Maaxi.cz

Důvěra zákazníků ve firmy je rekordně nízká, AI by využili mladší

Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.

Mohlo by vás zajímat

Reitlerův tým zastavil práci na vývoji seriálového projektu TV Nova, námět je „volný“

Jeden z loni ohlášených seriálových projektů TV Nova (na fotce šéf vývoje obsahu Michal Reitler) se nakonec neuskuteční. Aspoň ne pod taktovkou největší komerční televize. Příslušný námět seriálu, vycházející ze skutečné události, který vyvíjí externí produkce, je nyní k dispozici dalším TV hráčům na trhu.

Seznam.cz startuje placenou verzi Mapy.cz, stojí 250 korun

NN Životní pojišťovna má nového ředitele komunikace, přišel z Heuréky

Kauza evidence youtuberů a podcasterů ohrožuje už i novelu o audiovizi

Nova na jaře 2025 nasadí nový seriál Vraždy v kraji, další Případy mimořádné Marty a poslední Jednu rodinu

Gruntův management navýší investice do výroby pro Voyo na rekordní úroveň

Televize Nova v příštím roce pořádně šlápne do výroby dramatického a dokumentárního obsahu, určeného pro streamovací platformu Voyo.cz. Podle ředitele Novy Daniela Grunta (foto) dosáhne objem nákladů na výrobu pro SVOD službu rekordního objemu. A to i v porovnání s rozmáchlým novodobým rozjezdem Voyo před třemi až čtyřmi lety. Víme, které seriály p ...

Zakladatelé Ovečkárny spouští novou značku OlaOla

S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku. 

Ipsos potvrzuje svůj zájem o akvizici Kantar Media

Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu konkurenční společnosti Kantar Media. 

Web Týden.cz má nový design, zařazuje podcasty

Empresa Media spustila redesignovaný web Týden.cz, kombinuje zprávy a tematické podcasty.

Zakladatel ImpactHubu spouští coworkingovou značku Hygge

Hygge otevírá coworking v prostorách pražského klubu Radost FX, ostravské budově Ostravica-Textilia a na zlínské adrese Silo II. 

Věrnostní programy využívají Češi důsledněji než dříve

Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.

Úterní večer pro seriál Kamarádi, poté Četnické humoresky

Seriál Kamarádi zůstává nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následují Četnické humoresky a seriál Jedna rodina. Posledně jmenovaný má nejvíce diváků ve skupině 15-54.

Zonky v kampani říká, že vánoční pohodu si nekoupíte

Ve své vánoční kampani Zonky připomíná, že krásné svátky nevyžadují drahé dárky. 

Platforma Nesnězeno završila celorepublikové pokrytí

Na platformu Nesnězeno se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a završily tak celorepublikovou expanzi.

COOP a Česká pošta testují společně rozvoz potravin

Skupina COOP testuje od 4. prosince v mikroregionu Hlinecko  spolupráci s Českou poštou na rozvozu potravin. 

Vaše ROI může zlepšit také Customer Match. Víte, co to je?

Customer Match neboli seznamy zákazníků pomohou data efektivně využít pro aktivace, píše Petr Vaněk z agentury TRKKN.

Becherovka ve své první 3D OOH pracuje s prostorovými efekty

Becherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC Harfa v Praze. 

Hybrid má nový reklamní prostor v CTV na obrazovkách Philips

Hybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips v regionu střední a východní Evropy. 

Voyo má 950 tisíc předplatitelů, od 10. ledna zařadí seriál Studna

Videoplatforma Voyo dosáhne svého cíle milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku dříve než na konci roku 2025.

Nova na jaře: Vraždy v kraji, Mozaika nebo poslední Jedna rodina

Několik nových seriálů nebo premiérových dílů už uvedených seriálů, novou zábavní show nebo dokureality uvede v jarním vysílání příštího roku TV Nova.

Novým regionálním CEO Dentsu bude Sławomir Stępniewski

Do čela Dentsu Central Europe nastoupí od ledna Sławomir Stępniewski.

Stock sází na vlastní značky, rozšiřuje i zahraniční portfolio

Letos přidala společnost Stock do své nabídky vlastní značku whisky Clan Campbell, portfolio rozšířila o Sierra Tequilu či Rémy Cointreau. 

Blaník a Rock Radio zdraží reklamu v průměru o 5 %, Radiohouse Total jen o 1,4 %

Radiohouse nově zastupuje regionální varianty Expres FM, přidává i kombinaci s onlinem.

