Programy dvou největších komerčních vysílatelů a další stanice plánuje přeladit v nejbližších hodinách provozovatel satelitní služby Skylink, francouzská skupina Canal+.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy v digitálním audiu je růst vyšší.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Společnost Vodafone zařadila do své nabídky kabelové i internetové televize po dvouleté pauze opět metropolitní stanici Praha TV. Zákazníci ji najdou na programové předvolbě 59.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstává Kriminálka Anděl s 1,15 mil. diváků (15+). Následují Případy 1. oddělení.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.
Reklamní plochy u sebe zvládneme monetizovat efektivněji, než je standard trhu – a s partnery se podělíme půl na půl, říká David Voráček, ředitel pro neobsahový produkt a obchod mediálního domu Economia, k novému modelu portálu Centrum.cz, nedlouho před tím, než cílení inzerce na internetu zkomplikuje konec cookies třetích stran. ...
Ze zdravotních důvodů odstupuje spisovatel Patrik Hartl, ČT se proto rozhodla vrátit vyřazenou Lucii Vondráčkovou. Se Krok posvětil i majitel licence, britská BBC.
Do čela velké e-commerce firmy, kterou ovládá investiční firma Rockaway Capital (většinový vlastník Jakub Havrlant), nastupuje nové manažerské jméno. Nahradí tak dosavadního CEO, který končí po více než 7 letech (výměna nastává i na další pozici). Zisková e-commerce společnost musela v uplynulém období výrazně redukovat část svého podnikání. ...
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život během svátků.
Vystoupení orchestru v newyorské Carnegie Hall využila Česká filharmonie k masovější brandové kampani, která pro ni není typická. Jejím prostřednictvím láká posluchače na sledování přímého přenosu z koncertu českých hudebníků.
Veronika Babkovová vystřídala ve vedení kreativního hubu Imminent Darka Silajdžiće, který z agentury odešel.
Skupina Prima vybrala nástupce na post komerčního ředitele ze svých řad. Od začátku nového roku nastoupí na post po Vladimíru Pořízkovi stávající šéf onlinu a rádií Media Clubu Jan Čadek.
Největší díl přihlášených pohledávek za mediální firmou Media Master se váže ke společnostem, které jsou se zastupitelstvím propojené.