Maaxi.cz

Rádio Jih Cimbálka se rozšířilo na FM do Kyjova

Novou analogovou frekvenci v Kyjově zprovoznilo jihomoravské tematické Rádio Jih Cimbálka. Stanice o tom informovala na svém webu, ve své monitorovací zprávě to potvrdil i ČTÚ.

Mohlo by vás zajímat

Vitana uvádí kampaní novou řadu Chutě světa

Vitana přináší na trh nové produkty z řady Chutě světa. Chce tak nabídnout inspiraci ze světové kuchyně. 

Roman Mrázek: TV Barrandov do seriálů nepůjde, umíme malou zábavu

Nový programový ředitel Barrandova přibližuje plány ohledně pořadů, tváří a sledovanosti.

ČT nasazuje nový mysteriózní seriál Lovec, v režii Jiřího Stracha

Osmidílná novinka vznikla v koprodukci se slovenskou televizí Joj a s Trigon Production.

Druhý ročník soutěže Creative Express vyhráli Radim Šlechta a Šimon Dolejšek z Boomerangu

Art Directors Club uspořádal klání mladých kreativců ve vlaku z Prahy do Bratislavy a zpět.

Ultimátní průvodce svátečním marketingem: nejlepší strategie, tipy a trendy pro rok 2024

Project Agora nabízí šest tipů, jak vytvořit a maximalizovat úspěch svátečních kampaní.

Making a Marketer 2: Marketing má marketingový problém

Tým Marketing Festivalu zveřejnil filmový dokument Making a Marketer 2, ve kterém vystupují osobnosti současné marketingové scény.

Druhý ročník Creative Express vyhrává Šlechta a Dolejšek

Vítězi druhého ročníku soutěže Creative Express jsou Radim Šlechta a Šimon Dolejšek z Boomerang Communication. 

E-commerce byznys PPF a Křetínského narostl o 150 milionů, navzdory nepříznivému vývoji trhu

Společný podnik PPF (vlevo CEO Jiří Šmejc) a Daniela Křetínského (vpravo) navyšuje tržby i hrubý provozní zisk o vyšší desítky milionů. A to i navzdory k ochlazení na celkovém retailovém/e-commerce trhu v uplynulém období. Zákazníci omezovali útraty vzhledem k poklesu reálných mezd, nárůstu cen energií, vysoké inflaci atd. Trend se začal měnit až v ...

Magenta TV odhalí novinky, přijít mohou i FAST kanály

T-Mobile plánuje 1. listopadu představit nové funkce své televizní platformy Magenta TV. Firma může přinést díky spolupráci se svým partnerem i první programy tzv. FAST Channels.

Knowlimits vyvinula vlastní plánovací software

Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.

Třetí Venom s Tomem Hardym odstartoval s kinotržbami 175 milionů dolarů

SkyShowtime spouští 50% slevu „na pořád“ na Prémiový plán

Časově omezená nabídka umožní zákazníkům získat výhody Prémiového plánu SkyShowtime s 50% slevou, a to napořád.

Sváteční pondělí pro Kriminálku Anděl, poté státní vyznamenání

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne byl další díl seriálu Kriminálka Anděl, který zhlédlo 1,15 mil. diváků (15+). Následovalo předávání státních vyznamenání. Na stanicích ČT1 a ČT24 ho souhrnně sledovalo necelých 900 tisíc diváků starších 15 let.

Prime Video má nové nastavení klíčové dlaždice

Videotéka Amazon Prime Video změnila vizuální efekt u své klíčové dlaždice lákající na nejatraktivnější tituly této služby.

Novela zákona o audiovizi prošla ve Sněmovně třetím čtením

Hlavními změnami zákona o audiovizi je rozšíření podpory o televizní a VOD tvorbu, podpora herního průmyslu a nový mechanismus filmových pobídek.

Pernod Ricard: S Beefeaterem máme v zákopové válce značně navrch

Růst ginové kategorie se v Česku zpomalil. Podle Petra Poláka, marketingového ředitele Pernod Ricard, přichází nyní fáze tzv. zákopové války.

Love Island je ve finále, za pár týdnů ho vystřídá Bachelor Česko

I novou reality show bude uvádět Zorka Hejdová, producentkou je zase Kateřina Zavadová.

„Majstrštyk po všech stránkách.“ Spoty k Roku české hudby zní nejlíp

Minimalismus a čistotu ocenili reklamní kati na kampani, v níž se brouká známá skladba.

Prezident vyznamenal i Petra Dvořáka nebo Daniela Anýže

Mezi vyznamenanými prezidentem republiky Petrem Pavlem jsou i zástupci mediální scény.

Česká Akta X s Miroslavem Donutilem přilákala při premiéře téměř 1,2 milionu diváků

Love Island jde do finále, za pár týdnů ho vystřídá Bachelor Česko

I novou reality show bude uvádět Zorka Hejdová, producentkou je zase Kateřina Zavadová.

Záhadné případy s Donutilovými odstartovaly jako jednička večera

V novém seriálu hraje Miroslav Donutil léčitele, po jeho boku se představují syn a snacha.

