Maaxi.cz

Rakuten TV vyřadila opět stanici Ticker News

V rámci poslední aktualizace obsahu byla z nabídky Rakuten TV opět vyřazena zpravodajská stanice Ticker News. Program měli možnost čeští diváci sledovat bezplatně díky Smart TV i na webu.

Mohlo by vás zajímat

Máj Národní se nově zaměří i na eventy a B2B klienty

Máj Národní začíná nabízet 6,5 tisíc metrů čtverečních svých eventových prostor.

Krasobruslařský šampionát v Praze 2026 ukázal logo a vizuální identitu

Klíčové hodnoty grafické identity krasobruslařského šampionátu jsou postaveny na eleganci tohoto sportu, městě Praze a týmovém duchu.

Republica představuje nový komunikační koncept

Po šesti letech přichází značka Božkov Republica s novým komunikačním konceptem s heslem „Ať to má styl“. 

Křišťálová Lupa: osobností českého internetu se stala zakladatelka Zásilkovny Kijonková

Seriál Kamarádi je stále čtvrteční jedničkou v 15+

Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 v divácké skupině 15+ je nadále seriál Kamarádi. Druhý v pořadí, seriál Jedna rodina, zůstává nejsledovanější ve skupině 15-54.

Mafra ukončí vydávání titulů Claudia, Čas pro hvězdy a Nostalgie

Skupina Mafra ukončí ke konci roku vydávání časopisů Claudia, Čas pro hvězdy a Nostalgie.

Doba přeje velkým nákupům, přesouvají se online

Roste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se stávají racionálnější. 

Místo kočárku sekačka. „Ty trávo!“ Skip Pay má svou největší kampaň

Cílem kampaně je upozornit zákazníky na možnost platit prostřednictvím odložené platby.

Do agentury Topic PR jde Jana Klapka Rechlíková

Nová seniorní konzultantka přichází z Bison & Rose, rozšíří tým pro rychloobrátkové zboží.

„Žádné detektivky.“ ČT na jaře dá Zelenkův nový seriál i další Vejdělkovy komedie

Už v lednu startují dvě novinky, seriály Limity a Děcko. Bude i koprodukční Dcera národa.

Zpravodajství budeme zatím subvencovat z ostatních částí televize, říká šéf ČT

Pokud se ani od 1. dubna 2025 televizní poplatky nezvýší, začne na ČT24 ubývat pořadů, varuje Jan Souček, generální ředitel České televize. V prvním čtvrtletí omezit výrobu pro zpravodajský kanál nechce, pak už ale nebude možné, "aby jedna část televize žila na dluh".

Po hlavním kanálu Novy mění logo i Nova Cinema

Vizuální styl změní tematický filmový kanál v den, kdy si připomene 17 let od svého startu.

Křišťálová Lupa: Osobností roku je Simona Kijonková

Soutěž českého internetu Křišťálová Lupa ocenila nejlepší internetové projekty. V kategorii zpravodajství poprvé zvítězil server ČT24 a mezi zájmovými weby dTest. Inspirací v e-commerce je Knihobot.cz a hvězdou Rohlík.cz.

K úspěchu v PR vede propojení technologie a transparentní komunikace

Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou? 

Je to definitivní: Strakatého nebo Michopulosův podcast musí být evidovány kvůli EU

Svět se mění příliš rychle, lidé u značek hledají jistoty

Mezi globální trendy, které ovlivňují i české spotřebitele, patří důraz na lokálnost, ochranu životního prostředí nebo komplexní péče o zdraví. 

ÁMOS Vision a ČSFD spolupracují na vzdělávání žáků ZŠ a SŠ

Žáci mohou bez reklam a s cenzurovaným obsahem nevhodným pro školní prostředí sledovat filmové trailery, novinky na VOD a prozkoumávat historii žánrů.

Michal Šlechta končí v čele marketingu Mattoni 1873

Marketingový ředitel společnosti Mattoni 1873 Michal Šlechta ke konci měsíce odchází ze své pozice. 

Seznam.cz potají vybírá nového šéfredaktora Seznam Zpráv. Jedno jméno silně rezonuje

Jeden z největších zpravodajských serverů na trhu, Seznam Zprávy (SZ; majitel Ivo Lukačovič), by měl v dohledné době dostat nového šéfredaktora. Ten by měl nahradit současného pověřeného šéfa SZ Petra Šabatu. Aktuální výběr probíhá za přísného utajování, silně zde zaznívá známé mediální jméno. V těchto týdnech se management Seznamu blíží finální do ...

Nova Cinema mění vizuální identitu i komunikaci značky

S claimem „Zaostřeno na film" spustí Nova Cinema kampaň, kterou podpoří svou novou vizuální identitu.

Sametovou limitku od Fruko-Schulz podporuje kampaň

Fruko-Schulz komunikuje animovanou kampaní limitovanou edici vodky Sametová. 

Obchodní oddělení Railreklam a BigMedia se sloučí

Skupina BigBoard připravuje spojení dvou obchodních oddělení. Klientům má přinést jednodušší plánování a realizaci jejich kampaní.

