Maaxi.cz

Chodov upozorňuje na požáry z nedbalosti emotivní kampaní

Svou historicky první kampaň v oblasti požární prevence spustí město Chodov na Sokolovsku.

Mohlo by vás zajímat

Majorita v nezávislém herním studiu změnila vlastníka, posílili dva vývojáři a manažeři

Menší nezávislé herní studio, které se specializuje hlavně na edukativní tituly, podstatným způsobem mění složení vlastníkům. Celkem nyní mění majitele téměř 60 procent herní firmy. Dosavadní majoritář snižuje podíl na 15 procent, z vlastnické struktury zároveň odchází dva minoritáři.

ÚOHS přijal závazky Bauhausu a zastavil správní řízení

ÚOHS zastavil řízení s Bauhausem po přijetí závazků k úpravě smluv a nápravě obchodních praktik. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže přijal závazky navržené společností Bauhaus a zastavil správní řízení vedené s touto společností ve věci možného přestupku spočívajícího v provádění nekalých obchodních praktik ...

Ondřej Matouš jako předseda Rady Českého rozhlasu pokračuje

Matouš byl dnes zvolen na další dva roky, předsednickou funkci v radě má od ledna 2023.

Agentura Effectix posiluje vedení, novým COO je Michal Horňák

Upevnit a posílit pozici digitální agentury Effectix na trhu má nový provozní ředitel Michal Horňák, jenž dosud vedl oddělení programatické reklamy. Horňák stojí za oceněním Google Premier Partner, které Effectix pravidelně obhajuje. V agenturním prostředí se pohybuje šest let a jeho odbornost sahá od silné orientace na výkonnost ...

Předsedou Rady ČRo bude další dva roky Ondřej Matouš

Ondřej Matouš obdržel ve středeční volbě od radních Českého rozhlasu plný počet možných hlasů.

Nový Státní fond audiovize přináší vyšší podporu, nově i pro tvůrce videoher

S novým rokem došlo k největší proměně českého audiovizuálního průmyslu za posledních více než deset let. Novela zákona o audiovizi totiž změnila Státní fond kinematografie na Státní fond audiovize (SFA). Hlavními novinkami je rozšíření podpory o seriály a videoher a navýšení procenta u filmových pobídek. „Novela ...

Práce.cz s Czech Promotion dělá plyšovou tečku za starou prací

Alma Career (dřív LMC) po sedmi letech mění komunikaci. Spoty režíroval Prokop Motl.

Nový seriál Děcko odstartuje ve vysílání ČT v pátek 17. ledna

Jednou z hlavních myšlenek seriálu je sdělení, jak důležité je dát dětem šanci zažít naplněné dětství a také lépe porozumět práci sociálních pracovníků i komplikacím spojeným s adopcí a pěstounstvím.

Vydavatelé se obávají poklesu návštěvnosti kvůli AI ve vyhledávání

Rozšiřování AI do vyhledávání a přibývající automatizované služby jsou zdrojem znepokojení mezi provozovateli zpravodajského obsahu, ukazuje predikce Reuters Institute pro letošní rok.

Plzeňský pivovar už vyrábí pivo pod novým manažerem. Stal se jím Václav Šimek

Plzeňský pivovar má nového šéfa. Od ledna 2025 se jím stal Václav Šimek (49), který posledních téměř pět let řídil pivovar ve Velkých Popovicích. Šimek ve funkci střídá Petra Kofroně, který se přesunul na post hlavního inženýra Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko. Na pozici manažera Velkopopovického pivovaru bylo vypsáno výběrové ří ...

Kaufland se spojuje s Benem Cristovaem a přináší houbovou alternativu sušeného masa

Kaufland v Česku přišel s novinkou ve spolupráci s Benem Cristovaem – houbovým sušeným „masem“ Timba by Ben. Produkt reaguje na rostoucí poptávku po zdravé a udržitelné stravě a byl vytvořen ve spolupráci s lokálními producenty. „Spolupráce s Benem Cristovaem vyplynula z jeho schopnosti oslovovat růz ...

Philips Avent v kampani tematizuje sdílení péče o děti

Philips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje tématu společné péče o děti. 

Mediální data na podnose. Co ukázala analýza ROI u jednotlivých mediálních kanálů

Studie Profit Ability 2, oceněná za nejlepší aplikaci analytiky, ukazuje, že reklama je dlouhodobou investicí s vysokou návratností. Klíčem k úspěchu je efektivní kombinace reklamních kanálů a pochopení jejich trvalého přínosu. Reklama jako dlouhodobá investice Nová studie Profit Ability 2 ukazuje, že reklama přináší zisk i&nb ...

