Maaxi.cz

Tesco spolupracuje s Nestlé při sběru kávových kapslí

Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí. Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze a ve středních Čechách.

Mohlo by vás zajímat

Dokážou technologie suplovat přirozený talent?

V době, kdy technologie slibují zázračné zkratky k úspěchu, se snadno zapomíná na to, co nás skutečně odlišuje – přirozený talent a dovednosti. Ani ta nejpokročilejší umělá inteligence nebo drahé vybavení naplno nenahradí roky praxe a odhodlání. Když jdou ale technologie ruku v ruce s talentem, otevírá se nová cesta k úspěchu. ...

Odstartovalo nové kreativní studio Kamarads

Studio propojuje strategii, kreativitu a design. V jeho čele stojí Chris Hague a Manuel Prada.

Konektor rozšiřuje svůj kreativní tým

Do agentury přicházejí Mariya Usikova, Cameron Dalton a Blanka Vávrová Vymětalíková.

Dominance bezplatné televize skončila, víc diváků v Česku už má IPTV a kabel

Televizi přes IPTV nebo kabel přijímá 46 % domácností, přes anténu 41 %, přes satelit 13 %.

Macháčkův Mig 21 vyrazí na koncertní šňůru, v Lucerna Music Baru zahraje třikrát

Deník N hlásí vyrovnané hospodaření a růst klubového předplatného

Hrubý zisk Deníku N dosáhl podle sdělení vydavatele v roce 2024 výše 53 tisíc Kč. Počet předplatitelů přesahuje hranici 26 tisíc.

Birell v kampani páruje značku s jídlem a vybízí k výběru

Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby při stolování.

Oscarová kampaň Netflixu je v troskách, objevil se nový favorit

Muzikál Emilia Pérez, na který streamovací služba Netflix zakoupila loni distribuční práva, se netěšil příliš dobré pověsti už před vyhlášením oscarových nominací. Nyní, pár dní po nich, je však situace ještě několikanásobně horší. Film, který se zabývá transgender tématy a jehož hlavní postavou je nelítostný narkobaron z Mexika, ...

Agentura Konektor posiluje kreativní tým

Art directorkou je Mariya Usikova, Cameron Dalton se ujímá tvorby strategií a tým Konektoru rozšiřuje i account manažerka Blanka Vávrová Vymětalíková. „V Konektoru si zakládáme na tom, že spojujeme odborníky z různých komunikačních oborů pod jednou střechou. Je skvělé, že díky širšímu kreativního týmu nyní můžeme tyto synergie po ...

Vizuál Českého lva 2025 propojí filmovou magii s realitou

Vizuál 32. ročníku Českého lva od Jany Krchové pracuje s iluzí filmu, rekvizitami a kulisami. Dominuje mu drátěný model slova „LEV“, který vytváří optickou iluzi. „Mým cílem bylo vytvořit formu, která zůstává otevřená interpretaci a zároveň ji bude možné implementovat jak v reklamní kampani, tak během ceremoniálu Českého lva,“ vy ...

Mistrovství Evropy softbalistek má vizuál od Ilony Polanski

Představit softbal více široké veřejnosti. To je cílem pořadatelů zářijového ME, které bude hostit Praha. K popularizaci olympijského sportu má pomoct i atraktivní vizuál, o který se postarala ilustrátorka Ilona Polanski. Vychází ze sloganu „Beautiful game“ a zachycuje hráčky v ladných softbalových pohybech. Grafická podoba ...

Vizuál Českého lva si hraje s iluzemi a optickým klamem

Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je opět Jana Krchová.

La Zitta mluví beze slov. Ton na Valentýna sází na sílu tichého sebevědomí

Ton letos na Valentýna staví na emocích a sebevědomí. Jeho kampaň se zaměřuje na židli La Zitta – „tu tichou“, která však poutá pozornost. Zatímco ikonické modely jako Merano nebo židle č. 14 patří k nejznámějším produktům značky, La Zitta je jiná. Je to židle pro ty, kteří nepotřebují křičet, aby zaujali. Její jednoduché linie a ...

Český rozhlas připravuje svého „Moravce“, nový pořad odstartuje letos

Veřejnoprávní Český rozhlas (ČRo) připravuje nový politický diskusní pořad, kam budou zváni parlamentní i mimoparlamentní politici plus další političtí hráči. Moderátor chystané novinky je již znám. Terčem ostré pozornosti bude bezpochyby výběr hostů do diskusního pořadu ČRo.

Orion v novém konceptu říká, že má „Recept na všechno“

Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.

IPTV a kabel předběhly v příjmu TV signálu terestriku

Příjem televizního signálu přes internet nebo kabel se stal v Česku nejsilnějším způsobem přijímání signálu. O několik procentních bodů předběhl i dosud vedoucí terestrický příjem. Data přináší Kontinuální výzkum ATO.

