Důvěra zákazníků ve firmy je rekordně nízká, AI by využili mladší
Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.
Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.
Jeden z loni ohlášených seriálových projektů TV Nova (na fotce šéf vývoje obsahu Michal Reitler) se nakonec neuskuteční. Aspoň ne pod taktovkou největší komerční televize. Příslušný námět seriálu, vycházející ze skutečné události, který vyvíjí externí produkce, je nyní k dispozici dalším TV hráčům na trhu.
Televize Nova v příštím roce pořádně šlápne do výroby dramatického a dokumentárního obsahu, určeného pro streamovací platformu Voyo.cz. Podle ředitele Novy Daniela Grunta (foto) dosáhne objem nákladů na výrobu pro SVOD službu rekordního objemu. A to i v porovnání s rozmáchlým novodobým rozjezdem Voyo před třemi až čtyřmi lety. Víme, které seriály p ...
S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku.
Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu konkurenční společnosti Kantar Media.
Hygge otevírá coworking v prostorách pražského klubu Radost FX, ostravské budově Ostravica-Textilia a na zlínské adrese Silo II.
Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.
Seriál Kamarádi zůstává nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následují Četnické humoresky a seriál Jedna rodina. Posledně jmenovaný má nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Na platformu Nesnězeno se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a završily tak celorepublikovou expanzi.
Skupina COOP testuje od 4. prosince v mikroregionu Hlinecko spolupráci s Českou poštou na rozvozu potravin.
Customer Match neboli seznamy zákazníků pomohou data efektivně využít pro aktivace, píše Petr Vaněk z agentury TRKKN.
Hybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips v regionu střední a východní Evropy.
Videoplatforma Voyo dosáhne svého cíle milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku dříve než na konci roku 2025.
Několik nových seriálů nebo premiérových dílů už uvedených seriálů, novou zábavní show nebo dokureality uvede v jarním vysílání příštího roku TV Nova.
Letos přidala společnost Stock do své nabídky vlastní značku whisky Clan Campbell, portfolio rozšířila o Sierra Tequilu či Rémy Cointreau.
Téma povinné registrace tvůrců online videí u regulátora se přeneslo na sněmovní půdu. Otvírat kvůli němu novelu o financování kinematografie ale ministerstvo kultury odmítá.
Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy v digitálním audiu je růst vyšší.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává Kriminálka Anděl s 1,15 mil. diváků (15+). Následují Případy 1. oddělení.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.
Reklamní plochy u sebe zvládneme monetizovat efektivněji, než je standard trhu – a s partnery se podělíme půl na půl, říká David Voráček, ředitel pro neobsahový produkt a obchod mediálního domu Economia, k novému modelu portálu Centrum.cz, nedlouho před tím, než cílení inzerce na internetu zkomplikuje konec cookies třetích stran. ...