Maaxi.cz

Shortlist Effie: Nejvíc šancí mají McCann, Ogilvy a PHD

Soutěž reklamní efektivity Effie zná nominované kampaně, ze kterých vzejdou letošní vítězové.

Mohlo by vás zajímat

Úterní pozice se nemění, na čele zůstávají Kamarádi

Seriál Kamarádi udržuje v úterý po 20:00 nejvyšší sledovanost v divácké skupině starší 15 let. Následuje Jedna rodina, kterou sleduje nejvíce diváků ve skupině 15-54.

Trendyol se v komunikaci i nadále opře o influencery

Turecko-čínské online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy. 

Meta nabídne v EU méně personalizovanou reklamu na FB a IG

Meta Platforms snižuje v Evropské unii o zhruba 40 % poplatky za používání sociálních sítí Facebook a Instagram bez reklamy.

Radiohouse znovu ocení rádiové kampaně v Plzeňském kraji

Vítězové budou vyhlášeni na galavečeru v prostorách Plzeňského Prazdroje ve čtvrtek 28. listopadu 2024.

Prima chce zachovat pozemní TV minimálně do roku 2050

Společnost FTV Prima a Digital Broadcasting vyjádřily prostřednictvím připomínek ke Strategii správy kmitočtového spektra dlouhodobou podporu pozemnímu televiznímu vysílání.

C&A si na influencer marketing vybírá agenturu WOO

Módní řetězec C&A zkouší spolupráci s influencery. Volí k tomu agenturu WOO. 

Barrandov ani Primu řídit nebudu, říká Petr Dvořák, kterému skončila konkurenční doložka

Jednám o třech, čtyřech možnostech a jasněji by mělo být v lednu, naznačil bývalý šéf ČT.

Streamovací služba Canal+ dotočila druhý český seriál Moloch

Zahraniční redakci CNN Prima News nově povede František Lavička

Lavička působí v televizi tři roky. Nahradí Matyáše Zrna, který odchází řídit Aktuálně.cz.

Meta nabídne v EU méně personalizovanou reklamu na Facebooku a Instagramu

Poplatky za užívání bez cílené reklamy se snižují, i bezplatné užívání bude méně zacílené.

Zahraniční redakci na TV kanálu CNN Prima News bude nově řídit Lavička

Asociace APRA uvádí nový kurz PR profesionál

Asociace Public Relations připravila komplexní kurz pokrývající všechny podstatné disciplíny oboru. 

Televize Nova pokračuje v natáčení úspěšných seriálů, chce navýšit vlastní tvorbu

Vedení největší komerční televize Nova (majitel PPF) rozhodlo o omezování licenčních seriálů a navyšování objemu výroby vlastních sérií. Pokračovat tak bude řada úspěšných seriálových titulů, současně se připravuje řada novinek - pro terestrickou Novu i pro streamovací službu Voyo. Kromě jiných se bude točit i další řada Odznaku Vysočina. ...

OK TV odvolala generálního ředitele, ale má problém: vysílací licenci drží právě on

Odvolaný šéf Jan Hloch požádal radu pro vysílání, aby k 16. listopadu zneplatnila vysílací licenci OK TV. Jedná o jejím vypnutí v multiplexu 24. Děje se tak půl roku od startu stanice.

OK TV odvolala generálního ředitele, ale má problém: vysílací licenci vlastní právě on

Odvolaný šéf Jan Hloch požádal radu pro vysílání, aby k 16. listopadu zneplatnila vysílací licenci OK TV. Jedná o jejím vypnutí v multiplexu 24. Děje se tak půl roku od startu stanice.

Zahraniční redakci CNN Prima News povede František Lavička

Do vedení zahraniční redakce CNN Prima News se postaví od ledna 2025 František Lavička.

Do čela progresivního Aktuálně.cz míří konzervativní novinář Matyáš Zrno

AMC oživila značku Sport 3, chystá Sport 4

Společnost AMC Networks International oživila na českém trhu značku tematického kanálu Sport 3. Minulý týden ho nabídli vybraní operátoři. V oblasti přímých přenosů má i další plány.

Rozepře v OK TV: Končící ředitel Hloch vrátil licenci, investoři to anulují

Spory v celoplošné televizi OK TV přerostly až na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Odcházející ředitel Jan Hloch se rozhodl vrátit vysílací licenci proti vůli investorů televize.

Česká házená přibližuje kampaní sport mimo halu

Český svaz házené představil novou kampaň, v níž ukazuje, že házená „nepřestává s koncem zápasu". 

Šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Matyáš Zrno, střídá Pavla Švece

Economia mění šéfredaktora svého zpravodajského webu Aktuálně.cz. Do čela se od ledna postaví Matyáš Zrno, který přichází ze CNN Prima News.

Šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Matyáš Zrno

Dosavadní šéf zahraniční sekce zpravodajské televize CNN Prima News střídá Pavla Švece.

Albert letos v kampani zvládá vánoční nedokonalosti

Albert ve své vánoční kampani připomíná, že oslava svátků nemusí být dokonalá. 

Co ocení Gen Z? Kulturní relevanci!

Dnešní bitvy značek se nevyhrávají pomocí televizních kampaní ani focus groups, ale přes autentický obsah a propojení se zákazníkem, upozorňují odborníci na mladé spotřebitele.