Baxův nový nápad, jak se vyrovnat s kauzou registru youtuberů, může porušovat Ústavu

Na obálce posledního vydání Esquiru jsou Leoš Mareš a Jan Macák

Prosincové vydání magazínu Esquire je posledním, česká edice časopisu po 28 letech končí.

Ministr Baxa navrhne zrušení povinné registrace youtuberů

Ministr kultury navrhne zrušení povinné registrace youtuberů a vlogerů.

Pořadem středečního večera zůstává seriál Hrdina

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let seriál Hrdina. Následuje seriál Lovec, který má zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.

Úspěšné PR: Propojení technologie a transparentní komunikace

Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou? 

Plex chystá obří rebrand, startují nové TV aplikace

Další streamovací služby se rozhodly posílit povědomí o své značce na trh a vstoupit do světa televizních aplikací. Domácí služba Plex pak představila kompletně novou podobu.

DDB FTW spouští Minecraft server s ukázkami kampaní

Zájemci na serveru najdou oceňované kampaně, na kterých agentura DDB FTW pracovala v uplynulých letech.

CPS GfK se oficiálně přejmenovává na YouGov

Deset měsíců po převzetí společností YouGob mění výzkumná agentura Consumer Panel Services GfK svůj název. 

Zrušíme povinnost registrace youtuberů zákonem, slibuje ministr kultury Baxa

Změnu chce ministr Baxa vtělit do velké mediální novely, ta je ale terčem obstrukcí opozice.

Ředitelé Souček (ČT) a Zavoral (ČRo) nasazují pro rok 2025 bolestivý rozpočet Armagedon

Politický vývoj v posledních týdnech ohledně velké mediální novely, která obsahuje navýšení koncesionářských poplatků (ČT o 15 korun na 150 korun na měsíc a domácnost, ČRo o 10 korun na 55 korun na měsíc a domácnost) donutil ředitele České televize a Českého rozhlasu ke krizovému kroku. Pro příští rok připravili verze rozpočtů, pro které se vžilo o ...

Strategii a plánování médií v Triadu řídí Matúš Ficko

Na pozici Strategy Director do agentury Triad Prague přichází Matúš Ficko.

Rozpočet ČRo na příští rok bude o 30 až 40 milionů Kč nižší

Rozpočet v současné podobě počítá se stávající výší poplatku 45 Kč měsíčně, protože jeho zvýšení na 55 korun nevidí vedení Českého rozhlasu do konce roku jako reálné.

Prezidentkou AKA byla znovu zvolena Petra Jankovičová

Asociace komunikačních agentur (AKA) zvolila na své podzimní valné hromadě opětovně do svého čela za prezidentku Petru Jankovičovou. Schválila rozpočet a klíčová témata a projekty na další rok.

V čele Asociace komunikačních agentur opět Petra Jankovičová z Triadu

Česká města se připojila k „modré kampani" od UNICEF

Dětský fond OSN uspořádal při příležitosti Světového dne dětí akci Light Up Blue, v rámci které se v modrém světle nasvěcují kulturní památky.

Petra Jankovičová obhájila pozici prezidentky AKA

Šéfka Triadu neměla protikandidáta. Asociaci komunikačních agentur povede zas dva roky.

Strategii a mediální plánování v Triadu povede Matúš Ficko

Pozice změnili i Kristýna Kočvarová, Sam Sadovský, Karolína Jedličková, Karolína Korolová.

BigBoard připravuje spojení obchodních oddělení Railreklam a BigMedia

Jednotný obchodní tým má klientům zjednodušit plánování a realizaci jejich kampaní.

Rudolf Jelínek v kampani hlásí, že „Teď letí hrušky“

Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou hruškovici Williams.

Rudolf Jelínek kampani hlásí, že „Teď letí hrušky“

Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou hruškovici Williams.

Košík uvede francouzské privátky, srovnává ceny s konkurencí

Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí francouzské Casino, Naturalia a Monoprix. 

Do finále Epica Awards se probojovalo Pivo ze vzduchu

Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu, kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague. 

ČT na jaře: Seriály Limity, Děcko, Dcera národa nebo nové komedie

Česká televize vyšle do jarního vysílání v novém roce nové seriály Limity, Děcko, minisérii Dcera národa nebo nové komedie. Nabídne také několik akvizičních seriálů. Naopak tentokrát nenasazuje žádný premiérový detektivní seriál.

Česká televize na jaře nasadí seriály Limity, Děcko a Dcera národa

Daniel Křetínský a spol. ze svých rádií vyinkasovali na dividendě desítky milionů

Marketing francouzských pekařství Paul vede Jana Zástěrová

Novou marketingovou manažerkou sítě francouzských pekařství Paul se stala Jana Zástěrová.

Úterní večer stále pro seriály Kamarádi a Jedna rodina

Preference televizních diváků v úterý po 20:00 se nemění. Na čele v divácké skupině starší 15 let je stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvíce diváků v 15-54.

Na Fenix Awards konferenci vystoupí Anglim z Condé Nast

Jak budovat značku na mediálním poli, poradí na 6. ročníku konference Fenix Awards Helen Anglim z Condé Nast.