Společnost Kellanova, běžně známá jako Kellogg's, si na média na evropských trzích opět zvolila agenturu Carat.
Mediální skupina Nova vyslyšela dlouholeté nářky fanoušků amerického seriálu Beverly Hills 90210 a vrátila ho na televizní obrazovky. Zájemci si ho přehrají pouze online.
Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Poslední distributor fyzických nosičů v Česku, Magic Box/AQS (MB), který rovněž producentům zajišťuje digitální distribuci na platformy jako iTunes, YouTube, Netflix nebo Voyo.cz, si udržuje slušný byznysový výkon vysoko přes 100 milionů korun. A to i přes klesající počty prodaných disků, které se stále pohybují ve stovkách tisíc. ...
Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
Tipsport jako prvnímu influencerovi ve své historii nabídl Filipu Ondráškovi dlouhodobou spolupráci.
Kriminálka Anděl se v pondělí po 20:00 drží nad úrovní milionu diváků starších 15 let a dosahuje tak v této skupině nejvyšší sledovanosti. Těsně pod milionem jsou druhé v pořadí Případy 1. oddělení, které mají zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Nic překvapivého, reagoval Jan Čermák, poloviční vlastník Médey. Dál zvažuje reorganizaci. Médeu zachráním a bude fungovat dál, řekl před měsícem původní majitel Jaromír Soukup.
Městský soud v Praze vyhlásil úpadek společnosti Médea. Návrh na na prodloužení lhůty k předložení reorganizačního plánu zamítl.
Omnicom Media Group přináší nový report, který mapuje aktuální digitální trendy pro Česko v roce 2025.
Zlomový rok, tak management televize Prima (na fotce ředitel Marek Singer) vidí blížící se letopočet 2025. Podle materiálů druhé komerční televize, které má Borovan.cz k dispozici, by v plánech stanice v novém roce měl vzrůst význam specifické cílové skupiny. Zesílí i bonita dnešních šedesátníků. Vedení Primy větří byznysovou příležitost a připravu ...
Partnerství umožní integraci služeb Canal+ přímo do chytrých televizorů LG. Uživatelé v celé Evropě, včetně Česka a Slovenska, získají přístup k prémiovým programům bez potřeby dalších zařízení.
Ceny rádiové reklamy na stanicích Media Clubu se v příštím roce zvýší o 5 %, onlinová reklama poroste v průměru o á až 10 %.
Falešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne zůstává ve skupině 15+ s náskokem Policie Modrava. Ve večerním programu následují Devadesátky, které mají zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak Media Club může této situaci čelit.
Penta Hospitals svou kampaní láká nové zaměstnance. Staví ji na hodnotách, jako je péče o druhé, týmový duch nebo profesionalita.
ESG reportování se brzy bude týkat většiny subjektů na trhu, od příštího roku i všech členských agentur APRA.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla i po druhém odvysílání taneční soutěž StarDance. Sledovalo ji 1,56 mil. diváků starších 15 let.
V dobách klidu chybí v regionech novináři, kteří by se věnovali problémům do hloubky, říká v podcastu NFNZ Jan Žabka z nového severomoravského regionálního média Okraj.cz.
V rámci projektu Vogue Art Project se propojuje pop art s partnerskými značkami. Výstava je k vidění v nákupní galerii Myslbek.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 se stala v divácké skupině starší 15 let premiérová Všechnopárty. Následoval seriál Taneční, který měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.