou značkou, která se dostala na některý z vozů, byla podle všeho v ro ...

Marketéři, dejte nám vědět, jak se vám daří, máte dva týdny

Vyzýváme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže: je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří! I letos vás zveme k účasti v průzkumu „Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy“. V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím n ...

SEO a AI: jak umělá inteligence pomáhá umést cestu zákazníků na váš web

Generativní AI pomáhá firmám s optimalizací pro vyhledávače, a tak jim přináší byznys. Jak nad ní držet dozor, radí experti v tématu aktuálního vydání Marketing & Media. Různé nástroje umělé inteligence si umějí posvítit prakticky na každý neduh optimalizace pro vyhledávače. Včetně samotných základů. „Třeba ChatGPT umí vysvětlit, proč ...

Chcete pochopit Generaci Z? MAM class vám ukáže, co opravdu funguje

Univerzální strategie na generaci Z nefungují – klíčem je pochopení subkultur, motivací a kontextu. Na třetím letošním MAM class zjistíte, proč autenticitu nelze naprogramovat a jak oslovit mladou generaci bez klišé. Třetí letošní MAM class, která se uskuteční v úterý 25. února, nabídne nový pohled na to, jak (ne)komuni ...

APRA volila vedení: ve výkonné radě je nově Václav Rambousek, předsedou opět Radek Maršík

Asociace public relations (APRA) si na svém generálním shromáždění zvolila novou výkonnou a revizní radu, převolena byla také etická a smírčí komise. Sedmičlenné výkonné radě bude pro další dva roky předsedat Radek Maršík. Generální ředitel české agentury FleishmanHillard je v čele asociace od roku 2023, ...

Zázraky přírody nad milionem, jsou sobotním vítězem

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a zároveň celého dne byly Zázraky přírody s více než milionem diváků starších 15 let.

Kanály AXN a Jednotka ve Vodafone TV na konci seznamu

Vodafone TV aktualizovala řazení televizních kanálů, což přineslo výrazné změny v pozicích oblíbených stanic.

Rádio Čas mění web, zapojuje podcasty a nové funkce

S novým webem vstupuje Rádio Čas do nové éry on-line zvukových formátů a produktů.

Lineární televize stále v Evropě předbíhá streaming a OTT

I přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování videoobsahu.

MAM 07/2025

Vychází 17.2. 2025. Online zde. Článek MAM 07/2025 se nejdříve objevil na MAM.

Zbláznila se vláda, nebo Martin Kolovratník a Patrik Nacher?

Mediální experti ANO se předhání v tom, jak co nejvíc vykostit veřejnoprávní média. Proč to je špatná zpráva pro českou společnost?

Pátek pro Všechnopárty, poté Děcko a Máme rádi Česko

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ Všechnopárty. Následuje seriál Děcko a po něm pořad Máme rádi Česko, který se zároveň stal těsně nejsledovanějším ve skupině 15-54.

Rio Mare spouští soutěž o prodloužený víkend v Itálii

Rio Mare startuje spotřebitelskou soutěž, v níž lze vyhrát prodloužený víkend v Itálii. 

Agentura Konektor má nové tváře v kreativním týmu

Agentura Konektor rozšířila své kapacity v kreativě. Art Directorkou se stala Mariya Usikova.

Lidé tráví na mobilu 3,5 hodiny denně, nejvyšší růst tržeb má AI

Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.

Online knižní secondhand Knihobot otevřel tři kamenné prodejny v Praze, Brně a v Olomouci

Dokončení akvizice: nákup 25 procent v regionální televizi

Rodinná investiční společnost, která v roce v roce 2023 vstoupila do dvou regionálních televizí v České republice, nyní dokončuje celou transakci. Souhrnný objem celého dealu se pohyboval v nízkých desítkách milionů korun.