OMD mění strategické směřování a identitu, změna se dotkne i české pobočky

Mediální agentura OMD představila nový slogan i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“. Agentura OMD Worldwide, součást Omnicom Media Group, představila nové strategické směřování „We Create What’s Next“ (Tvoříme budoucnost). Definuje ji jako „mediálního partnera s vizí, odbornými znalostmi a technologi ...

Orion a Czech Promotion pokračují ve spolupráci a představují nový kreativní koncept

Po úspěšné kampani ke StarDance přichází Orion s novým konceptem „Recept na všechno“, který ve spolupráci s Czech Promotion hravě přibližuje široký sortiment. Nová kampaň se stejně jako ta podzimní odehrává přímo v prodejně Orion a postupně představí čtyři reklamní spoty. Prvním zveřejněným příběhem je nostalgická vzpomínka ...

OMD má nové strategické směřování i vizuální identitu

Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.

Prsa v reklamě Penny jsou za čárou, rozhodla Rada pro reklamu

Kontroverzní kampaň řetězce Penny s nabídkou na silikonová prsa je podle Kodexu reklamy závadná, uvedla Arbitrážní komise Rady pro reklamu. V lednovém pokračování vánoční kampaně o slevách „Jak si račte přát“ řetězec Penny mezi vizuály zařadil mimo jiné nabídku na silikonová prsa. To vyvolalo rozruch odborníků i veřejnosti. Stížnosti ...

Media Projekt: Právo minus 13 procent, Blesk minus 9 procent, Reflex minus 16 procent procent

Král Šumavy v neděli jedničkou, poté seriál Limity

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stal druhý díl minisérie Král Šumavy. Následoval seriál Limity, který měl zároveň nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

Trend poklesu prodejů tuzemských deníků loni mírně zpomalil

Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než v roce 2023.

Deník Forum24 vychází deset let, loni skončil v zisku

Podle údajů provozující společnosti Forum 24 skončil loni stejnojmenný internetový deník v zisku 3,9 mil. korun.

KFC kampaní podpoří spojení smažáku a Zinger řízku

KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní. 

CRIF nově vydává certifikáty potvrzující stabilitu firem

Firmy, které vznikly počátkem 90. let patří k nejstabilnějším na českém trhu, ukazují data CRIF.

Filmový divák se mění, investice do kinoreklamy ale rostou

Kina už asi nikdy nedosáhnou takové návštěvnosti jako před covidem. Přesto příjmy z reklamy by již brzy mohly dorovnat předpandemický stav. Jak se daří kinoreklamě a jakou roli dnes hraje v mediamixech zadavatelů, rozkrývá hlavní téma MAM 6/2025. V roce 2024 zavítalo do českých kin přes 13 milionů diváků, což jsou zhruba dvě třetiny návště ...

Vydavatel českého Forbesu přidává samostatný web Forbes Life

V čele stojí Anna Nosková, spolu s ní obsah tvoří Petra Cieslar a editor Ondřej Novotný.

Alejandro di Trolio a Irene Kugelmann povedou poroty ADC Czech Creative Awards

Soutěž ADC Czech Creative Awards představuje poroty svého už 32. ročníku, do něhož se mohou práce přihlašovat do konce února. Art Directors Club představuje porotce, kteří v rámci Advertising Jury a Art Jury ocení nejlepší práce roku 2024. O vítězích rozhodne 25 porotců, předních špiček ve svých oborech. Zájemci mohou do ADC ...

Natáčení spotu o příchodu Milana Petržely do Viktorky Žižkov: kostýmy z Jáklova filmu a žádný dublér

Fotbalový klub FK Viktoria Žižkov představil nového bojovníka krátkým filmem v režii Jakuba Koháka, produkci Concept film & Production a s kostýmy z Jáklova výpravného velkofilmu Jan Žižka. „Ta mast z vrby dle receptury pánů z Líšně nepomáhá.“ Možná pomůže petržel, nebo lépe – Petržela. Do družiny bojovníků ...

Novým komerčním ředitelem onlinu na Primě je Hung Nguyen

Dosavadní zástupce Jana Čadka přebírá řízení poté, co Čadek povýšil na komerčního šéfa.

TikTok dominuje v organickém zapojení, Facebook a X zaostávají

Analytický tým Socialinsider se zaměřil na vyhodnocení dat z 125 milionů příspěvku napříč platformami a představil novou zprávu o průměrném zapojení na Facebooku, Instagramu, TikToku a X. Nejlepších výsledků v oblasti organického zapojení dosahuje TikTok, který si upevnil pozici lídra s průměrnou mírou zapojení 2,5 ...

Rok 2025 ve znamení protichůdných trendů: jak se v tom vyznat?