C3 Prague zajistí pro Gorenje strategii i sítě

Z Gorenje chceme udělat hvězdu, značka má obrovský potenciál, říká šéf agentury Roček.

Ministr Baxa doufal marně, velká mediální novela se letos nestihne

Zvýšení poplatků a také zrušení povinné registrace youtuberů přijde nejdřív za čtvrt roku.

Změny k youtuberům dejme do zákona o audiovizi, navrhuje Nacher z ANO

Téma povinné registrace tvůrců online videí u regulátora se přeneslo na sněmovní půdu. Otvírat kvůli němu novelu o financování kinematografie ale ministerstvo kultury odmítá.

Daniel Köppl je zpátky v radě pro vysílání

Köppla z funkce loni poslanci odvolali, to však letos zrušil soud. Ještě běží kasační stížnost.

Jaro na Nově: vesnická detektivka se Sokolem, finále Jedné rodiny, Survivor, Extrémní proměny

I svou další sezónu staví komerční televize na seriálech, doplní je reality show a magazíny.

Skylink přeladí stanice skupin Nova a Prima a i další kanály

Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.

Mediazastupitelství Radiohouse navyšuje ceny inzerce na Blaníku a Rock rádiu o 5 procent

Forum24 hlásí příchod několika lidí, spolupracuje s Janem Vávrou

Názorový internetový deník Forum24 přijal do redakce nové spolupracovníky.

Radiohouse zvýší cenu hlavního produktu o 1,4 %, zahrnuje do něj i online

Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy v digitálním audiu je růst vyšší.

Narrative Media po deseti letech mění majitele

Brněnskou agenturu od zakladatele Kamila Grice přebírají Radim Hruška a Ondřej Viktorin.

Komunikaci NN pojišťovny a penzijní společnosti řídí Martin Žabka

NN pojišťovna a penzijní společnost má nového ředitele komunikace.

Redakci Forum 24 rozšíří Jan Vávra, Michaela Rambousková a Jan Lodl

Chceme hlavně být dobře připraveni na příští volební rok, uvádí šéfredaktorka Hovorková.

Vodafone TV vrátila do nabídky Praha TV, je v HD

Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.

Vodafone TV vrátila Praha TV, je v HD

Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.

Web Týden.cz redesignoval, kombinuje zprávy a podcasty

Podcasty tvoří Jan Palička, Lena Cohen, Mikuláš Schlosser, Honza Mikeš či Dorota Noon.

Martin Žabka přešel z Heureky do čela komunikace pojišťovny NN

Do finanční skupiny přichází Žabka po téměř čtyřech letech řízení komunikace Heureky.

Regionální marketing Ikea povede Rostislav Čítek

Do nové role Čítek povýšil z pozice integrated media manager, nastoupil na ni v prosinci.

Mádlovy Vlny se na česko-slovenském trhu blíží skvělé cifře jeden milion kinodiváků

Musíme sami ukázat, jakou hodnotu divákům ČT přinášíme

Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.

Kriminálka Anděl v pondělí vítězí, následují Případy 1. oddělení

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává Kriminálka Anděl s 1,15 mil. diváků (15+). Následují Případy 1. oddělení.

Praha odkoupila od JCDecaux za 133 mil. Kč přístřešky pro MHD

Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně stojících reklamních ploch.

Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině

Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.  

Soutěžní adventní kalendář přináší také Kaufland

Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní řetězec Kaufland. 

Animace v tunelu přibudou i na lince metra B

Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku vide a animace.

Spustíme Centrum.cz v novém, s feedem článků odjinud, avizuje Voráček z Economie

Reklamní plochy u sebe zvládneme monetizovat efektivněji, než je standard trhu – a s partnery se podělíme půl na půl, říká David Voráček, ředitel pro neobsahový produkt a obchod mediálního domu Economia, k novému modelu portálu Centrum.cz, nedlouho před tím, než cílení inzerce na internetu zkomplikuje konec cookies třetích stran. ...

Republica od Božkova má nový komunikační styl od Saatchi & Saatchi

Nový koncept nese slogan "Ať to má styl". Produkt zároveň vypouští z názvu slovo Božkov.

Praha za 133 milionů odkoupila od JCDecaux přístřešky pro MHD a reklamní plochy

Dnes byla podepsána smlouva o prodeji 429 přístřešků a 160 stojících reklamních ploch.