Bachelor Česko zahájí na Voyo od 12. listopadu, na TV Nova o den později
Televizní skupina Nova vrací po osmnácti letech na obrazovky seznamovací reality show Bachelor.
Televizní skupina Nova vrací po osmnácti letech na obrazovky seznamovací reality show Bachelor.
Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně.
Tým Marketing Festivalu zveřejnil filmový dokument Making a Marketer 2, ve kterém vystupují osobnosti současné marketingové scény.
Vítězi druhého ročníku soutěže Creative Express jsou Radim Šlechta a Šimon Dolejšek z Boomerang Communication.
Společný podnik PPF (vlevo CEO Jiří Šmejc) a Daniela Křetínského (vpravo) navyšuje tržby i hrubý provozní zisk o vyšší desítky milionů. A to i navzdory k ochlazení na celkovém retailovém/e-commerce trhu v uplynulém období. Zákazníci omezovali útraty vzhledem k poklesu reálných mezd, nárůstu cen energií, vysoké inflaci atd. Trend se začal měnit až v ...
T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým partnerem i první programy tzv. FAST Channels.
Časově omezená nabídka umožní zákazníkům získat výhody Prémiového plánu SkyShowtime s 50% slevou, a to napořád.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne byl další díl seriálu Kriminálka Anděl, který zhlédlo 1,15 mil. diváků (15+). Následovalo předávání státních vyznamenání. Na stanicích ČT1 a ČT24 ho souhrnně sledovalo necelých 900 tisíc diváků starších 15 let.
Videotéka Amazon Prime Video změnila vizuální efekt u své klíčové dlaždice lákající na nejatraktivnější tituly této služby.
Hlavními změnami zákona o audiovizi je rozšíření podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a nový mechanismus filmových pobídek.
Růst ginové kategorie se v Česku zpomalil. Podle Petra Poláka, marketingového ředitele Pernod Ricard, přichází nyní fáze tzv. zákopové války.
První díl nového seriálu Záhadné případy sledovalo 1,14 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek nedělního večera i celého dne.
Novou analogovou frekvenci v Kyjově zprovoznilo jihomoravské tematické Rádio Jih Cimbálka. Stanice o tom informovala na svém webu, ve své monitorovací zprávě to potvrdil i ČTÚ.
Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.
Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci.
Společnost Digitask prochází rebrandingem, nově bude vystupovat pod názvem Aibility. Má i novou AI konzultantku Aimee.
Hospodaření silně ztrátové e-commerce skupiny Rohlik Group (RG), se kterou je spojen velký objem vydaných dluhopisů, se konstantně zhoršuje v jednom klíčovém ukazateli. Auditoři Rohlíku vydali již minimálně páté varování v řadě před nepříznivým vývojem faktoru, který může negativně ovlivnit financování celé skupiny. "Významná (materiální) nejistota ...
Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.
Cyklistické závody Tour de France, La Vuelta nebo España zůstávají na Eurosportu nebo Maxu, jejich majitel prodloužil vysílací práva.
Stingray, známý hráč na trhu digitální hudby a zábavy, rozšířil svou nabídku v Plexu o nový kanál ZenLIFE.
Největší hrozbou pro veřejnoprávní a ještě více pro komerční média jsou nadnárodní technologické platformy, uvedl po setkání s ministrem kultury Martinem Baxou generální ředitel EBU Noel Curran.
Absolut vodka představuje limitovanou edici lahve inspirovanou znovuobjevením Warholovy malby „Absolut Blue“.
V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.
Nejsledovanějšími pátečními pořady po 20:00 v divácké skupině 15+ byly Taneční a Všechnopárty, které měly téměř shodnou sledovanost. V 15-54 zvítězil seriál Taneční.
Super zoo investovalo do reklamy za uplynulý rok téměř 17 milionů korun, vyplývá z monitoringu reklamy Ad Intel.
Zákazníci Canal+ v Česku se dostanou díky nové globální distribuční smlouvě s River Road Entertainment k nabídce jejich titulů.