Interní i externí komunikace se musí připravit na nekončící změny ve světě i online
Přehled trendů pro rok 2025 s podtitulem Získávání náskoku v nejistém světě představila globální komunikační agentura Grayling.
Výzvy a příležitosti pro firmy a profesionály z komunikačního byznysu pojmenovává Grayling na základě průzkumu vytvořeného spolu s agenturou OnePoll mezi 500 vedoucími pracovníky a analýz odborníků z celého světa.
Zpráva zmiňuje, že geopolitické napětí a krize v různých zemích světa neskončí, stejně jako vliv rychleji se šířících dezinformací. Jak říká Billy Partridge z britského Graylingu: „Firmy se mohou ocitnout v problémech, aniž by udělaly cokoli špatně.“ Je tedy potřeba posilovat interní komunikaci, připravit agilní krizový management a nebát se využít pomoci AI. Využití najde i v personalizaci a pokročilé analytice. Nástroje je ale třeba používat, transparentně, eticky a odpovědně.
Zpráva též upozorňuje, že vlády na celém světě provádějí ambiciózní ...
Mohlo by vás zajímat
V letošním roce plánuje Ikea otevřít další plánovací studio, zaměří se na udržitelnost a uvede službu Kompass pro navigaci v rámci obchodu.
Počet aktivních podcastů se podle statistiky Forendros v tuzemsku meziročně zvýšil o necelou třetinu.
Soudní spor, který mohl mít pro mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa (foto) fatální následky, nakonec skončil dohodou. Někdejší majitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Soukup se tak zbavil další části svého mediálního impéria.
Společnost AG Foods slaví 35 let na trhu novou vizuální identitou i směrem značky. Lépe odráží její hodnoty, poslání a rodinný charakter.
Nové logo společnosti AG Foods svou barevností a výraznými literami ag navazuje na původní symbol, přesto podle firmy přináší svěží emocionální náboj. Je hravé, radostné a přátelské, což m ...
Do portfolia nealkoholických sektů a vín přidává společnost Bohemia Sekt také nealkoholický míchaný nápoj. Uvedla Mionetto Aperitivo nealkoholické.
Šest set nových uživatelů v průměru každý den a šest milionů prodaných produktů na Aukru.
To jsou výsledky, které ukazují, že se Aukro loni díky nadstandardní ochraně uživatelů před podvody i expertní práci se sběratelskými předměty zařadilo mezi nejúspěšnější e-commerce projekty v Česku.
Na Slovensku vyrostlo Aukro za je ...
Rodiny s dětmi mají na cestách své potřeby, i v Česku tomu čerpací sítě začínají vycházet vstříc.
Pohled prezidenta a CCO Ogilvy Paris na to, co dělá kampaň ikonickou.
Matthieu Elkaim, prezident a CCO Ogilvy Paris, nás seznámí s pěti kampaněmi, které změnily pravidla hry a které ztělesňují podstatu odvážné a nezapomenutelné reklamy.
Tyto kampaně jsou příkladem toho, jak skvělá kreativní práce může formovat kultur ...
Novým CEO digitální agentury SiteOne je Jan Vojta. Dosavadní ředitel Jan Bezděk zůstává nadále majitelem a strategickým konzultantem.
Na Vysočině vznikají nové díly detektivního seriálu televize Nova Odznak Vysočina.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Komisařka Florence. Následuje seriál Kamarádi a poté Jedna rodina. Tento seriál sledují nejvíce diváci 15-54.
Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější v oblasti rychloobrátkového zboží.
Šéfkuchař Gordona Ramsay ukazuje v kampani značky Rama, jak „povýšit domácí vaření a pečení na novou úroveň".
Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard.
Bývalý moderátor Událostí se bude střídat v uvádění týdeníku Historie.cs na ČT2 a ČT24.
Majitel Bezděk zůstává jako strategický konzultant. Vojta dosud byl head of delivery.
Červenka přichází z Centropol Energy, kde se v marketingu podílel na rebrandingu.
Čerstvý tah má více oddělit vybrané části byznysu mediální skupiny A 11 Group (Aleš Zavoral a Daniel Šopov) od vydávaných médií, které spadají pod A 11 ( (Náš Region, týdeník Mladý svět, magazíny CEO, Premium Guide, Harmonie, lifestylové tituly Kutilství, Špuntíci atd.)
