Reklamní skupina BigBoard dokončuje mediální nákup, už zbývá jen kousek
Několikaletý proces mediální investice se podle všeho chýlí ke zdárnému dokončení. Velký OOH hráč BigBoard Praha (na fotce spolumajitel a předseda představenstva Richard Fuxa) posiluje v důležitém segmentu, který může značně pomoci jeho hlavnímu byznysu, prodeji venkovních reklamních ploch. Rovněž je tu byznysová příležitost v podobě podzimních parlamentních voleb.
Mohlo by vás zajímat
Téměř polovina všech spuštění na iVysílání proběhla loni přes HbbTV a smart TV aplikace, uvedla Česká televize.
Česká televize oznámila využívání jejích digitálních platforem v roce 2024. Nejúspěšnějším online produktem se stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu reálných uživatelů za měsíc.
Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, online platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol b ...
Novou ředitelkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, se od února stala Martina Slezáková. V rámci probíhajících změn se pak z iProspectu přímo do Dentsu přesouvají dosavadní ředitel Ondřej Týma a také Petra Kramářová.
Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přeš ...
Probíhá 13. ročník kampaně Suchej únor, do které se loni zapojilo 1,2 milionu lidí. Mattoni jako partner spolu s mistrem světa v míchání nealko koktejlů Martinem Vogeltanzem nabízí čtyři „suché“ drinky.
Mattoni dlouhodobě podporuje správný pitný režim v rámci zdravého životního stylu a s profesionálními barmany sp ...
Do čela žebříčku WFA Global Marketer of the Year vybrala Marcela Marcondese porota a hlasování veřejnosti z shortlistu, na němž byli i CMO společností DoorDash, Disney, Kraft Heinz či Cisco.
Globální šéf marketingu skupiny AB InBev Marcel Marcondes se probojoval na první příčku žebříčku WFA Global Marketer of the Year, který vyhl ...
Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení.
Židovské muzeum v Praze chce letos přistoupit ke změně vizuální identity. Zároveň plánuje na příští rok připomenutí 120. výročí od svého založení.
Čtvrtá řada reality show Surviror Česko & Slovensko se poprvé představí na platformě Voyo v úterý 18. února.
Na posílení zaměstnavatelských značek si T-Mobile i Slovak Telekom vybralo agenturu Triad Prague.
Stanice České televize dosáhly i v letošním lednu nejvyššího podílu v divácké skupině starší 15 let. Svůj podíl oproti stejnému měsíci loni nejvíce vylepšila skupina Nova.
Živou show Hodně štěstí zařazuje TV Nova mimořádně při příležitosti svého 31. výročí. Pořadem provedou Ondřej Sokol a Aleš Háma a televize slibuje výhry pro diváky ve studiu i u obrazovek.
MediaRey, vydavatel českého Forbesu, spustil samostatný web Forbes Life zaměřený na luxus, design a životní styl. Vede ho Anna Nosková, šéfredaktorka lifestyle obsahu.
„Forbes Life se zaměřuje na to nejlepší z designu, módy, cestování a gastronomie, přičemž oslovujeme nejen čtenáře, kteří hledají inspiraci, ale i ty, kteří c ...
Triad Prague v tendru T-Mobile a Slovak Telekom uspěla díky škálovatelnému konceptu, pomohl jí i tým s klíčovými členy ze Slovenska.
Společnosti T-Mobile CZ a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace zvolily agenturu Triad Prague ve výběrovém řízení, do něhož byly přizvány tři ...
Pětici největších zadavatelů inzerce v segmentu hraček kraluje Lego, ostatní neposkládají ani polovinu. Ukázal to monitoringu AdIntel společnosti Nielsen.
V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček Top 5 značek v segmentu Hry a hračky za rok 2024.
...
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let stal italský seriál Vyšetřuje Imma Tataranni. Následovaly seriály Kamarádi a Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Nejnovější data studie o zpravodajství od agentur ResSolution Group a Nielsen ukazují, že velkou „službu“ uživatelům dělají v oblasti zpráv vyhledávače. Součástí přijímání nových informací je také sledování uživatelských diskuzí pod články.
Google představuje Meridian, open source framework pro modelování marketingového mixu (MMM).
Zonky snižuje roční úrokovou sazbu o 0,5procentního bodu, novou nabídku podpoří animovanými spoty.
O hlavního zákazníka svojí celoplošné sítě pro digitální rádia přijde v polovině roku společnost RTI cz: skupina Radio United totiž přestěhuje své stanice k Radiokomunikacím.
O hlavního zákazníka svojí celoplošné sítě pro digitální rádia přijde v polovině roku společnost RTI cz: skupina Radio United totiž přestěhuje své stanice k Radiokomunikacím.
Ne jako progres, ale jako obranu současných pozic vnímá šéf nejposlouchanějšího českého komerčního rádia Jiří Hrabák zařazení analogových stanic do vznikajících digitálních sítí.
V mateřské Svengali Communications zároveň Pečenková obsadila pozici šéfky strategie.
