Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu, kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Česká televize vyšle do jarního vysílání v novém roce nové seriály Limity, Děcko, minisérii Dcera národa nebo nové komedie. Nabídne také několik akvizičních seriálů. Naopak tentokrát nenasazuje žádný premiérový detektivní seriál.
Preference televizních diváků v úterý po 20:00 se nemění. Na čele v divácké skupině starší 15 let je stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvíce diváků v 15-54.
Jak budovat značku na mediálním poli, poradí na 6. ročníku konference Fenix Awards Helen Anglim z Condé Nast.
Nadace Vodafone v nové kampani za ukončení násilí na ženách zdůrazňuje roli přátel a rodiny při podpoře obětí.
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Skupina lidí, kteří v Česku sledují placená videa na internetu, se dál rozšiřuje. V letošním roce je vyšší o téměř 700 tisíc osob a představuje 3,65 mil. osob. Ukazují to data ČSÚ.
Společnost Film Europe slovenského mediálního podnikatele Ivana Hronce nabízí celý ekosystém svázaný s filmovým byznysem. Black Friday akci zakončí 2. prosince.
Největší jednorázová investice do dramatického projektu v historii TV Prima, kterou speciálně schvaloval majitel stanice, miliardář Ivan Zach, je v plném běhu. Již v tuto chvíli byly do připravovaného projektu investovány vyšší desítky milionů korun. V sázce však bude mnohem větší objem peněz, řádově stovky milionů. Riskantní tah managementu Primy ...
Společnost ModernTV, která provozuje internetovou platformu SledováníTV, se rozhodla ukončit aktivity na polském a chorvatském trhu. Plánuje posílit svou pozici v ČR i na Slovensku.
PFX Group se rozrůstá, nově je její součástí postprodukční studio Vast a další divize Cine Chromatix.
V přepracované podobě se v uplynulých dnech představil svým divákům zpravodajský portál TN.cz dostupný pod modrým tlačítkem na stanicích skupiny Nova.
Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels.
Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (SVOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera i celého dne byla opět Kriminálka Anděl s téměř 1,2 mil. diváků starších 15 let.
Do kin vstupuje první celovečerní film se známými králíky z klobouku. Spolu s ním přijdou na trh i mnohé licencované produkty.
GSK/ViiV Healthcare spolu s partnery pokračuje v kampani zaměřené na destigmatizaci lidí žijících s HIV/AIDS.
Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště Václava Havla, se rozšiřuje do škol.
Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools. Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů.
České herní studio, které na trhu funguje desítky let, stále pokračuje díky globálním prodejům svých her ve vynikajících byznysových výkonech. Trio majitelů si tak na net profitu může připsat další stovky milionů. Kumulativní net profit výnosného podniku jen za posledních šest let přesáhl 2,5 miliardy korun (!!).
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.
Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media. ...