Divadlo po Palmovkou uvedlo první český rapový muzikál, texty napsal Kato

Záhadné případy odstartovaly jako jednička nedělního dne

První díl nového seriálu Záhadné případy sledovalo 1,14 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek nedělního večera i celého dne.

Teenageři nejvíce využívají Instagram, víc je ale baví TikTok

Nejpoužívanější sociální sítí je u teenagerů stále Instagram, pro zábavu však radši volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.

Dm drogerie markt vstupuje na Pinterest

Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci. 

Digitask se mění na Aibility, představuje AI konzultantku

Společnost Digitask prochází rebrandingem, nově bude vystupovat pod názvem Aibility. Má i novou AI konzultantku Aimee. 

Redakce Seznam Zpráv: smlouva s Piráty špatně, deal s vlivným hráčem Dobrovským v pořádku

Rizikový faktor u Rohlíku sílí, auditoři vydali další varování. „Významná nejistota týkající se nepřetržitého trvání podniku“

Hospodaření silně ztrátové e-commerce skupiny Rohlik Group (RG), se kterou je spojen velký objem vydaných dluhopisů, se konstantně zhoršuje v jednom klíčovém ukazateli. Auditoři Rohlíku vydali již minimálně páté varování v řadě před nepříznivým vývojem faktoru, který může negativně ovlivnit financování celé skupiny. "Významná (materiální) nejistota ...

Poslanci kývli na nový Baxův zákon. Češi začnou ziskové Nově nebo Primě ještě více dotovat TV seriály

Česká videohra DayZ láme rekordy, v jeden den ji hrálo přes půl milionu hráčů

Duo Weinreb – Kazda posílá do kin druhý celovečerní film, premiéru bude mít v Estonsku

Philips OneBlade se v kampani zaměřuje na gamery

Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách. 

Bachelor Česko zahájí na Voyo od 12. listopadu, na TV Nova o den později

Televizní skupina Nova vrací po osmnácti letech na obrazovky seznamovací reality show Bachelor.

Eurosport a Max prodloužily práva na Tour de France a další

Cyklistické závody Tour de France, La Vuelta nebo España zůstávají na Eurosportu nebo Maxu, jejich majitel prodloužil vysílací práva.

Stingray spustila v Plexu bezplatný kanál ZenLife

Stingray, známý hráč na trhu digitální hudby a zábavy, rozšířil svou nabídku v Plexu o nový kanál ZenLIFE.

Ředitel EBU podporuje navýšení peněz pro ČT a ČRo i duální systém

Největší hrozbou pro veřejnoprávní a ještě více pro komerční média jsou nadnárodní technologické platformy, uvedl po setkání s ministrem kultury Martinem Baxou generální ředitel EBU Noel Curran.

Penny nabízí ve věrnostní kampaň polštáře a deky

Penny spouští novou věrnostní kampaň pod názvem „Obří měkouši a deky“. 

Absolut vodka uvádí limitovanou edici Andy Warhol

Absolut vodka představuje limitovanou edici lahve inspirovanou znovuobjevením Warholovy malby „Absolut Blue“. 

Zlatý klinec ocenil nejkreativnější slovenské reklamy

V soutěži o nejkreativnější slovenské reklamy Zlatý klinec nebyla ani v letošním roce udělena hlavní cena Grand Prix. Osobností reklamy je Juraj Vaculík, klientem roku Slovak Telekom.

Páteční večer pro seriál Taneční a talkshow Všechnopárty

Nejsledovanějšími pátečními pořady po 20:00 v divácké skupině 15+ byly Taneční a Všechnopárty, které měly téměř shodnou sledovanost. V 15-54 zvítězil seriál Taneční.

V segmentu chovatelských potřeb nejvíce inzeruje Super zoo

Super zoo investovalo do reklamy za uplynulý rok téměř 17 milionů korun, vyplývá z monitoringu reklamy Ad Intel. 

Canal+ může nasadit do TV i VOD tituly studia River Road

Zákazníci Canal+ v Česku se dostanou díky nové globální distribuční smlouvě s River Road Entertainment k nabídce jejich titulů.

Evropa se stává pro CTV nejrychleji rostoucím trhem

Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí. 

StarDance znovu jasným sobotním vítězem

Taneční pořad StarDance zůstává s téměř 1,5 mil. diváků starších 15 let a 44% podílem jasně nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne.

Do ATMT přišla Anežka Trnka, agentura pro Toyotu a Lexus spravuje i Facebook

Dlouhodobá spolupráce s automobilovými značkami se aktuálně rozšířila také o sociální síť.

Nový zákon o audiovizi prošel sněmovnou, má začít platit v lednu

Novela transformuje fond audovize, podpoří televizi a streaming i nově gaming a animaci.

Stále je šance, že se poplatky pro ČT a rozhlas zvýší už od ledna, věří ministr Baxa

Zvýšení poplatků pro média veřejné služby přijel podpořit šéf Evropské vysílací unie.

Petr Kleiner: Lidi se mě ptali, jaktože jsem šťastnej v pondělí?

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Jiří Strach natočil pro ČT mysteriózní seriál s Pavlem Křížem v hlavní roli