Redakce jsou pro ženy nepřátelským prostředím, píše v komentáři Jan Motal

Ženy v médiích se stále necítí dobře. S novou vlnou konzervujícího protitlaku navíc přichází i politika. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde

Menší balení, stejná cena. Smrskflace dráždí zákazníky a žene je ke konkurenci

Menší obsah za stejnou cenu, takzvaná smrskflace, podkopává důvěru zákazníků a může je zahnat ke konkurenci. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

Myslel jsem, že Marketing Festival už nevzkřísím, říká Jindřich Fáborský

Zakladatel Marketing Festivalu a autor filmu Making a Marketer 2, Jindřich Fáborský, hovořil v rozhovoru pro MAM nejen o svých projektech. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

V reklamě pravidla nefungují, říká Jaroslav Vígh z nejkreativnější slovenské agentury MUW Saatchi & Saatchi

Spolumajitel a kreativní ředitel nejkreativnější slovenské agentury poskytl rozhovor týdeníku MAM. Hovořil nejen o úspěšných kampaních, ale třeba i o tom, jak v agentuře fungují, talentu generace Z nebo o pravidlech, která v reklamě nefungují. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Me ...

MAM Souboj spotů: Behavio otestovalo GymBeam a Velkopopovického Kozla

GymBeam s Jakubem Enžlem ovládl první letošní Souboj spotů, získal skoro 78 procent hlasů od čtenářů. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

Praktický návod na SEO s umělou inteligencí dal na MAM class expert Martin Žatkovič

Druhá letošní MAM clas pro předplatitele týdeníku MAM se věnovala SEO a AI. „Zkratky nefungují. Zjednodušení s AI si musíte odpracovat,“ kladl účastníkům na srdce konzultant na SEO a LLM. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele ...

Česko se chystá na popkulturní turismus. Jak ho chce posílit?

Hra Kingdom Come: Deliverance II je světovým šlágrem. Dokáže toho využít i český turismus? Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

Inovativní kampaň proměnila symbol závislosti v cestu k uzdravení

I něco tak obyčejného, jako číslo na pilulce, může změnit životy. Kampaň 855-HOW‑TO‑ QUIT přetvořila symbol závislosti na klíč k uzdravení. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

Vítěz Dakaru Martin Macík podporuje prémiová paliva OMV

Dlouhodobou a koncepční komunikaci pro klienta vytvořila a produkuje agentura Loosers.

Rekonstrukce Kotvy bude dokončena v roce 2027

Začíná rekonstrukce obchodního domu Kotva, otevřen bude v posledním čtvrtletí roku 2027.

Valentýn se stává rodinným svátkem, slaví ho i děti

V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů se do oslav čím dál častěji zapojují i děti. 

Mall ke konci března skončí, přesouvá se na Allegro

Mall.cz k 31. březnu skončí jako samostatný e-shop, čeká ho podobný osud jako CZC.cz, přesune se na platformu Allegro. 

Sněmovna bude o poplatcích pro ČT a ČRo hlasovat 5. března

Poslanecká sněmovna bude o zvyšování rozhlasových a televizních poplatků hlasovat ve středu 5. března v poledne.

Retail parky zažily loni největší nárůst za 15 let

V loňském roce přibylo v Česku téměř 80 tisíc metrů čtverečních nových, modernizovaných nebo rozšířených retail parků. 

Knihobot otvírá v Levných knihách tři nové pobočky

Knihobot se rozrůstá o tři pobočky u svého dlouhodobého partnera – řetězce Levné knihy. Nově bude v Praze na Andělu, Olomouci a Brně. 

Česká města a památky se připravují na příjezd tisíců fanoušků Kingdom Come: Deliverance II

Ikea obsazuje do hlavní role nové kampaně budík

V nové kampani upozorňuje Ikea na rizika používání mobilního telefonu před spaním. Jako řešení nabízí budík, který „neruší, dokud není čas vstát“. 

Kamarádi potvrdili pozici na čele čtvrtečního večera

Seriál Kamarádi se stal nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následoval seriál Jedna rodina, který zároveň sleduje nejvíce diváků v 15-54.