Rok 2025 bude rokem paradoxů a zároveň nekonečných možností. Jste připraveni na budoucnost? Šéfka strategie VML Kristýna Ochvatová vás provede těmi nejzásadnějšími trendy a změnami ve společnosti, na které by měly značky reagovat.

Marketingový ředitel Woltu Adam Lazár poodhaluje expanzní plány na letošní rok

Cílem je, aby si lidé mohli vybírat z co nejširší nabídky, tvrdí marketingový ředitel Woltu Adam Lazár. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 06/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

Prioritou Sprintu je velkoobchod, ale značky chtějí brandové e-shopy, říká Jan Weisshäutel

Proti modelu D2C nemá smysl bojovat, říká Jan Weisshäutel ze společnosti Sprint, která na český trh dodává přední sportovní značky. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 06/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

Spoluzakladatel Unicorn Army popisuje, jak agentura na čas přišla o e-shop

Martin Klčo z Unicorn Army v článku popisuje, jak jejich e-shop nečekaně zablokovalo Shopify – bez vysvětlení a možnosti rychlého řešení. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 06/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

Suchej únor láká stále více, potvrzují to zástupci značek i samotné iniciativy

Výzva láká stále více lidí i značek, pro které je kromě podpory zdravého životního stylu i byznysovou příležitostí. Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 06/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele

Nový film Cukrkandl s Terezou Rambou má dotočeno, do kin půjde na podzim

Unisexově cílí na mladé Garnier v kampani od Publicis Groupe

Na loňskou první lokální kampaň Garnier s Publicis Groupe navazují konceptem pro český, slovenský a maďarský trh. Nová kampaň značky Garnier ze skupiny L’Oréal komunikuje široké portfolio přípravků na vlasy Fructis a jejím cílem je — svou vizualitou a unisex tónem — opět zaujmout hlavně příslušníky generace Z. Komunikace ...

Lidi, kteří mění svět, představuje kampaň CEVRO Univerzity od Kreativního kanclu

Milník transformace z vysoké školy na univerzitu podtrhuje CEVRO v kampani, jíž připravili studenti VŠKK. Mediální plánování zajistili odborníci z agentury Magnas. Kampaň CEVRO Univerzity má za cíl upozornit na důležitou změnu a zároveň představit nový slogan „Lidé, kteří mění svět“. Prezentuje hodnoty, na nichž je nová univ ...

Největší oborová konference Forum Media oslaví 25 let. Získejte zvýhodněné Early Bird vstupenky

Forum Media slaví 25 let. Letošní ročník odhalí dopad moderních technologií na marketing a média. Desítky řečníků z celého světa vystoupí 25. listopadu v O2 universu. Early Bird vstupenky za výhodnou cenu pořídíte do konce srpna. Letošní jubilejní ročník svým obsahem naváže na téma supermoderních technologií ve službách mark ...

MAM 06/2025

Vychází 10.2. 2025. Online zde. Článek MAM 06/2025 se nejdříve objevil na MAM.

Narozeninový pořad Hodně štěstí byl sobotní jedničkou

Narozeninový pořad Hodně štěstí se stal v sobotu po 20:00 těsnou jedničkou večera v divácké skupině 15+. S malým odstupem následovaly Zázraky přírody. V 15-54 byl náskok Hodně štěstí výraznější.

France 24 rozšířila v Česku bezplatnou distribuci

Po exkluzivním uvedení stanice na platformě Rakuten TV nyní přidává i bezplatný přístup přes službu Plex, což českým divákům umožňuje sledovat vysílání ve vysokém rozlišení bez poplatků.

Cans expanduje do Velké Británie, spouští kampaň

Cans se chystá vstoupit na britský trh, letos plánuje několik produktových novinek. 

O co se hraje s TikTokem? A co se stane, pokud zmizí?

Zákon o TikToku TikTok výslovně nezakazuje, jen aplikace vlastněné zahraničními protivníky USA, píše Nicole Karráová, CMO #HolkyzMarketingu. 

Tomáš Kopečný: Dobrá kreativa musí mít včasný servis a plnit obchodní výsledky

Čerstvý majitel zavedené agenturní značky Kaspen nastínil, jak pojímá brand management.

Slovenský kinohit Černák boduje pod Tatrami, překonal rekord návštěvnosti

Strike TV se v Magenta TV propadla o více než sto pozic

Uživatelé Magenta TV zaznamenali výraznou změnu v pořadí kanálů. Stanice Strike TV zaměřená převážně na humorná videa ve formě skryté kamery byla přesunuta z původní pozice 80 na předvolbu 211.

Moneta propaguje zvýhodněnou úrokovou sazbu

Moneta startuje kampaň na Expres půjčku, jež nyní nabízí zvýhodněnou úrokovou sazbu nižší až o jednu třetinu.