Projekt RH 300 Cross se podle mediazastupitelství Radiohouse setkal se zájmem klientů a přilákal nové zadavatele do rádiové reklamy i HbbTV.
Pojišťovna svěřila české agentuře úkol adaptovat evropský koncept pro americký trh.
Jeff Bezos a jeho bezedná peněženka v kombinaci s láskou k legendární fantasy z pera J. R. R. Tolkiena znamenaly, že původní investice ve výši 250 milionů do nákupu práv a podobné částky do natočení prvních dvou sérií seriálového Pána prstenů nebyly pro streamovací službu od Amazonu zase až takový problém.
Vzhledem ...
Digitální agentura SiteOne mění vedení společnosti. Od začátku roku 2025 se stal novým CEO Jan Vojta, dosavadní „head of delivery“. Na pozici nahradil zakladatele a majitele Jana Bezděka, který stál v čele firmy 25 let.
Vojta bude v SiteOne zodpovědný za provozní vedení firmy, implementaci strategie a zlepšování procesů v&nb ...
Media Club rozšiřuje své portfolio o prodej reklamy pro FAST kanály streamovací platformy Sweet.tv.
Novým ředitelem marketingu v české pobočce společnosti Eset, poskytovatele kyberbezpečnostních řešení pro firmy a domácnosti, se stal Michal Červenka.
Ze své pozice bude Červenka zodpovědný za marketingovou komunikaci, podporu online i offline prodejních kanálů či public relations a vedení jednotlivých týmů marketingové ...
Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku.
Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v ...
Dříve bylo pořadí kanálů na dálkových ovladačích jasné. První čtyři pozice patřily dvěma programům České televize, Nově a Primě. V prostředí placené televize už je to však minulost.
Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.
XXXLutz spouští kampaň „TA TA TA TAk nízké ceny!“, která navazuje na komunikaci značky a oznamuje dvacetiprocentní slevu pro držitele XXXL hit karty. Startuje 3. února k 15. výročí firmy v Česku.
Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií ...
Publicistický pořad Historie.cs bude v České televizi od poloviny února uvádět také bývalý moderátor Událostí Jakub Železný.
„Ta ta ta tak nízké ceny!“ zpívá XXXLutz v nové kampani, chce tak připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu.
Heureka Group má čtyři nové členy představenstva. Patří k nim také nový CMO Jan Gemrich.
Martin Žatkovič ze Seznamu názorně vysvětlí, jak lze s pomocí AI a dosáhnout toho, aby váš web milovali jak vyhledávače, tak uživatelé.
Za dva týdny, v úterý 11. února se uskuteční další akce ze série MAM class, věnovaná bude možnostem využití umělé inteligence při vylepšení SEO.
Společně s lektorem Martinem Žatkovičem, S ...
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. S menším odstupem následoval italský seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate. „Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl na konferenci E-mail Restart.
Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge zná vítěze. Úkolem bylo tentokrát vytvořit strategii na podporu nejnovější řady STR8 Wild Beat.
Nepodaří-li se mediální novelu protlačit v pátek, koalice zřejmě svolá mimořádnou schůzi.
Zaraguza teď komunikaci značky posouvá od tématu řemesla k situacím z běžného života.
Zemětřesení v producentské sekci Kavčích hor. Šéfka obsahové divize České televize Tereza Polachová, kterou do veřejnoprávní stanice přivedl ředitel ČT Jan Souček na podzim 2023, mění portfolio tvůrčích producentských skupin (TPS) a složení center dramaturgie. Systém TPS, který funguje dlouhé roky, zaváděl Součkův předchůdce Petr Dvořák. ...
Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku veganských pokrmů.
Hnutí ANO a hlavně SPD ve středu opět zablokovala schvalování růstu poplatků pro Českou televizi a Český rozhlas.
Přestože globální partnerství značky Toyota a MOV skončilo, tuzemské zastoupení automobilky podepsalo spolupráci s OV a ČPV na další období.
České zastoupení automobilky Toyota nadále pokračuje v podpoře českého sportu a parasportu jako oficiální partner Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru. S&nb ...
Pro demokraticky zdravou konfiguraci jsou potřeba tři typy médií – soukromá, veřejnoprávní i komunitní, která však u nás prakticky neexistují, říká profesor Nico Carpentier.
Honor se v rámci série unboxing videí zaměřuje na svého konkurenta – značku Samsung. „Vyčítá“ jí nedostatek inovací.
Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a paralympioniků.
Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu.
„Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na ...