Letitý šéf marketingu Ambiente prozrazuje, jak pracuje s daty a co zamýšlí s agenturou A+Manual

Agentura A+Manual, která vznikla z marketingového týmu Ambiente, redefinuje pravidla obsahové tvorby. S cílem budovat věrné komunity a využívat obsah jako klíčový nástroj oslovuje nejen gastronomii, ale i další sektory. „Tvorba obsahu není jen král, ale šéfkuchař,“ říká Jan Nízký, vedoucí agentury A+Manual. Tato agentura ...

Magenta TV ponechává Das Erste a ZDF v nižším rozlišení

Operátor T-Mobile ponechal stanici Das Erste ve standardním rozlišení i poté, co tento formát německý veřejnoprávní vysílatel na satelitu Astra vypnul.

Kozák a Petana prodali Supraphon americké gramofirmě Sony Music

Supraphon funguje 93 let, patří k nejstarším hudebním vydavatelstvím ve střední Evropě.

Hudební gigant Sony kupuje ziskovou českou gramofirmu Supraphon

Úterní večerní jedničkou se stal seriál Komisařka Florence

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal seriál Komisařka Florence. Následoval seriál Kamarádi a poté Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.

CityZen: Investovat do kamenných prodejen se nám vyplácí

CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka. 

StartupJobs: Mzdy v českém marketingu rychle rostou

V porovnání s jinými sektory si marketingoví profesionálové vedou z pohledu vývoje měsíční mzdy dobře, ukazuje srovnání portálu StartupJobs.

Innogy na digitální kampaně volí agenturu Better

Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu Better. 

Better bude tvořit digitální kampaně pro Innogy

Agentura je novým kreativním partnerem energetické skupiny pro digitální komunikaci.

Antonín Rosa se v AMI posouvá na seniorního konzultanta

Agentura po pěti letech posunula spolupráci na vyšší úroveň. Rosa je i expertem na fotbal.

Praha pokračuje v odvolání proti dražbě nemovitostí Jaromíra Soukupa

Budovy vydavatelství Empresa Media koupil magistrát v nucené aukci koncem loňského roku za 649 milionů Kč, zástupci vedení města však mají podezření na únik informací.

Mediální výbor projednával před třetím čtením novelu o ČT a ČRo

Mediální sněmovní výbor dával doporučení Sněmovně ke vzneseným pozměňovacím návrhům pro třetí čtení tzv. velké mediální novely.

Better získal roli kreativního partnera pro digitální kampaně Innogy

Agentura Better byla vybrána jako kreativní partner pro digitální komunikaci skupiny Innogy pro období 2025+. Jejím úkolem bude posílit online přítomnost značky a podpořit její marketingové cíle prostřednictvím digitálních kampaní. V rámci spolupráce se Better zaměří na tvorbu digitálních formátů pro online kampaně, které podpoří marketing ...

Young Lions a ASCOPA uzavírají partnerství

Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) a soutěž Young Lions oznámily partnerství, má dlouhodobě podporovat mladé profesionály v oboru PR. Spolupráce asociace ASCOPA a Young Lions zdůrazňuje význam strategické komunikace v širším kontextu a otevírá nové příležitosti pro talenty, které ch ...

Nový seriál České televize Děcko vykresluje rodinu jako toxické prostředí

Agentury Leo Burnett a Publicis Worldwide se spojují pod Leo

Kreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní na Leo.

Divadelní noviny se mění na měsíčník, bývalé redaktorky založily Divadelní.net

Titul vycházel jako čtrnáctideník, jako měsíčník přijde 27. ledna. Řídí ho Jana Machalická.

Praha trvá na odvolání proti dražbě nemovitosti Jaromíra Soukupa

Pražský magistrát bude trvat na odvolání, které podal proti výsledku loňské dražby nemovitostí z majetku Jaromíra Soukupa.

DVTV Extra přeskočila Novu ve SledováníTV, jsou i další změny

Služba SledováníTV provedla reorganizaci kanálů některých v programovém průvodci, čímž zlepšila jejich dostupnost. Největší změny se týkají stanic, které v uplynulých dvou letech vstoupily do DVB-T2.

Novým členem AKA se stala retailová asociace POPAI

Asociace komunikačních agentur (AKA) se rozšířila o retailovou profesní asociaci POPAI.

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat

Digitální agentura Taste pořádá 23. ledna 2025 v Kině Lucerna čtvrtý ročník konference E-mail Restart, největší české offline akce o e-mailingu. Program nabídne 11 přednášek s praktickými návody, ukázkami a case studies. Program konference sestavil Lukáš Vlášek, „head of marketing automatization“ z digitální agentu ...

Koupelny Syrový: Značka začíná a končí s majitelem

Právě majitel určuje, jaké hodnoty bude značka reprezentovat a co bude znamenat, myslí si CEO společnosti Koupelny Syrový Matouš Syrový.

