Čtyřiapadesátiletý podnikatel a miliardář expanduje na internetu. Jeho firma, která za poslední dva roky vygenerovala souhrnný čistý zisk přes 260 milionů korun a vygenerovala desetimilionové dividendy, nyní akvíruje digitální platformu, zaměřenou na dárkový byznys.
Dopravní podnik města Brna (DPMB) uvedl novou reklamní kampaň s názvem Jsme víc než MHD, která má za cíl ukázat, že hromadná doprava není jen prostředkem přepravy, ale i místem pro různorodé životní okamžiky. Kampaň však vyvolala smíšené reakce veřejnosti na sociálních sítích. Podle tiskové mluvčí DPMB Hany Tomaštíkové byla kampaň vyt ...
Mezinárodní filmový festival o lidských právech se uskuteční od 12. března do 27. dubna 2025 v 57 městech napříč celou Českou republikou.
Po 33 letech od založení se Radek Jalůvka rozhodl předat vedení výzkumné agentury Ipsos. Jedná se o dlouhodobě plánovaný krok.
Streamovací platforma Passionflix přináší romantické filmy zaměřené na ženské publikum. Ačkoliv rozhraní služby je v angličtině, vybrané filmy lze sledovat s českými titulky.
Kreativní agentura Peppermint Digital končí po roce a čtvrt jako správce sociálních sítí Komerční banky. V komplexním výběrovém řízení si KB na nadcházející období vybrala tým Image_Nation. Ten bude mít na starosti jak obsahovou část, tak přípravu kreativních projektů nebo spolupráci s influencery. „Image_Nation zvítězili ...
Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? I v roce 2025 vítězí kožich, uvádí výzkum agentury Stem/Mark.
Správa Pražského hradu spolu s Czechdesign startuje soutěž na vytvoření nové vizuální identity Pražského hradu.
Jiří Hauptmann bude zodpovědný nejen za vnější vztahy v Providentu ČR, ale i evropské regulační záležitosti v rámci mateřské skupiny IPF.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Komisařka Florence. Následoval seriál Kamarádi. V 15-54 měla nejvíc diváků Jedna rodina.
Pokles průměrného počtu reálných uživatelů se týká většiny nejnavštěvovanějších zpravodajských webů.
Koncept sdílených prodejen Pikito expanduje. Ve spolupráci s Moris Design otevírá druhou pobočku v Bratislavě, celkem jich má čtyři.
Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...
Zamotaný případ obřího krachu e-shopu Mamut.cz (provozní firma Mammoth, aktuálně v úpadku), ve kterém zmizely stovky tisíc kusů mobilů a dalšího příslušenství, se ještě více komplikuje. Insolvenční správce Pavel Fabian v novém vyjádření výrazně poukázal ke skupině Unicorn miliardáře Vladimíra Kováře. Zároveň však popřel miliardové pohledávky jednoh ...
Jiří Hauptmann bude zodpovědný nejen za vnější vztahy v Providentu ČR, ale i evropské regulační záležitosti v rámci mateřské skupiny IPF.
Hudební stanice Óčko Star a Óčko Expres požádaly Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o prodloužení svých licencí pro pozemní vysílání. Regulátor je uděluje standardně na dobu 12 let.
Ve své nové dlouhodobé kampani se Dm zaměřuje na jedinečnost každého z nás, přibližuje za společnost Jiří Peroutka.
Videotéka Max rozšířila nabídku živě streamovaných kanálů. Vedle CNN International jsou nově dostupné tematické stanice Eurosport 1 a Eurosport 2.
Správa Pražského hradu a Czechdesign zahájily 13. ledna soutěž na novou vizuální identitu Hradu, otevřenou pro grafické designéry. Hlavním cílem soutěže je vytvoření nadčasového a funkčního vizuálního systému, který umožní symbolické spojení všech subjektů souvisejících s Pražským hradem, a zároveň bude respektovat jeji ...
O víkendu 18. a 19. ledna se v pražském multifunkčním centru O2 universum konal druhý ročník největšího tuzemského food festivalu.
Marketingovou komunikaci Knihobotu napříč všemi trhy povede Žaneta Kratochvílová, která stála za kampaní „Frisco se vrací“. Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde působila od ledna 2023 jako brand manažerka portfolia ready-to-drink nápojů na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco. Podílela s ...
Brněnská firma nabízející reklamní předměty, POS materiály, stínění a gastro techniku od rebrandingu očekává snazší expanzi v zahraničí i lepší přehlednost pro zákazníky. Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od 1. 1. 2025 nese firma nový název MVIA. Tento krok reflekt ...
Zájem o speciální kino formáty IMAX, 4DX a VIP se mezi českými diváky zvyšuje, ukazuje výzkum Ipsos pro Cinema City.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává repríza seriálu Případy 1. oddělení, s menším odstupem následuje repríza Specialistů.
Investiční fond IFIS dal pražskému magistrátu čas do konce měsíce, aby se vyjádřil k nabídce odkupu nemovitostí dražených v nedobrovolné aukci.
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky z behaviorálních věd.