Zalando spouští v Česku novou virtuální kabinku
Zalando na 14 evropských trzích včetně Česka umožňuje zákazníkům vytvořit si 3D avatara podle jejich individuálních tělesných rozměrů.
Zalando na 14 evropských trzích včetně Česka umožňuje zákazníkům vytvořit si 3D avatara podle jejich individuálních tělesných rozměrů.
Do formule 1 se po 24 letech vrací logo značky, za kterou stojí český majitel. Loterie Allwyn ze skupiny KKCG se pouští do partnerství s celým seriálem i stájí McLaren. Co za miliardovou investici brand z impéria Karla Komárka získá? Poslední českou značkou, která se dostala na některý z vozů, byla podle všeho v ro ...
Vyzýváme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže: je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří! I letos vás zveme k účasti v průzkumu „Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy“. V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím n ...
Generativní AI pomáhá firmám s optimalizací pro vyhledávače, a tak jim přináší byznys. Jak nad ní držet dozor, radí experti v tématu aktuálního vydání Marketing & Media. Různé nástroje umělé inteligence si umějí posvítit prakticky na každý neduh optimalizace pro vyhledávače. Včetně samotných základů. „Třeba ChatGPT umí vysvětlit, proč ...
Univerzální strategie na generaci Z nefungují – klíčem je pochopení subkultur, motivací a kontextu. Na třetím letošním MAM class zjistíte, proč autenticitu nelze naprogramovat a jak oslovit mladou generaci bez klišé. Třetí letošní MAM class, která se uskuteční v úterý 25. února, nabídne nový pohled na to, jak (ne)komuni ...
Asociace public relations (APRA) si na svém generálním shromáždění zvolila novou výkonnou a revizní radu, převolena byla také etická a smírčí komise. Sedmičlenné výkonné radě bude pro další dva roky předsedat Radek Maršík. Generální ředitel české agentury FleishmanHillard je v čele asociace od roku 2023, ...
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a zároveň celého dne byly Zázraky přírody s více než milionem diváků starších 15 let.
Vodafone TV aktualizovala řazení televizních kanálů, což přineslo výrazné změny v pozicích oblíbených stanic.
I přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování videoobsahu.
Mediální experti ANO se předhání v tom, jak co nejvíc vykostit veřejnoprávní média. Proč to je špatná zpráva pro českou společnost?
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ Všechnopárty. Následuje seriál Děcko a po něm pořad Máme rádi Česko, který se zároveň stal těsně nejsledovanějším ve skupině 15-54.
Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny, největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
Rodinná investiční společnost, která v roce v roce 2023 vstoupila do dvou regionálních televizí v České republice, nyní dokončuje celou transakci. Souhrnný objem celého dealu se pohyboval v nízkých desítkách milionů korun.
Ženy v médiích se stále necítí dobře. S novou vlnou konzervujícího protitlaku navíc přichází i politika. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde
Menší obsah za stejnou cenu, takzvaná smrskflace, podkopává důvěru zákazníků a může je zahnat ke konkurenci. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Zakladatel Marketing Festivalu a autor filmu Making a Marketer 2, Jindřich Fáborský, hovořil v rozhovoru pro MAM nejen o svých projektech. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Spolumajitel a kreativní ředitel nejkreativnější slovenské agentury poskytl rozhovor týdeníku MAM. Hovořil nejen o úspěšných kampaních, ale třeba i o tom, jak v agentuře fungují, talentu generace Z nebo o pravidlech, která v reklamě nefungují. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Me ...
GymBeam s Jakubem Enžlem ovládl první letošní Souboj spotů, získal skoro 78 procent hlasů od čtenářů. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
Druhá letošní MAM clas pro předplatitele týdeníku MAM se věnovala SEO a AI. „Zkratky nefungují. Zjednodušení s AI si musíte odpracovat,“ kladl účastníkům na srdce konzultant na SEO a LLM. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele ...
Hra Kingdom Come: Deliverance II je světovým šlágrem. Dokáže toho využít i český turismus? Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.
I něco tak obyčejného, jako číslo na pilulce, může změnit životy. Kampaň 855-HOW‑TO‑ QUIT přetvořila symbol závislosti na klíč k uzdravení. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 07/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
V Česku se svatý Valentýn stává spíše rodinným svátkem, kromě párů se do oslav čím dál častěji zapojují i děti.
Mall.cz k 31. březnu skončí jako samostatný e-shop, čeká ho podobný osud jako CZC.cz, přesune se na platformu Allegro.
Poslanecká sněmovna bude o zvyšování rozhlasových a televizních poplatků hlasovat ve středu 5. března v poledne.
V loňském roce přibylo v Česku téměř 80 tisíc metrů čtverečních nových, modernizovaných nebo rozšířených retail parků.
Knihobot se rozrůstá o tři pobočky u svého dlouhodobého partnera – řetězce Levné knihy. Nově bude v Praze na Andělu, Olomouci a Brně.
V nové kampani upozorňuje Ikea na rizika používání mobilního telefonu před spaním. Jako řešení nabízí budík, který „neruší, dokud není čas vstát“.
Seriál Kamarádi se stal nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následoval seriál Jedna rodina, který zároveň sleduje nejvíce diváků v 15-54.
YouTube, který byl založen 14. února 2005, oslaví v pátek 20 let své existence. Tato platforma přinesla revoluci ve způsobu, jakým konzumujeme video obsah online, a výrazně ovlivnila mediální krajinu.
Krátce před dvacátým výročím založení firmy její šéf Neal Mohan popsal, kam se bude největší světový videoportál letos ubírat.
Klinika Neo Centrum ukazuje ve své nové kampani na léčbu závislosti skutečné příběhy alkoholiků a uživatelů drog.
Celosvětově se jen v letech 2008 až 2023 přiblížil počet prodaných digitálních rádií DAB+ hranici 150 milionů, konstatuje WorldDAB u příležitosti dnešního Světového dne rozhlasu.
Proud financí, které investiční skupina PPF (majitelkou je nejbohatší Češka Renáta Kellnerová s rodinou) tahá ze svého mediálního podnikání, neustává. Kellnerové grupa tak splácí dřívější akvizici, na kterou konsorcium šesti velkých bank poskytlo úvěr o obejmu téměř 30 miliard korun.
Honor vytváří k letošnímu valentýnskému svátku přání z negativních online recenzí telefonů konkurenčních značek.
Sluch hraje klíčovou roli v hodnocení čerstvosti a textury potravin. Využívá to i Foodora, která v rámci své kampaně Selection přináší inovativní ASMR zvuky inspirované jídlem. Už dávno neplatí, že „jíme, abychom žili“, ale naopak se z jídla stala společenská událost, gurmánský zážitek nebo jen chvilka klidu nad dobrým ...
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.
Knihobot a jeho dlouhodobý partner Levné knihy opět prohlubují spolupráci. Tři prodejny Levných knih – v Praze na Andělu, v Olomouci a v Nákupním centru Královo Pole v Brně, nově nesou barvy Knihobotu a stávají se zároveň jeho pobočkami. Nové prodejny nabízí možnost přinést knihy k prodeji, vyzvednout obj ...
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení k dokončení akvizice platformy Teads.
Unicorn Systems, jeden z nejvýznamnějších evropských dodavatelů IT, se stal nově členem České asociace umělé inteligence (ČAUI). Tímto krokem se otevírají nové možnosti pro spolupráci v oblasti vývoje a implementace umělé inteligence v České republice i v Evropě. Unicorn provozuje výzkumné centrum (Unicorn Research ...