Další obří zisk v telekomunikacích: v čistém přes 140 milionů, v hrubém více než 1,5 miliardy

Telekomunikační podnikání vyneslo majitelům další solidní částku. A to i navzdory vysokým investicím do akvizic a dceřiných firem, které spolkly přes 1,9 miliardy korun (o rok dříve více než 400 milionů). V letošním roce se dá počítat s dalším růstem tržeb o stovky milionů.

Stock Spirits omlazuje svou identitu

Společnost Stock Spirits zveřejnila refresh stávajícího loga a představila svůj nový Manifest pro rok 2025 a nastávající období. Nová identita firmy má za úkol odrážet inovativní přístup společnosti a její ambiciózně nastavené cíle. Rozhodnutí přijmout tyto změny je dalším krokem, který má značku přiblížit k postu lídra na ...

DVTV Extra přeskočila ve SledováníTV Novu, přišly i další změny

Služba SledováníTV provedla reorganizaci kanálů některých v programovém průvodci, čímž zlepšila jejich dostupnost. Největší změny se týkají stanic, které v uplynulých dvou letech vstoupily do DVB-T2.

Řady členů AKA od ledna rozšířila asociace POPAI CE

POPAI chce vstupem do Asociace komunikačních agentur podle generální ředitelky Daniely Krofiánové více podpořit vzájemné propojení. AKA očekává další přírůstky. Asociace komunikačních agentur (AKA) přijala na lednovém prezidiu do svých řad dalšího nového člena, a to Asociaci POPAI CE, tedy vlastně sto členů v jednom. Podle AKA se jedn ...

Levi’s vzdává limitovanou edicí poctu Bobu Dylanovi

Levi’s uvádí na trh novou limitovanou edici Levi’s Vintage Clothing, kterou vzdává hold Bobu Dylanovi.

Zemřel Oliviero Toscani, který šokujícími fotografiemi proměnil svět komerční komunikace

Dlouholetý art director značky Benetton Oliviero Toscani spojil úspěšné reklamní kampaně s bojem nejen za lidská práva. Zemřel v 82 letech. „S velkým zármutkem oznamujeme, že dne 13. ledna 2025, se náš milovaný Oliviero vydal na svou další cestu,“ oznámila úmrtí Oliviera Toscaniho na sociálních sítích jeho studia manželka slavnéh ...

Five Guys otevře do jara, Dean&david během několika dnů

Five Guys, který měl loni vstoupit na český trh, otevře v Máji nakonec do začátku jara, bistro Dean&david za několik dnů. 

Vondráčkova firma Actum koupila německou digitální agenturu

Nejvíce GRP dodaly loni Media Club a Nova, zvýšily je ČT a Atmedia

Pozice na televizním trhu s reklamou se nemění, drtivá část GRP připadá na obchodní síť Media Club a TV Nova. Komerční televize se ale vyrovnávají s klesajícím počtem GRP v lineárním vysílání.

Případy 1. oddělení nad milionem, v pondělí večer jedničkou

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 byla repríza druhé řady seriálu Případy 1. oddělení, kterou sledovalo více než jeden milion diváků starších 15 let.

Nejvíce GRP dodaly loni Media Club a Nova, zvýšily ho ČT a Atmedia

Pozice na televizním trhu s reklamou se nemění, drtivá část GRP připadá na obchodní síť Media Club a TV Nova. Komerční televize se ale vyrovnávají s klesajícím počtem GRP v lineárním vysílání.

Helppes upozorňuje, že na cizí psy se bez svolení nesahá

Kampaň od WMC Grey Na cizí psy se bez svolení nesahá zaměřila na neohleduplné chování lidí vůči asistenčním i běžným psům.

Na cizí psy se bez svolení nesahá, žádá Helppes ohleduplnost

V sérii černobílých fotografií Tomáše Teglého se objevuje nový úhel pohledu na obtěžování.

Hra čísel. Jak se (ne)počítá v marketingu a softballu?

Lidi často říkají, že jde všechno dopočítat. Kampaně, výkony, návratnost výdajů a tak dále. Ve skutečnosti to ale tak neprůstřelné není. V baseballu si týmy taky uměly perfektně zanalyzovat všechny statistiky, ale jen málokdy jim to stačilo na titul. Stačí se kouknout na skvělý film Moneyball, který ukázal, že se čísla bez lidského elementu neobejd ...

Deset let v adtechu: jak technologie změnily digitální reklamu

"Od měření prokliků a konverzí se posouváme stále více k měření pozornosti, brand safety a vhodnosti média a obsahu pro konkrétní reklamní sdělení. A jak inzerenti získávají větší jistotu v nakládání s osobními údaji, vrací se do hry i scénáře využívající vlastní data," konstatuje Martin Palounek, expert na reklamní technologie z Publicis Groupe. ...