Prezident v reklamě. Česká filharmonie má mimořádný branding
Vystoupení orchestru v newyorské Carnegie Hall využila Česká filharmonie k masovější brandové kampani, která pro ni není typická. Jejím prostřednictvím láká posluchače na sledování přímého přenosu z koncertu českých hudebníků.
Mohlo by vás zajímat
Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.
Názorový internetový deník Forum24 přijal do redakce nové spolupracovníky.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy v digitálním audiu je růst vyšší.
Brněnskou agenturu od zakladatele Kamila Grice přebírají Radim Hruška a Ondřej Viktorin.
NN pojišťovna a penzijní společnost má nového ředitele komunikace.
Chceme hlavně být dobře připraveni na příští volební rok, uvádí šéfredaktorka Hovorková.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Podcasty tvoří Jan Palička, Lena Cohen, Mikuláš Schlosser, Honza Mikeš či Dorota Noon.
Do finanční skupiny přichází Žabka po téměř čtyřech letech řízení komunikace Heureky.
Do nové role Čítek povýšil z pozice integrated media manager, nastoupil na ni v prosinci.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává Kriminálka Anděl s 1,15 mil. diváků (15+). Následují Případy 1. oddělení.
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně stojících reklamních ploch.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní řetězec Kaufland.
Také na trase pražského metra B budou k vidění za okny jedoucího vlaku vide a animace.
Reklamní plochy u sebe zvládneme monetizovat efektivněji, než je standard trhu – a s partnery se podělíme půl na půl, říká David Voráček, ředitel pro neobsahový produkt a obchod mediálního domu Economia, k novému modelu portálu Centrum.cz, nedlouho před tím, než cílení inzerce na internetu zkomplikuje konec cookies třetích stran. ...
Nový koncept nese slogan "Ať to má styl". Produkt zároveň vypouští z názvu slovo Božkov.
Dnes byla podepsána smlouva o prodeji 429 přístřešků a 160 stojících reklamních ploch.
Rudolf Rokoš alias DJ Pufaz a Jaro Cossiga spustili online stanici vycházející z black music.
Ze zdravotních důvodů odstupuje spisovatel Patrik Hartl, ČT se proto rozhodla vrátit vyřazenou Lucii Vondráčkovou. Se Krok posvětil i majitel licence, britská BBC.
Kampaň vzniklá s agenturou Czech Promotion se zatím zaměřuje na Českobudejovicko.
Kampaň vzniklá s agenturou Czech Promotion se zatím zaměřuje na Českobudejovicko.
Do čela velké e-commerce firmy, kterou ovládá investiční firma Rockaway Capital (většinový vlastník Jakub Havrlant), nastupuje nové manažerské jméno. Nahradí tak dosavadního CEO, který končí po více než 7 letech (výměna nastává i na další pozici). Zisková e-commerce společnost musela v uplynulém období výrazně redukovat část svého podnikání. ...
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život během svátků.
Jón přichází po sedmi letech v Ogilvy. Němcová Pixová dosud tým vedla rovněž sedm let.
V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu Němcovou Pixovou.
Tým zároveň zrušil své kancelářské zázemí a zavedl projektově orientovaný model práce.
Výběrové řízení bylo dvoukolové a zúčastnila se ho šestice pozvaných agentur.
Tendr na PR a komunikaci pro společnost Dm drogerie vyhrála agentura Ogilvy.
Řízení rádiové obchodní divize Media Clubu po Janu Čadkovi přebírá Martin Kašpárek.
V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu dál zůstává.
Veronika Babkovová vystřídala ve vedení kreativního hubu Imminent Darka Silajdžiće, který z agentury odešel.
Skupina Prima vybrala nástupce na post komerčního ředitele ze svých řad. Od začátku nového roku nastoupí na post po Vladimíru Pořízkovi stávající šéf onlinu a rádií Media Clubu Jan Čadek.
S novým designem se představil web Hrot24.cz, zároveň vstoupil do výzkumu návštěvnosti NetMonitor.
Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od 2. prosince Michal Šlechta.
Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů.
Největší díl přihlášených pohledávek za mediální firmou Media Master se váže ke společnostem, které jsou se zastupitelstvím propojené.
Také další díl seriálu Záhadné případy se stal s téměř 1,2 mil. diváků nejsledovanějším pořadem nedělního večera a i celého dne.
Tým FMCG v agentuře Topic PR se rozšiřuje, přichází do něj Jana Klapka Rechlíková.
Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry a výhry.
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Určující bylo uplatnění smluvních inflačních doložek spolu s dosaženou tržní cenou energií.