Podle dvou známých značek ukázal PR Brunch zásady efektivní behaviorální komunikace.
European National Panels se oficiálně přejmenovává na National Sample, což je krok, který reflektuje expanzi společnosti za hranice Evropy a zahajuje novou etapu jejího vývoje jako jednoho z předních poskytovatelů online sběru dat.
Změna názvu odráží globální ambice společnosti, přičemž vstup na thajský trh představuje první krok k&nb ...
Miliardářský hráč, jehož majetek se odhaduje na více než 4 miliardy korun, odkupuje od další miliardářské skupiny vedlejší byznys. Rozšiřuje tak vlastní retailovou síť o několik desítek milionů korun tržeb.
Lifestylová sekce Forbes funguje nově jako samostatný web Forbes Life. Zároveň byla spuštěna e-commercová sekce Forbes Market.
Stoprocentním vlastníkem mediální agentury Havas Media Czech Republic se stala společnost Havas Management Espaňa.
Nový podcast, který s Bartošovou tvoří Aneta Martínková a Hana Řičicová, bude vycházet jednou za dva týdny. Předplatné na HeroHero zahrne také newslettery či účast na natáčení.
Tematické stanice České televize se v rámci srovnání výsledků s jinými evropskými TV stanicemi veřejné služby pohybují na předních příčkách.
Do vedení Svengali Communications přichází Jana Pečenková. Nastupuje do čela dceřinné společnosti Svengali Digital.
Skuteční lidé se skutečnými příběhy stojí za kampaní, kterou startuje v únoru terapeuticko-adiktologická klinika NEO Centrum.
Souhrnná zpráva o závislostech v ČR mluví poslední roky stejnou řečí – téměř desetina dospělých u nás pije alkohol denně, dalších 1,5 milionu rizikově. K tomu se přidávají závislosti na lécích, d ...
„Nejočekávanější letní remix“ chutí pro americký trh připravuje na léto značka Heinz a producent Mustard. Slibují rok epických překvapení.
Ve chvíli, kdy rapper Kendrick Lamar, který bude hvězdou letošní show během poločasu Super Bowlu, a jeho oceňovaný producent přebírali pět ocenění Grammy, oznámila společnost Kraft Heinz zajímavou ...
Program ČT24 obsadil v mezinárodním žebříčku nejsledovanějších evropských veřejnoprávních zpravodajských stanic první místo.
ČT sport si odnesl stříbrnou pozici na seznamu sportovních stanic veřejné služby, ČT získalo ve svém okruhu třetí příčku. Program ČT art se umístil v Top 10 veřejnoprávních kulturních stanic.
...
Komunikační agentura Svengali Communications získala výraznou posilu do svého vedení. Šéfkou její digitální dceřiné společnosti Svengali Digital se stala Jana Pečenková, která bude zároveň v celé skupině zastávat pozici šéfa strategie.
Do Svengali přichází po mateřské dovolené, před níž vedla českou pobočku mezinárodní agentury Grayl ...
Od ledna je součástí stínového vedení agentury VML Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz.
Celoplošnou komerční síť pro rádiové vysílání v digitálním standardu DAB zprovoznily České Radiokomunikace. Jako první v nich vysílají stanice Radio United Broadcasting.
Křupavý salát, zlaté vejce, ale i taška, co říká děkuji. To jsou hvězdy kampaně britského řetězce Tesco, podle níž jídlo není maličkost, ale všechno.
Novou kampaň „Its Not A Little Thing. Its Everything“, která zdůrazňuje kvalitu a čerstvost potravin, spustilo britské Tesco s agenturou BBH London. Komunikace nahrazující sedm ...
Daktela spouští novou kampaň, v níž řeší běžné problémy v zákaznické komunikaci, jako je chaos či bezpečnost dat.
Agentura VML si v interním výběrovém řízení zvolila do svého nejvyššího vedení tři nové členy – zástupce mladé generace, kteří budou po dobu šesti měsíců stínovat stávající management.
Na strategickém rozvoji komunikační agentury se od ledna nově podílí Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz. Všichni tři se společně zaměří ...
Vyzýváme lidi, aby si vytvořili prostor pro vlastní sebereflexi, říká o kampani #prosteja Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.
Co stojí za vznikem komunikační linky #prosteja?
Nová komunikační linka #prosteja vychází ze samotné podstaty naší značky, neboť právě v dm jsou na prvním místě lidé. Tato kampaň, která byla slavnostně představ ...
První měsíc vysílání v novém složení mají za sebou pořady ZOO Nové začátky a Prostřeno!, které tvoří nové pásmo odpoledního a podvečerního vysílání na TV Prima.
Další díl reprízovaného seriálu Případy 1. oddělení sledovalo více než jeden milion diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledek pondělního večera po 20:00.
První měsíc vysílání v novém složení mají za sebou pořady ZOO Nové začátky a Prostřeno!, které tvoří nové pásmo odpoledního a podvečerního vysílání na TV Prima.