TV Nova chystá další Česko Slovenskou SuperStar, spouští castingy

Jedničkou pondělního dne zůstává Kriminálka Anděl

Další díl seriálu Kriminálka Anděl se stal s více než 1,2 mil. diváků starších 15 let pořadem pondělního večera a také celého dne.

Effie ocenila kreativitu, speciální cenu má Epická Lego výzva

Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.

Proč je Netflix ve streamovacích válkách stále neporazitelný?

Balíčkování nebo integrace na hlubší úrovni by mohly změnit globální postavení na trhu služeb videa na vyžádání, píše Erika Luzsicza.

Blesk: Generální ředitel OK TV Jan Hloch skončil ve funkci

Z pozice generálního ředitele nové televize OK TV musel odejít Jan Hloch.

Economia zpoplatňuje nesouhlasy se zpracováním dat, rozšíření zváží

Pokud uživatel nesouhlasí se zpracováním dat a chce web navštívit a procházet ho bez reklamy, měl by za to zaplatit. Economia se přidává k dalším provozovatelům českého internetu, kteří zavádějí consent wall.

CNC uvedla prémiový placený denní newsletter 11AM

CNC začalo distribuovat placený newsletter 11AM s výběrem zpráv z byznysu, ekonomiky, politiky a technologií.

Digičáry vytvořily guerillový formát CGI pro Domestos

Unilever využil nový formát outdooru CGI (vytvořený počítačem) pro propagaci své značky Domestos.

Na trhu je pořád málo videa, míní Vladimír Pořízek, končící komerční ředitel Primy

Jak Prima uvažuje o své další strategii? A co bude dlouholetý televizní manažer dělat dál?

Šéfem PPM Factum pro tři trhy je Jindřich Ježek

Ježek se stává generálním ředitelem společnosti pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Kreativ Gang má speciální cenu ADC za kreativitu v Effie, za kampaň pro Lego

Na shortlist se dostaly i kampaně od agentur B&T a Imminent, McCann, Triad a Bubble.

Marketing Festival zve marketéry do divadla. Na inspiraci ze světa

Brno se může těšit na Marka Ritsona, Zoe Scaman, Toma Roache a mnoho dalších.

„Potlesk vestoje!“ Spot České filharmonie míří mezi nejlepší reklamy

Práce režiséra Dana Růžičky a jeho Ad Woodu se dostává do top 10 dlouhodobého žebříčku.

Loutkový film režisérky Kristiny Dufkové bude bojovat o Oscara za animaci

Křetínského mediální dům Czech News Center plánuje změny ve vedení obchodu

Vedle Prima Group a několika mediahousů, kde již změny proběhly (Mafra, SPM Media, A 11), se novinky v obchodu připravují i ve vydavatelství Czech News Center (CNC). To je jedním z největších hráčů na mediálním trhu v Česku, vydává Blesk, Blesk.cz, Reflex, Aha!, E15.cz nebo Deník Sport. Podle posledních čísel z roku 2022 skončil v čisté ztrátě 543 ...

Generálním ředitelem ppm factum je Jindřich Ježek

Na post generálního ředitele společnosti ppm factum v Česku, na Slovensku a v Maďarsku přichází Jindřich Ježek.

StarDance Tour je téměř vyprodaná, ČT chce zařadit další představení

Česká televize reaguje na značný zájem o StarDance Tour. Nápor diváků položil v sobotu v noci web prodávající vstupenky na akci, ČT proto jedná o dalších představeních.

Vodafone do vánoční kampaně přidává maskota Flexe

Tváří vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone je opět Martin Hofmann, jehož parťákem se mu v nákupním shonu stává maskot Flex. 

Pestřejší týmy a unikající miliardy: Na čem tratí český pracovní trh?

Frustrovaní zaměstnanci, kteří se bojí změnit práci, a 10 miliard ročně do rozpočtu ladem kvůli mámám, které chtějí pracovat, ale nemají možnost. O bolavých místech českého pracovního trhu se mluvilo na několika podzimních odborných akcích.

Dr. Max rozjede příští rok roadshow pro prevenci diabetu

V prvním čtvrtletí příštího roku odstartuje Dr. Max preventivní projekt DiaTour, ambasadorem je zpěvák a herec Petr Kutheil. 

Mattoni 1873 spouští nový B2B e-shop MyMattoni

Mattoni 1873 připravila nový e-shop pro firmy z HoReCa segmentu. 

Křetínský chce za obsah svého nového média přes 13 tisíc korun za rok

Petra Feřtrová opustila po jedenácti letech Echo Media

Obchodní ředitelka Echo Media Petra Feřtrová se rozhodla pro životní změnu.

Díky pro válečné veterány: křídla spitfirů obsadila pražský Máj

Online dík válečným veteránům zajistila agentura Safranada pro iniciativu Civilisté děkují.

Záhadné případy byly znovu nedělní večerní jedničkou

Další díl seriálu Záhadné případy sledovalo 1,28 mil. diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledek nedělního večera po 20:00 a po relaci Počasí o druhý nejlepší výsledek celého dne.

Warner TV: Lokální obsah na placené TV není sázkou na jistotu

Společnost Warner Bros. Discovery testovala úspěšnost lokálního obsahu na placené televizi. „Nemůžeme jednoduše říct, že je lokální obsah automaticky tahounem sledovanosti," říká v rozhovoru Atmedia Jamie Cookie.