YouTube za 20 let přinesl revoluci ve sledování videa

YouTube, který byl založen 14. února 2005, oslaví v pátek 20 let své existence. Tato platforma přinesla revoluci ve způsobu, jakým konzumujeme video obsah online, a výrazně ovlivnila mediální krajinu.

Čtyři fenomény, na které se letos zaměří YouTube

Krátce před dvacátým výročím založení firmy její šéf Neal Mohan popsal, kam se bude největší světový videoportál letos ubírat.

Neo Centrum vypráví v kampani příběhy závislých

Klinika Neo Centrum ukazuje ve své nové kampani na léčbu závislosti skutečné příběhy alkoholiků a uživatelů drog. 

Radek Maršík obhájil předsednictví APRA na další dva roky

Oborová asociace se zvolila novou výkonnou a revizní radu, též etickou a smírčí komisi.

V Česku se už prodalo přes 1,6 milionu přijímačů DAB+, včetně autorádií

Celosvětově se jen v letech 2008 až 2023 přiblížil počet prodaných digitálních rádií DAB+ hranici 150 milionů, konstatuje WorldDAB u příležitosti dnešního Světového dne rozhlasu.

Renáta Kellnerová a spol. si vytáhnou z médií další objemnou sumu

Proud financí, které investiční skupina PPF (majitelkou je nejbohatší Češka Renáta Kellnerová s rodinou) tahá ze svého mediálního podnikání, neustává. Kellnerové grupa tak splácí dřívější akvizici, na kterou konsorcium šesti velkých bank poskytlo úvěr o obejmu téměř 30 miliard korun.

Honor mění hejty z negativních recenzí konkurence v lásku

Honor vytváří k letošnímu valentýnskému svátku přání z negativních online recenzí telefonů konkurenčních značek. 

Foodora přináší ASMR zvuky, které promění zážitek z jídla

Sluch hraje klíčovou roli v hodnocení čerstvosti a textury potravin. Využívá to i Foodora, která v rámci své kampaně Selection přináší inovativní ASMR zvuky inspirované jídlem. Už dávno neplatí, že „jíme, abychom žili“, ale naopak se z jídla stala společenská událost, gurmánský zážitek nebo jen chvilka klidu nad dobrým ...

V investicích do TV reklamy měly loni nejvyšší podíly OMD a PHD

Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.

Za zvýšení poplatků ČT a ČRo lobbují i peníze českých oligarchů a vlivných podnikatelů

Tři pobočky Levných knih se přebarvily na zelenou Knihobotu, vzniká jedinečný koncept

Knihobot a jeho dlouhodobý partner Levné knihy opět prohlubují spolupráci. Tři prodejny Levných knih – v Praze na Andělu, v Olomouci a v Nákupním centru Královo Pole v Brně, nově nesou barvy Knihobotu a stávají se zároveň jeho pobočkami. Nové prodejny nabízí možnost přinést knihy k prodeji, vyzvednout obj ...

Outbrain dokončuje akvizici společnosti Teads

Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení k dokončení akvizice platformy Teads. 

Unicorn se stává členem České asociace umělé inteligence

Unicorn Systems, jeden z nejvýznamnějších evropských dodavatelů IT, se stal nově členem České asociace umělé inteligence (ČAUI). Tímto krokem se otevírají nové možnosti pro spolupráci v oblasti vývoje a implementace umělé inteligence v České republice i v Evropě. Unicorn provozuje výzkumné centrum (Unicorn Research ...

Netflix přidá živě vysílaný pořad, chce se ucházet i o Formuli 1

Streamovací gigant Netflix rozšiřuje svou nabídku živě vysílaných pořadů pro české předplatitele.

Export českých e-shopů stoupá, roste Německo a Rakousko

Tuzemské e-shopy se stále více prosazují v západní Evropě, nejvíce objednávky rostou z Rakouska a Německa.