Maaxi.cz

Tesco ukončuje prodej živých kaprů v kádích a pyrotechniky

Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.

Mohlo by vás zajímat

PFX kupuje další postprodukční studia v Evropě

Ze soutěže ADCE veze bronz Triad za Pivo ve vzduchu

Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE. 

Komunikační skupina Magnas letos navýší tržby, připravuje se změna podílů

Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media. ...

Strategii v Ogilvy vede Špina, přichází Sochneva

Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia Anastasia Sochneva.

Strategii Ogilvy bude řídit Adam Špina, z Triadu přišla Anastasia Sochneva

Agentura hlásí personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu.

Růžový slon spouští svou vánoční kampaň

V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky jsou pro každého. 

S festivalem francouzských filmů se spojuje KB, mediálně se vrací ČT

Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize

Režisér Haluza začal točit mysteriózní horror Uzel zla

Záhadné případy opět s víc než milionem v neděli na čele

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Záhadné případy. S odstupem dosahuje 1,15 mil. diváků (15+).

Billa spouští věrnostní kampaň s Mama Cucina

V předvánočním období nabídne Billa za nasbírané body zapékací nádobí Mama Cucina. 

Nepodceňujte své děti, vyzývá kampaní Fondee

Děti mají na víc než jen na prasátko, říká v nové kampani na dětské investiční fondy Fondee. 

Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI

Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA.

Jindřich Šídlo: Zlaté časy českých médií skončily před dvaceti lety

Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.

Pařížská je opět mezi 20 nejdražšími třídami světa

Luxusní značky, které v Pařížské mají svou prodejnu, se rozšiřují. Letos přibyly například Balmain Hair Couture či Le Labo.

Billa rýmuje o ujídání bez obav, ve vánoční kampani od McCannu

Poselstvím kampaně supermarketů je možnost prožít klidné svátky bez stresu z příprav.

Magazín Živá historie připomíná Lidové noviny i reprintem Čapkovy brožury

Vydavatelství Extra Publishing pojímá fenomén Lidovek mimo jiné jako brněnské dědictví.

Vánoční kampaň Penny: Geňa a Suchoš jako zpívající perníčky na stromku

Spokojenost a loajalitu zákazníků má kolem svátků posílit animovaný spot od Leo Burnett.

Rádio Classic Praha oslovuje převážně mladší. Co posluchačům nabízí?

Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...

Miroslav Hrnko jako výkonný ředitel Media Bohemia končí, nahradí ho David Krzok

Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.

Tendr finišuje, televize Prima by měla brzy oznámit nového komerčního ředitele

Sobotním televizním vítězem zůstává StarDance

Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.

Esteé Lauder Companies na PR volí Friendly Friends

PR, influencer marketing a event management značek z portfolia Estée Lauder Companies zajistí agentura Friendly Friends. 

Hebe otevírá třetí prodejnu v Praze, expanduje na Slovensko

Hebe pokračuje ve své expanzi na českém trhu, v Praze otevírá v obchodním centru Arkády Pankrác svou třetí prodejnu.

TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál

TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za výhody pro zákazníky.

Příjmy z reklamy sociálním médiím rostou, boduje Reddit

Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal o 56 % více. 

Páteční večer pro Všechnopárty a seriál Taneční

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je ve skupině starší 15 let talk show Všechnopárty. Následuje seriál Taneční, který má zároveň nejvyšší počet diváků ve skupině 15-54.

Amazing Places se ve vánoční kampani spojuje s Kamu

Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery. 

Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi

Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence. 

Slovenským tištěným titulům klesly prodeje o deset procent

Lídry mezi tištěnými tituly na Slovensku zůstávají podle prodejů v prvním letošním pololetí Nový Čas, Plus 7 dní, TV Max a Záhradkár. Jediným deníkem, který zvýšil prodaný náklad, byl Sme.

Novým výkonným ředitelem Media Bohemia se stal Krzok, bude řídit digitální transformaci

Ministra Baxa tlačí na vysílací radu ohledně „registru youtuberů“. Jde o porušení zákona?

Výkonným ředitelem Media Bohemia je David Krzok

Z pozice finančního ředitele se David Krzok posouvá na post výkonného ředitele Media Bohemia. Miroslav Hrnko přechází do řídícího boardu společnosti.

Billa v kampani představuje advent jako čas ochutnávání

V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla. 

Youtubeři a influenceři se registrovat nemusí, staví se ministr kultury proti vysílací radě

Martin Baxa z ODS dnes na mimořádném mítinku klidnil paniku ze včerejšího prohlášení rady pro vysílání. To má podle něj regulátor zrušit a vydat "jasné a srozumitelné pokyny".

Miliardářská skupina Kaprain ordinuje vydavatelství Mafra redukční dietu

Jeden z největších mediahousů v Česku, společnost Mafra, bude dle všeho pokračovat ve výrazném šetřícím režimu. K tomu pod tlakem některých nepříznivých čísel a poklesu celého mediálního trhu zavelela skupina Kaprain Karla Pražáka, která se majitelem vydavatelství stala loni na podzim. Mafra letos v srpnu zastavila vydáváních printových Lidových no ...

Živá historie vychází s reprintem prvních LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

Vision Thing přidala v Praze další tři digitální billboardy

Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze.

Youtubeři a influenceři se musí registrovat u RRTV, Baxa je proti

Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.

Živá historie vychází s reprintem prvního vydání LN i s fejetony Karla Čapka

Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.

XXXLutz promoval nový obchod v Hradci Králové červenými židlemi

V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.

Z mediálního domu Mafra odchází po čtvrt století výrazný mediální manažer

Kamarádi zůstávají ve čtvrtek večer na čele v 15+

Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Prima Port může zahájit v novém roce, zacílí spíš na ženy

Nový kanál Prima Port má skupina Prima připravený ke spuštění. O jeho uvedení se rozhodne v příštím roce.

Knihobot nabízí knihy ve všech prodejnách Levných knih

Na všech pobočkách Levných knih nabízí knižní second-hand Knihobot knihy z druhé ruky.

Praha se zúčastní dražby budov z majetku Jaromíra Soukupa

Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.

Youtubeři a influenceři se musejí registrovat u rady pro vysílání

Evidence je sice bezplatná, na registrované tvůrce videoobsahu si ale bude moci kdokoli u regulátora stěžovat. Svobodně tvořícím autorům tak můžou hrozit pokuty či soudy.

Penny nechává zákazníky rozhodovat o podobě letáků

Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích. 

OK TV žádá o novou licenci, chce zase vysílat

O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.

OK TV žádá RRTV o nové licence přes firmu TV OK

Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.

Cenu za svobodu projevu získali Echo24.cz, Cecílie Jílková nebo Lukáš Pollert