Nový majitel TV Barrandov investuje do zpravodajství, šéfredaktorem je Pinker
Faktický rozchod dvou stran, které donedávna napůl vlastnily TV Barrandov, původního majitele Jaromíra Soukupa a obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka (nyní většinový majitel), s sebou nese i plánované změny v programu stanice. Čermák potřebuje zajistit hlavně zpravodajství, aby plnil licenční podmínky. V novém zpravodajském týmu TV Barrandov jsou lidé, kteří dříve působili na Primě, HBO Europe, v ČT, na Nově nebo v Mňam TV. Šéfovat jim bude Vladimír Pinker (foto).
Mohlo by vás zajímat
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.
O nové oprávnění požádala společnost TV OK, stoprocentně vlastněná Janou Kaiserovou, iniciátorkou projektu a novou generální ředitelkou stanice. OK TV od 16. listopadu nevysílá.
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo
influenceři, kteří vytvářejí audiovizuální obsah a nabízejí ho na online platformách či sociálních sítích.
Další nový kanál Primy nabídne dramatickou tvorbu zejména mimoevropské provenience.
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.
Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.
RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.
Vydavatelství s obratem vyšších stovek milionů korun spojí všechny provázané podniky v České republice do jedné entity. Týká se to printových, online a distribučních aktiv. Proces by měl být dokončen a počátku roku 2025.
Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.
Poptávka po influencer marketingu meziročně vzrostla o 100 %, říká šéf agentury Petr Srna.
Agentura se nazývá zelenou, zaměřuje se na komunikaci udržitelnosti a čistých technologií.
Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
S rostoucím vlivem AI a sociálních sítí se zaměřte se na platformy, kde lidi skutečně tráví čas, a optimalizovat obsah pro jejich algoritmy, nabádá Michal Čížek z agentury Marketup.
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.
Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.
Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod stromečkem, reklama půjde i v televizi.
V nové kavárně BITmarkets Café by Café Level v pražském obchodním centru Arkády Pankrác je možné zaplatit kryptoměnami.
Televize Seznam odvysílá na Štědrý den pohádku Tři oříšky pro Popelku. Na Silvestra zařadí tři řady seriálu Lajna.
Nová spolupráce s agenturou zahrnuje influencer marketing, PR a event management.
Novým ředitelem právního oddělení České televize se k 1. listopadu stal Jiří Hrabovský. Ten v minulosti působil u arbitrážního soudu Agrární komory nebo jako předseda dozorčí komise Českého rozhlasu. O jeho nástupu ve středu informoval Radu České televize generální ředitel ČT Jan Souček. Hrabovský […] ...
Novým ředitelem právního oddělení České televize se k 1. listopadu stal Jiří Hrabovský. Ten v minulosti působil u arbitrážního soudu Agrární komory nebo jako předseda dozorčí komise Českého rozhlasu. O jeho nástupu ve středu informoval Radu České televize generální ředitel ČT Jan Souček. Hrabovský […] ...
Připravují se Události komentáře týdne, Reportéři plus, Fenomén doby, Defacto a Selfie.
Nové publicistické pořady jsou téměř připraveny do vysílání, jejich uvedení ale bude záležet na tom, jestli dojde ke zvýšení televizního poplatku.
V zákulisí českého internetu se rozhořel boj o to, jak by v budoucnu měl vypadat výzkum návštěvnosti internetu a sociodemografickém profilu online návštěvníků v České republice. To pak může mít dopady na reklamní byznys jednotlivých internetových hráčů. Důležitou akci aktuálně podniká největší internetová firma Seznam.cz miliardáře Iva Lukačoviče. ...
Tištěný měsíčník nahradí stejnojmenný web. Titul na papíře neprodával dostatek výtisků.
Po deset i letech přestane v tištěné podobě vycházet časopis Nové proměny bydlení. Vydavatelství Deco Media se v příštím roce víc zaměří na internet i přípravu televizního pořadu pro TV Barrandov.
Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se některé koeficienty.
Podle vyjádření generálního ředitele České rozhlasu René Zavorala pro Aktuálně.cz by musel ČRo snížit počet stanic i premiér a propustit čtvrtinu zaměstnanců, pokud by neprošlo zvýšení poplatku.
V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli Ta.
Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára ve skoku.
Většinovým vlastníkem Heroine zůstává NexPage Media. Minoritní podíl získali nově akcionáři slovenského Denníku N. Menší podíly mají také Zuzana Kleknerová a Michaela Kramárová.
Většinovým vlastníkem Heroine zůstává NexPage Media. Minoritní podíl získali nově akcionáři slovenského Denníku N. Menší podíly mají také Zuzana Kleknerová a Michaela Kramárová.
Nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 zůstávají v divácké skupině starší 15 let Kamarádi. Následuje Jedna rodina, kterou zároveň sleduje nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Věřitelé přihlásili do insolvenčního řízení na majetek společnosti Barrandov Televizní Studio pohledávky ve výši téměř dvou miliard korun.
Netflix se 16. listopadu pokusil vstoupit do světa živého sportovního vysílání přenosem očekávaného boxerského zápasu mezi legendárním Mikem Tysonem a influencerem Jakem Paulem.
Agentura se stará o kompletní mediální komunikaci tuzemské technologické společnosti.
Agentura zajišťuje propagaci značek Carnilove a Brit, včetně jejich internetových obchodů.
Studio založily Zuzana Martincová a Barbora Truksová, tvoří zvukový charakter značek.
CzechTourism v aktuální kampani podporuje česká zimní střediska. Prezentuje je jako ideální pro aktivní odpočinek.
Na českém reklamním a mediálním trhu čerstvě dochází k pozoruhodné externí spolupráci. Týká se mediální agentury Mindsquared, kterou stoprocentně ovládá miliardář Karel Komárek ml. a která se letos na konci ledna rozloučila s technologicko-analytickou skupinou FLO, se kterou byla v byznysovém holportu (došlo k rozpuštění společného managementu Mind ...