ČT a ČRo získají z vyšších poplatků 1,2 mld. Kč, přijdou o reklamu na webu
Česká televize získá příští rok díky zvýšení poplatků navíc do rozpočtu 865 milionů Kč, Český rozhlas bude mít o 331 milionů Kč více. Ministerstvo také navrhuje omezit sponzoring na obrazovkách ČT a zakázat médiím veřejné služby reklamu na internetu.
Mohlo by vás zajímat
Spot vznikl v agentuře Milano Praha a španělské produkci, lokalizovala ho WMC Grey.
O tag-on k populárnímu spotu se letos postarala slovenská agentura Wiktor Leo Burnett.
Sváteční kampaň zase využívá emoce a What a Wonderful World od Louise Armstronga.
Bývalá moderátorka ČT potvrdila webu PrahaIN.cz, že připravuje vlastní novinku.
Mobilní operátoři na datech ukazují, že internet už je hlavním způsobem příjmu televize.
Společnost Film Europe slovenského mediálního podnikatele Ivana Hronce nabízí celý ekosystém svázaný s filmovým byznysem. Black Friday akci zakončí 2. prosince.
Největší jednorázová investice do dramatického projektu v historii TV Prima, kterou speciálně schvaloval majitel stanice, miliardář Ivan Zach, je v plném běhu. Již v tuto chvíli byly do připravovaného projektu investovány vyšší desítky milionů korun. V sázce však bude mnohem větší objem peněz, řádově stovky milionů. Riskantní tah managementu Primy ...
Společnost ModernTV, která provozuje internetovou platformu SledováníTV, se rozhodla ukončit aktivity na polském a chorvatském trhu. Plánuje posílit svou pozici v ČR i na Slovensku.
PFX Group se rozrůstá, nově je její součástí postprodukční studio Vast a další divize Cine Chromatix.
V přepracované podobě se v uplynulých dnech představil svým divákům zpravodajský portál TN.cz dostupný pod modrým tlačítkem na stanicích skupiny Nova.
Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels.
Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (SVOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.
První díl nového seriálu skupiny Prima Náhradníci uvede videoplatforma Prima+ v pátek 13. prosince.
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera i celého dne byla opět Kriminálka Anděl s téměř 1,2 mil. diváků starších 15 let.
Do kin vstupuje první celovečerní film se známými králíky z klobouku. Spolu s ním přijdou na trh i mnohé licencované produkty.
GSK/ViiV Healthcare spolu s partnery pokračuje v kampani zaměřené na destigmatizaci lidí žijících s HIV/AIDS.
Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště Václava Havla, se rozšiřuje do škol.
Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.
Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools. Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů.
Z Holešovic do Karlína se přesune skupina, která v posledních letech roste i díky akvizicím.
Česká skupina letos přistoupila k dalším akvizicím a rozšiřuje svůj dosah napříč Evropou.
Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.
Přejmenovaný brand a jeho produkty se představily v televizi, online, out-of-home i v tisku.
České herní studio, které na trhu funguje desítky let, stále pokračuje díky globálním prodejům svých her ve vynikajících byznysových výkonech. Trio majitelů si tak na net profitu může připsat další stovky milionů. Kumulativní net profit výnosného podniku jen za posledních šest let přesáhl 2,5 miliardy korun (!!).
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.
Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media. ...
Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia Anastasia Sochneva.
Agentura hlásí personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu.
V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky jsou pro každého.
Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Záhadné případy. S odstupem dosahuje 1,15 mil. diváků (15+).
V předvánočním období nabídne Billa za nasbírané body zapékací nádobí Mama Cucina.
Děti mají na víc než jen na prasátko, říká v nové kampani na dětské investiční fondy Fondee.
Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA.
Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.
Luxusní značky, které v Pařížské mají svou prodejnu, se rozšiřují. Letos přibyly například Balmain Hair Couture či Le Labo.
Poselstvím kampaně supermarketů je možnost prožít klidné svátky bez stresu z příprav.
Vydavatelství Extra Publishing pojímá fenomén Lidovek mimo jiné jako brněnské dědictví.
Spokojenost a loajalitu zákazníků má kolem svátků posílit animovaný spot od Leo Burnett.
Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...
Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.