Clooney se v nové kampani Nespressa stává detektivem
V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá případem zmizelých kávových kapslí.
V nové reklamní kampani značky Nespresso se George Clooney zabývá případem zmizelých kávových kapslí.
Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...
Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...
Jiří Hauptmann bude zodpovědný nejen za vnější vztahy v Providentu ČR, ale i evropské regulační záležitosti v rámci mateřské skupiny IPF.
Hudební stanice Óčko Star a Óčko Expres požádaly Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o prodloužení svých licencí pro pozemní vysílání. Regulátor je uděluje standardně na dobu 12 let.
Ve své nové dlouhodobé kampani se Dm zaměřuje na jedinečnost každého z nás, přibližuje za společnost Jiří Peroutka.
Videotéka Max rozšířila nabídku živě streamovaných kanálů. Vedle CNN International jsou nově dostupné tematické stanice Eurosport 1 a Eurosport 2.
Správa Pražského hradu a Czechdesign zahájily 13. ledna soutěž na novou vizuální identitu Hradu, otevřenou pro grafické designéry. Hlavním cílem soutěže je vytvoření nadčasového a funkčního vizuálního systému, který umožní symbolické spojení všech subjektů souvisejících s Pražským hradem, a zároveň bude respektovat jeji ...
O víkendu 18. a 19. ledna se v pražském multifunkčním centru O2 universum konal druhý ročník největšího tuzemského food festivalu.
Marketingovou komunikaci Knihobotu napříč všemi trhy povede Žaneta Kratochvílová, která stála za kampaní „Frisco se vrací“. Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde působila od ledna 2023 jako brand manažerka portfolia ready-to-drink nápojů na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco. Podílela s ...
Brněnská firma nabízející reklamní předměty, POS materiály, stínění a gastro techniku od rebrandingu očekává snazší expanzi v zahraničí i lepší přehlednost pro zákazníky. Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od 1. 1. 2025 nese firma nový název MVIA. Tento krok reflekt ...
Zájem o speciální kino formáty IMAX, 4DX a VIP se mezi českými diváky zvyšuje, ukazuje výzkum Ipsos pro Cinema City.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává repríza seriálu Případy 1. oddělení, s menším odstupem následuje repríza Specialistů.
Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených v nedobrovolné aukci.
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky z behaviorálních věd.
Mírný nárůst Primy, mírný pokles Novy. Tak vypadá střet podvečerních seriálů Zoo Nové začátky a Ulice po prvních dvou týdnech. Zoo má přitom výrazně starší publikum než Ulice.
Pozoruhodný přestup. Dvě známá producentská jména, která dlouhodobě působila v České televizi, před nedávnem zamířila do producentských struktur, napojených na televizi Prima (majitel Ivan Zach). Zde se již podílejí na výrobě velké investice Zachovy televize do seriálové dramatiky.
Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených v nedobrovolné aukci.
Strategický tým komunikační skupiny Publicis Groupe je téměř po roce kompletní. Posledním členem se stala Mai Bebjak, která nastoupila na pozici seniorního stratéga. Mai Bebjak se ve své nové roli věnuje především strategickým komunikačním aktivitám společnosti Lego, a to jak pro regionální hub zaměřený na země střední a východní ...
Agentura Fragile rozšiřuje tým o klíčové strategické posty – novými tvářemi jsou David Martinásek, Radek Pálka a Marek Halečka.
Dlouholetý šéf týmu korporátní komunikace se od ledna připojuje k partnerům agentury Konektor PR. Zároveň získává desetiprocentní podíl ve společnosti. S novým rokem se mění i vlastnická struktura komunikační agentury Konektor PR. K dosavadním partnerům Jaroslavu Duroňovi a Rostislavu Starému se přip ...
Digitální agentura Fragile do svého týmu vítá tři zkušené odborníky na klíčové pozice. David Martinásek nastupuje jako „media strategy director, Radek Pálka na pozici „business strategist“ a Marek Halečka se stává novým „head of performance“. David Martinásek (na fotografii vpravo) přináší do Fragile dlouholeté zkušenosti z mediálního ...
Více než deset let byla společnost T-Mobile partnerem Běhu olympijského dne. S podporou běžeckých závodů pro veřejnost bude pokračovat i po nedávném ukončení partnerství s Českým olympijským výborem. Nově operátor rozšířil spolupráci s agenturou Raul o seriál Běhej lesy. Už čtyři roky je T-Mobile prémiovým partnere ...
PSN rozšiřuje svůj management o marketingovou expertku s desetiletou praxí v realitním a developerském sektoru. Nová posila přichází ze společnosti Svoboda & Williams, kde od roku 2015 zastávala pozici marketingové ředitelky. Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o s ...
Základní předplatné služby Voyo vzroste na Slovensku o dvě eura měsíčně. Navýšení ceny za předplatné Voya se očekává také v Česku.
Druhý díl seriálu Limity udržel pozici nejsledovanějšího nedělního pořadu po 20:00. Také druhý díl sledovalo více než milion diváků (15+). Nad milionem ale byla i Policie Modrava a její odstup od vedoucího pořadu nebyl velký.
Televizní stanice Arte, známá svým zaměřením na umění a evropskou kulturu, se stala novým členem Evropské vysílací unie (EBU). Toto členství posílí spolupráci a kulturní výměnu mezi evropskými veřejnoprávními vysílateli.
Tržby z placeného internetového obsahu iDnes Premium by měly podle plánu společnosti Mafra letos růst až o pětinu. „Je to ambiciózní cíl, ale placenému obsahu věříme,“ říká k výhledu pro letošní rok předseda představenstva Michal Hanák.