Deníky se snaží snížit prodejní ztráty způsobené pandemií
V červenci se v souhrnu prodalo víc kusů českých deníků než v letošním červnu, vyplývá z dat auditu ABC ČR.
V červenci se v souhrnu prodalo víc kusů českých deníků než v letošním červnu, vyplývá z dat auditu ABC ČR.
Fanoušci smíšených bojových umění v Česku mají novou možnost, jak sledovat UFC. Organizace spustila svůj FAST kanál na multimediální službě Plex. Dostupná je mj. jako TV aplikace.
Velká rádiová skupina Media Bohemia (MB), pod kterou spadá skupina rádií Hitrádio, Rádio Blaník, Fajn Rádio nebo Rock Radio plus dvě mediazastupitelství, vygenerovala pro své majitele výjimečnou dividendu v řádu stovek milionů korun.
Operátor Fiera Touch spustil digitální rádiový multiplex pro Prahu a střední Čechy. Jako první do něj vstoupilo Rádio Energic.
Vertikální injektáže využije Staropramen pro svou novou kampaň s Orlando Bloomem. Zahajuje od úterý 3. září.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne byl s více než milionem diváků druhý díl z nové řady seriálu Kriminálka Anděl.
Pětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst výnosů z reklamy.
Pro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.
Internetová platforma SledováníTV je další placenou službou, kde se objevil tematický kanál DVTV Extra s obsahem rozhovorů DVTV a dalších online tvůrců.
CNN Prima News zahájila od pondělí 2. září speciální vysílání k volbám do krajských zastupitelstev a třetiny Senátu.
Sloganem „Nečekejte na výročí“ upozorňuje, že s finalizací projektů není třeba otálet a plánované změny v domácnosti lze udělat i v průběhu podzimu.
YYY agency před sedmi lety investovala do podílu ve videoprodukci Bumerang Film a grafickém studiu Spoj.se skrze svou entitu YYY family. Teď své podíly prodává, podnikatelé se chtějí soustředit především na svou agenturu a startup Hedepy.
YYY agency před sedmi lety investovala do podílu ve videoprodukci Bumerang Film a grafickém studiu Spoj.se skrze svou entitu YYY family. Teď své podíly prodává, podnikatelé se chtějí soustředit především na svou agenturu a startup Hedepy.
Technologicko-mediální firma Livesport, kterou z 90 procent vlastní miliardář Martin Hájek, se poohlíží po dalších zdrojích příjmu. Zatímco doposud v podstatě 100 procent výnosů firmy pocházelo z prodeje reklamy na webech a v aplikacích Livesportu (tedy všechny služby byly a jsou free), v budoucnu by část příjmů mělo pocházet i z předplatného. ...
Od začátku září se platforma Talk rozšiřuje o nový obsah. Zájemci si můžou během září obsah platformy vyzkoušet na týden zdarma.
Mediální společnost Economia sídlí od začátku září v nových prostorách, opustila karlínský newsroom.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se stal úvodní díl nové řady minisérie Docent.
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Majetek Daniela Křetínského vzrostl podle výpočtů týdeníku Euro na 390 miliard korun. Dařilo se především miliardářům podnikajícím v energetice či zbrojním průmyslu.
V pondělí 7. října se pražský Clarion Congress Hotel stane místem největšího setkání lidí se zájmem o influencer marketing. Vystoupí tam zástupci předních českých agentur, globálních značek, platforem & mediálních domů společně s influencery. Více o Influconu poví Nicol Tošnarová, brand manažerka reklamní agentury WOO, jež konferenci pořádá. ...
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče. Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
První díl druhé řady seriálu Duch se uvedl v sobotu po 20:00 jako těsný vítěz ve skupině 15+. Následovala pohádka Princezna a půl království. Nově se představil i pořad Možné je všechno.
Druhá německá veřejnoprávní televize prodloužilo vysílací práva na Ligu mistrů UEFA až do sezóny 2026/27. ZDF je v Česku dostupná několika způsoby.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině 15+ byla repríza seriálu Doktor Martin. Sledovanost dalších pořadů byla vyrovnaná, prvním dílem se uvedla nová řada soutěže Česko Slovensko má Talent.
Stávající tarif Premium zdraží o 60 korun na 299 Kč měsíčně, přibude ale levnější tarif Standard za 199 Kč měsíčně.