Marketing hotelu Marriott řídí Kateřina Hajná
Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše.
Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše.
Seriál Kamarádi udržuje v úterý po 20:00 nejvyšší sledovanost v divácké skupině starší 15 let. Následuje Jedna rodina, kterou sleduje nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Turecko-čínské online tržiště, jež na českém trhu působí od letošního roku, vyzkouší na podzim v komunikaci nové mediatypy.
Meta Platforms snižuje v Evropské unii o zhruba 40 % poplatky za používání sociálních sítí Facebook a Instagram bez reklamy.
Vítězové budou vyhlášeni na galavečeru v prostorách Plzeňského Prazdroje ve čtvrtek 28. listopadu 2024.
Společnost FTV Prima a Digital Broadcasting vyjádřily prostřednictvím připomínek ke Strategii správy kmitočtového spektra dlouhodobou podporu pozemnímu televiznímu vysílání.
Vedení největší komerční televize Nova (majitel PPF) rozhodlo o omezování licenčních seriálů a navyšování objemu výroby vlastních sérií. Pokračovat tak bude řada úspěšných seriálových titulů, současně se připravuje řada novinek - pro terestrickou Novu i pro streamovací službu Voyo. Kromě jiných se bude točit i další řada Odznaku Vysočina. ...
Odvolaný šéf Jan Hloch požádal radu pro vysílání, aby k 16. listopadu zneplatnila vysílací licenci OK TV. Jedná o jejím vypnutí v multiplexu 24. Děje se tak půl roku od startu stanice.
Odvolaný šéf Jan Hloch požádal radu pro vysílání, aby k 16. listopadu zneplatnila vysílací licenci OK TV. Jedná o jejím vypnutí v multiplexu 24. Děje se tak půl roku od startu stanice.
Společnost AMC Networks International oživila na českém trhu značku tematického kanálu Sport 3. Minulý týden ho nabídli vybraní operátoři. V oblasti přímých přenosů má i další plány.
Spory v celoplošné televizi OK TV přerostly až na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Odcházející ředitel Jan Hloch se rozhodl vrátit vysílací licenci proti vůli investorů televize.
Economia mění šéfredaktora svého zpravodajského webu Aktuálně.cz. Do čela se od ledna postaví Matyáš Zrno, který přichází ze CNN Prima News.
Dnešní bitvy značek se nevyhrávají pomocí televizních kampaní ani focus groups, ale přes autentický obsah a propojení se zákazníkem, upozorňují odborníci na mladé spotřebitele.
Další díl seriálu Kriminálka Anděl se stal s více než 1,2 mil. diváků starších 15 let pořadem pondělního večera a také celého dne.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.
Balíčkování nebo integrace na hlubší úrovni by mohly změnit globální postavení na trhu služeb videa na vyžádání, píše Erika Luzsicza.
Pokud uživatel nesouhlasí se zpracováním dat a chce web navštívit a procházet ho bez reklamy, měl by za to zaplatit. Economia se přidává k dalším provozovatelům českého internetu, kteří zavádějí consent wall.
CNC začalo distribuovat placený newsletter 11AM s výběrem zpráv z byznysu, ekonomiky, politiky a technologií.
Vedle Prima Group a několika mediahousů, kde již změny proběhly (Mafra, SPM Media, A 11), se novinky v obchodu připravují i ve vydavatelství Czech News Center (CNC). To je jedním z největších hráčů na mediálním trhu v Česku, vydává Blesk, Blesk.cz, Reflex, Aha!, E15.cz nebo Deník Sport. Podle posledních čísel z roku 2022 skončil v čisté ztrátě 543 ...
Na post generálního ředitele společnosti ppm factum v Česku, na Slovensku a v Maďarsku přichází Jindřich Ježek.
Česká televize reaguje na značný zájem o StarDance Tour. Nápor diváků položil v sobotu v noci web prodávající vstupenky na akci, ČT proto jedná o dalších představeních.
Tváří vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone je opět Martin Hofmann, jehož parťákem se mu v nákupním shonu stává maskot Flex.
Frustrovaní zaměstnanci, kteří se bojí změnit práci, a 10 miliard ročně do rozpočtu ladem kvůli mámám, které chtějí pracovat, ale nemají možnost. O bolavých místech českého pracovního trhu se mluvilo na několika podzimních odborných akcích.
V prvním čtvrtletí příštího roku odstartuje Dr. Max preventivní projekt DiaTour, ambasadorem je zpěvák a herec Petr Kutheil.