Jaké trendy ovlivnily letos marketing na českém trhu
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Po deseti letech budování vlastního magazínu přechází někdejší dlouholetý šéfredaktor MF Dnes do české internetové jedničky. Přivádí s sebou Jiřího Štického a Moniku Binarovou.
Výkonný ředitel NFNZ David Klimeš se od března přesune do expertní rady fondu, na jeho místo vybere nástupce Správní rada NFNZ.
Po deseti letech budování vlastního magazínu přechází někdejší dlouholetý šéfredaktor deníku MF Dnes do české internetové jedničky. Přivádí s sebou i hlavní postavy svého titulu.
Agentura Pickerly rozšiřuje své klientské portfolio, nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding či značkou italských ginů Malfy.
Dosavadní šéfredaktor magazínu Reportér Robert Čásenský opouští po deseti letech vedení redakce, zůstává nadále většinovým majitelem měsíčníku a webu. Od 1. ledna 2025 povede tým Michal Musil. Společnost Seznam.cz zároveň kupuje třetinový podíl ve vydavatelské firmě magazínu Reportér.
Nejsledovanějším pořadem večerního vysílání po 20:00 na Nový rok se stala televizní premiéra filmu Bratři. Sledovalo ji 918 tisíc diváků starších 15 let.
Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.
Operátor O2 Czech Republic zařadil od 1. ledna 2025 do své nabídky loni spuštěný tematický kanál Warner TV, který je k dispozici také v bezplatném celoplošném pozemním vysílání.
Nejsledovanějším pořadem posledního dne roku 2024 byl po hymně a novoročním přání pořad Všechnopárty. Následovaly Silvestrovské Televizní noviny. Více než milion diváků sledovalo také Hvězdný speciál pořadu Na lovu.
Satelitní signál FTV Prima, který je k dispozici klientům operátora Skylink, je nově opatřen běžící infolištou týkající se možného přerušení distribuce.
Tři redaktorky, které se po příchodu nové šéfredaktorky Jana Machalické rozhodly opustit Divadelní noviny, založily nový web divadelni.net.
Nové televizní stanice a pokračování rozvoje videa na vyžádání, změny v mediálních firmách Jaromíra Soukupa, zánik prvních tištěných deníků, diskuse o podobě mediální legislativy nebo rozvoj DAB+. To jsou některé z hlavních mediálních událostí v roce 2024.
Ve čtvrtek 2. ledna 2025 ukončí celoplošná televize A11 své vysílání na satelitu Astra, pozice 23,5 stupně východně. Její signál zde byl šířen volně, tedy nez nutnosti použití dekódovací karty.
Zkušený miliardář-investor relativně nedávno dokončil výkup podílů ve slibné a rychle rostoucí firmě, pohybující se v e-commerce segmentu. Cílový podnik i navzdory nepříznivým podmínkám celkového trhu vykázal rekordní byznysová čísla. Kumulativní net profit za posledních pět let vyrostl na 198 milionů korun.
Gruzínská síť rychlého občerstvení SKA, zaměřená na čerstvé šťávy, sendviče a další produkty, otevřela druhou pobočku v Praze.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla pohádka Hodinářův učeň následovaná komedií Marečku, podejte mi pero.
Pohádku Princezna a půl království sledovalo v sobotu více než milion diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek večera i celého dne.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne se stala pohádka Krakonošovo tajemství. Šlo o jediný pořad, jehož sledovanost přesáhla hranici milionu diváků (15+).
Nemovitostní divize skupiny PPF koupila pražský hotel Hilton. Majitel TV Nova tím posiluje v kongresové turistice.
Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala štědrovečerní pohádka Tři princezny.
Televize Seznam zopakovala i o letošních vánočních svátcích svůj výsledek z předešlých let a stala se čtvrtou nejsledovanější stanicí na českém trhu.
BurdaMedia Extra zjednodušuje vlastnickou strukturu ovládaných společností. Sloučí se s firmami Extra Online Media a Komunikace 2000.
Pohádka S čerty nejsou žerty se stala nejsledovanějším pořadem na druhý svátek vánoční. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších 15 let.
Značka Twiggy zahajuje spolupráci se společností Druid CZ, s níž představí v lednu novou produktovou řadu.
Poprvé od roku 2007 se na jediný večer v roce vrátí v silvestrovských Televizních novinách Tele Tele.
Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.
Piráti navrhují změnit ústavu a zákon tak, aby Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) mohl kontrolovat nově i Českou televizi a Český rozhlas.
Nová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.