Maaxi.cz

Průzkum: Nejvíce před euro volbami oslovila kampaň ANO, Spolu propadla

Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní. 

Mohlo by vás zajímat

Vánoce nemusí být dokonalé, připomíná Albert emocionální kampaní od VCCP

Sváteční kampaň zase využívá emoce a What a Wonderful World od Louise Armstronga.

Nora Fridrichová chystá nový audiovizuální projekt

Bývalá moderátorka ČT potvrdila webu PrahaIN.cz, že připravuje vlastní novinku.

Za sledování videa platí tři čtvrtiny českých domácností, zjistil průzkum

Mobilní operátoři na datech ukazují, že internet už je hlavním způsobem příjmu televize.

Videotéka Edisonline nabízí 40% slevu na roční předplatné

Společnost Film Europe slovenského mediálního podnikatele Ivana Hronce nabízí celý ekosystém svázaný s filmovým byznysem. Black Friday akci zakončí 2. prosince.

Riskantní operace: televize Prima rozjíždí největší investici do dramatiky ve své historii

Největší jednorázová investice do dramatického projektu v historii TV Prima, kterou speciálně schvaloval majitel stanice, miliardář Ivan Zach, je v plném běhu. Již v tuto chvíli byly do připravovaného projektu investovány vyšší desítky milionů korun. V sázce však bude mnohem větší objem peněz, řádově stovky milionů. Riskantní tah managementu Primy ...

Provozovatel SledováníTV vzdal boj o polský a chorvatský trh

Společnost ModernTV, která provozuje internetovou platformu SledováníTV, se rozhodla ukončit aktivity na polském a chorvatském trhu. Plánuje posílit svou pozici v ČR i na Slovensku.

Brutal Assault v roce 2025 naservíruje vystoupení Mastodon, Bathory Tribute nebo Mayhem

Výzkum mobilářů: Netflix má doma dvě třetiny lidí s VOD, Voyo 44 procent, Prima+ zaostává

PFX Group se spojuje se studiem Vast a postprodukcí Cine Chromatix

PFX Group se rozrůstá, nově je její součástí postprodukční studio Vast a další divize Cine Chromatix. 

TV Nova inovovala TN.cz v HbbTV, nabízí i horoskopy

V přepracované podobě se v uplynulých dnech představil svým divákům zpravodajský portál TN.cz dostupný pod modrým tlačítkem na stanicích skupiny Nova.

Sony jde mimo obchody s elektronikou, spojuje se s Freshlabels

Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels. 

Netflix v Česku vede, druhé je Voyo. Prima+ se dotáhla na Disney+

Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (SVOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.

Seriál Náhradníci odstartuje na Prima+ v pátek 13. prosince

První díl nového seriálu skupiny Prima Náhradníci uvede videoplatforma Prima+ v pátek 13. prosince.

Průměrná sledovanost Vejdělkova seriálu Taneční přesáhla 750 tisíc diváků ve 4+

Cristovao v kampani Kauflandu podporuje sbírku pro Světlušku

Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.

Kriminálka Anděl je s 1,2 mil. diváků pondělním vítězem

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera i celého dne byla opět Kriminálka Anděl s téměř 1,2 mil. diváků starších 15 let.

Bob a Bobek vstupují do filmu, sílu značky ukážou i licencované produkty

Do kin vstupuje první celovečerní film se známými králíky z klobouku. Spolu s ním přijdou na trh i mnohé licencované produkty. 

GSK/ViiV Healthcare pokračuje s destigmatizaci lidí s HIV

GSK/ViiV Healthcare spolu s partnery pokračuje v kampani zaměřené na destigmatizaci lidí žijících s HIV/AIDS. 

Rok české hudby vrcholí na českých školách

Výstava Rozlety české hudby, původně určená pro pražské Letiště Václava Havla, se rozšiřuje do škol.

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, podporuje Loprais Team

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

KNOWLIMITS představuje nové strategické nástroje pro efektivní plánování reklamní kampaně

Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools. Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů.

Knowlimits Group se přestěhuje do prostor, kde sídlila Economia

Z Holešovic do Karlína se přesune skupina, která v posledních letech roste i díky akvizicím.

PFX Group se opět rozrůstá, o postprodukci Vast a další divizi Cine Chromatix

Česká skupina letos přistoupila k dalším akvizicím a rozšiřuje svůj dosah napříč Evropou.

TV Barrandov přinese záběry ze zákulisí Rallye Dakar, je partnerem Loprais Teamu

Dlouholetá záliba současného majitele Jana Čermáka zajistí televizi exkluzivní obsah.

