Závěr seriálu ZOO sledovalo na 800 tisíc diváků
Poslední díl seriálu ZOO zhlédlo téměř 800 tisíc diváků starších 15 let při podílu 24,5 %. Druhý v pořadí seriál Jedna rodina měl opět nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54. Příběh seriálu ZOO se tím uzavřel, od ledna 2025 se pod značkou ZOO objeví nové příběhy v denním podvečerním vysílání - tedy v čase, který teď zaujímá Prostřeno.
Mohlo by vás zajímat
Tipsport jako prvnímu influencerovi ve své historii nabídl Filipu Ondráškovi dlouhodobou spolupráci.
Vánoce by letos měly být bohatší, tržby v maloobchodu rostou a pomáhá i růst reálných mezd.
Soukromá rádia vyzývají veřejnost, aby vyjádřila svůj nesouhlas s návrhem mediální novely.
Kriminálka Anděl se v pondělí po 20:00 drží nad úrovní milionu diváků starších 15 let a dosahuje tak v této skupině nejvyšší sledovanosti. Těsně pod milionem jsou druhé v pořadí Případy 1. oddělení, které mají zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Frisco upozorňuje na vratné obaly kampaní s novou písní hudební skupiny Holki.
Plzeňský operátor zprovoznil už šest vysílačů plánované celoplošné sítě pro digitální rádia.
Ryba v agentuře obsazuje pozici managing director, Gunišová bude provozní ředitelkou.
Nic překvapivého, reagoval Jan Čermák, poloviční vlastník Médey. Dál zvažuje reorganizaci. Médeu zachráním a bude fungovat dál, řekl před měsícem původní majitel Jaromír Soukup.
Městský soud v Praze vyhlásil úpadek společnosti Médea. Návrh na na prodloužení lhůty k předložení reorganizačního plánu zamítl.
Obchodní strategii agentury má posílit manažerka se zkušenostmi z mediálních domů.
Omnicom Media Group přináší nový report, který mapuje aktuální digitální trendy pro Česko v roce 2025.
Spolupráce začala v srpnu, po vyhraném tendru. Zahrnuje i community management.
Zlomový rok, tak management televize Prima (na fotce ředitel Marek Singer) vidí blížící se letopočet 2025. Podle materiálů druhé komerční televize, které má Borovan.cz k dispozici, by v plánech stanice v novém roce měl vzrůst význam specifické cílové skupiny. Zesílí i bonita dnešních šedesátníků. Vedení Primy větří byznysovou příležitost a připravu ...
Na pozici Head of Sales mediální agentury NeoMedia v říjnu nastoupila Jitka Beranová.
V Ekonomu působila Vejvodová poslední čtyři roky. Předtím byla v Právním rádci a v ČT.
Partnerství umožní integraci služeb Canal+ přímo do chytrých televizorů LG. Uživatelé v celé Evropě, včetně Česka a Slovenska, získají přístup k prémiovým programům bez potřeby dalších zařízení.
Ceny rádiové reklamy na stanicích Media Clubu se v příštím roce zvýší o 5 %, onlinová reklama poroste v průměru o á až 10 %.
Falešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne zůstává ve skupině 15+ s náskokem Policie Modrava. Ve večerním programu následují Devadesátky, které mají zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.
Významné navýšení cen televizní reklamy ohlašuje pro příští rok také zastupitelství Media Club.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak Media Club může této situaci čelit.
Penta Hospitals svou kampaní láká nové zaměstnance. Staví ji na hodnotách, jako je péče o druhé, týmový duch nebo profesionalita.
Významné navýšení cen televizní reklamy ohlašuje pro příští rok také zastupitelství Media Club.
ESG reportování se brzy bude týkat většiny subjektů na trhu, od příštího roku i všech členských agentur APRA.
Nezvykle vyrovnanou Reklamní katovnu vyhrála první velká kampaň bistra Filipa Sajlera.
Nejtajemnější z osmi vítězů aukce kmitočtů pro digitální komerční rádia přibližuje plány.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla i po druhém odvysílání taneční soutěž StarDance. Sledovalo ji 1,56 mil. diváků starších 15 let.
V dobách klidu chybí v regionech novináři, kteří by se věnovali problémům do hloubky, říká v podcastu NFNZ Jan Žabka z nového severomoravského regionálního média Okraj.cz.
V rámci projektu Vogue Art Project se propojuje pop art s partnerskými značkami. Výstava je k vidění v nákupní galerii Myslbek.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 se stala v divácké skupině starší 15 let premiérová Všechnopárty. Následoval seriál Taneční, který měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Facebook, Instagram a LinkedIn společnosti Pražská energetika spravuje od léta agentura WOO.
Kromě slovenské DVTV přicházejí s vlastními projekty i další novináři. Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích v uplynulém čtvrtletí.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Telekomunikační operátor CETIN (majitel PPF), který v Česku provozuje největší infrastrukturní síť (pokrytí cca 99,6 procenta populace pevnými i mobilními technologiemi), rozšíří svůj byznys s datovými centry o dva další provozy. Plus získá kapitálové fondy o objemu přes čtvrt miliardy korun.
Zavedení prémiové verze serveru Mapy.cz je nutností, vysvětlil na síti X majitel Seznamu Ivo Lukačovič.
Průměrně každou epizodu seriálu ZOO, který od ledna roku 2022 vysílala TV Prima, sledovalo 1,01 mil. lidí (15+).
Uprostřed turbulentního dění, související s čerstvým zásahem antimonopolního úřadu v sídle Seznam.cz v Praze (píšeme na jiném místě), miliardář a majitel internetové firmy Ivo Lukačovič (foto) právě dokončuje dlouhodobý byznysový deal. Jeho finále spočívá ve využití dominantní pozice a vytlačení minoritních akcionářů ze stamilionové firmy. ...
Úspěšný projekt Newsfeed, který na homepage Seznamu umisťuje obsah od externích vydavatelů, dostane v dohledné době konkurenci. Mediální dům Economia (majitel Zdeněk Bakala - foto) v těchto měsících na základě existujícího webu vyvíjí nový mediální projekt. Ten by měl Bakalově firmě navýšit traffic a inventory a dalším publisherům umožnit monetizov ...