„Život je jako loterie.“ Agáta Hanychová propagovala loterii Maxa

Přejmenovaný brand a jeho produkty se představily v televizi, online, out-of-home i v tisku.

Další úctyhodný profit v českém herním průmyslu: přes půl miliardy korun

České herní studio, které na trhu funguje desítky let, stále pokračuje díky globálním prodejům svých her ve vynikajících byznysových výkonech. Trio majitelů si tak na net profitu může připsat další stovky milionů. Kumulativní net profit výnosného podniku jen za posledních šest let přesáhl 2,5 miliardy korun (!!).

Cristovao v kampani Kauflandu podporuje vánoční sbírku pro Světlušku

Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.

Společenská odpovědnost je fajn, Češi ale chtějí hlavně kvalitu

Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.

PFX kupuje další postprodukční studia v Evropě

Ze soutěže ADCE veze bronz Triad za Pivo ve vzduchu

Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE. 

Tesco ukončuje prodej živých kaprů v kádích a pyrotechniky

Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.

Komunikační skupina Magnas letos navýší tržby, připravuje se změna podílů

Komunikační skupina Magnas Group, ve které od loňska minoritní podíl drží Knowlimits Group, po předchozí stagnaci byznysového výkonu letos navýší důležité hospodářské ukazatele. Byť o méně, než si původně představovali hlavní partneři grupy. hlavním generátorem výkonu stále zůstává mediální agentura Magnas Media. ...

Strategii v Ogilvy vede Špina, přichází Sochneva

Vedení strategie v Ogilvy se od prosince ujímá Adam Špina, z Triadu přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia Anastasia Sochneva.

Strategii Ogilvy bude řídit Adam Špina, z Triadu přišla Anastasia Sochneva

Agentura hlásí personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu.

Růžový slon spouští svou vánoční kampaň

V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky jsou pro každého. 

S festivalem francouzských filmů se spojuje KB, mediálně se vrací ČT

Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět Česká televize

Režisér Haluza začal točit mysteriózní horror Uzel zla

Záhadné případy opět s víc než milionem v neděli na čele

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 zůstává ve všech hlavních diváckých skupinách seriál Záhadné případy. S odstupem dosahuje 1,15 mil. diváků (15+).

Billa spouští věrnostní kampaň s Mama Cucina

V předvánočním období nabídne Billa za nasbírané body zapékací nádobí Mama Cucina. 

Nepodceňujte své děti, vyzývá kampaní Fondee

Děti mají na víc než jen na prasátko, říká v nové kampani na dětské investiční fondy Fondee. 

Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI

Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA.

Jindřich Šídlo: Zlaté časy českých médií skončily před dvaceti lety

Období kolem roku 2005 vnímá novinář Jindřich Šídlo jako zlatý věk českých médií. Po finanční krizi v roce 2008 ale nastal zlom a média začala drtit ekonomická realita.

Pařížská je opět mezi 20 nejdražšími třídami světa

Luxusní značky, které v Pařížské mají svou prodejnu, se rozšiřují. Letos přibyly například Balmain Hair Couture či Le Labo.

Billa rýmuje o ujídání bez obav, ve vánoční kampani od McCannu

Poselstvím kampaně supermarketů je možnost prožít klidné svátky bez stresu z příprav.

Magazín Živá historie připomíná Lidové noviny i reprintem Čapkovy brožury

Vydavatelství Extra Publishing pojímá fenomén Lidovek mimo jiné jako brněnské dědictví.

Vánoční kampaň Penny: Geňa a Suchoš jako zpívající perníčky na stromku

Spokojenost a loajalitu zákazníků má kolem svátků posílit animovaný spot od Leo Burnett.

Rádio Classic Praha oslovuje převážně mladší. Co posluchačům nabízí?

Svým hudebním playlistem se soukromé rádio Classic Praha, které patří přes pět let do skupiny médií Seznam.cz, vymyká standardům rádia s klasickou hudbou. Zapojuje do svého vysílání nejnovější trendy v klasické hudbě 21. století a nebojí se zařadit ani crossover nahrávky klasické hudby s jiným žánrem. V hudebním programu posluchači najdou i stále o ...

Miroslav Hrnko jako výkonný ředitel Media Bohemia končí, nahradí ho David Krzok

Hlavním Krzokovým úkolem na ředitelském postu bude digitální transformace společnosti.

Tendr finišuje, televize Prima by měla brzy oznámit nového komerčního ředitele

Sobotním televizním vítězem zůstává StarDance

Také další díl StarDance dosáhl nejvyšší sledovanosti v sobotu večer i v rámci celého dne.