Maaxi.cz

Sledovanost zpráv v Česku klesá ve všech mediatypech

Češi nejčastěji získávají zprávy přes internet a pomocí TV zpravodajství. I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí to přitom i o sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report od Reuters Institute.

Mohlo by vás zajímat

Tomáš Jindříšek: Zápisníkem alkoholičky to nekončí

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Čeští vítězové letní kinosezóny: Vlny a Zápisník alkoholičky

Podíl v rostoucí marketingové skupině získal vlivný politický hráč z ODS

Do rostoucího marketingového seskupení, které sdružuje několik agentur, vstoupil silný politický hráč, vlivná figura hlavně v rámci ODS a investor v jedné osobě. Díky jeho kontaktům, know-how a politickému vlivu získává komunikační skupina na českém trhu významnou konkurenční výhodu.

A 11 spolu s týmem manažerů spouští novou komunikační agenturu Frankline

Místo 168 hodin Česká televize nasadí show Lucie Výborné

Investiční skupina Simony Kijonkové chce investovat miliardy do firem „s přesahem“

České Radiokomunikace prodloužily byznysovou dohodu s ČT do roku 2030

Kolem nového komerčního ředitele TV Prima se rozehrála zvláštní hra

Připravovaná změna na mocném postu komerční ředitel TV Prima (psali jsme jako první na trhu), který doposud zastává odcházející Vladimír Pořízek, podnítila některé hráče k zajímavé a z několika hledisek bizarní hře. První ochutnávkou je zvláštní dopis, rozesílaný odborným novinářům a dalším adresátům, který do konspirace zatahuje známé jméno reklam ...

V Praze vystoupí legendární Němci Einstürzende Neubauten, představí novou desku

TOP 09 v kampani využila hollywoodského herce Willa Smitha. Bez příslušných práv

Praha TV míří do nových studií a investuje do zpravodajství

Televizní regionální podnik Praha TV, který většinově vlastní reklamní obr BigBoard Praha spolu s dalšími investory, prochází důležitými změnami. Ty zahrnují nejen stěhování, ale i rozšíření investic do zpravodajského obsahu. Vlivnější pozice Praha TV na regionálním trhu mohla být jedním z několika faktorů, které BigBoardu přispěly zisku stamiliono ...

Aukro rozšiřuje se ShortPro své působení na TikToku

Aukro chce na TikToku oslovit mladší cílovou skupinu. Správu profilu má na starosti agentura ShortPro.

Sněmovna zvolila do Rady ČTK opět předsedu Davida Soukupa

Na postu předsedy Rady ČTK setrvá i v následujících pěti letech David Soukup.

T-Mobile kampaní cílí na studenty a rodiče před přijímačkami

V nové kampani otevírá T-Mobile téma přijímacích zkoušek na střední školy. 

Multiplexy bez obsahu? Zájem o regionální TV sítě klesá

V Česku vznikl v posledních letech zajímavý paradox. Operátoři spustí televizní multiplex, ten ale neobsahuje žádnou programovou nabídku. Má takové vysílání smysl?

Pustina se drží ve středu na čele, poté Dvojka na zabití

Nejsledovanějším pořadem ve středu po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Pustina před seriálem Dvojka na zabití. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost Hell´s Kitchen Česko.

Albert se spojuje s Foodorou, v Praze doručí do hodiny

Albert navazuje spolupráci s rozvážkovou službou Foodora. V Praze doručí nákup do hodiny. 

ČT mění nedělní večerní program, zařazuje benefiční koncert

Česká televize připravuje benefiční koncert pro postižené povodněmi, zařadí ho do večerního vysílání v neděli 22. září.

Lidl v kampani komunikuje místní původ svých produktů

Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je zdůraznit český původ nabízených potravin. 

České Radiokomunikace zajistí DVB-T2 pro ČT do roku 2030

Minimálně do roku 2030 budou České Radiokomunikace zajišťovat po technické stránce chod DVB-T2 multiplexu České televize. Radiokomunikace o tom informovaly v tiskové zprávě.

Smíchov City pomalu ožívá, otevírají první obchody

Nová, právě vznikající městská čtvrť Smíchov City je sice stále ve výstavbě, v jeho severní části ale otevírají první obchody a kavárny. 

CK Blue Style vstupuje s novým maskotem do TV a rádia

CK Blue Style uvádí svou podzimní kampaň, ve které podporuje exotické zájezdy pro sezónu 2024/25.

Stanice slovenské Joj jsou opět dostupné v Česku

Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací službě Joj Play.

Billa uvádí novou privátní značku Srdce domova

Billa představuje pod novou privátní značkou Srdce domova na 140 produktů od mléčných výrobků přes pečivo po české pochutiny. 

Prima spustí 1. listopadu kanál Prima Love SK

Další z tematických kanálů, které skupina Prima připravuje pro slovenský trh, zahájí vysílání 1. listopadu.

Čtvrteční večer pro ZOO, poté Jedna rodina. Debata byla čtvrtá

Seriál ZOO byl nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následoval seriál Jedna rodina, který měl zároveň nejvíce diváků ve věku 15-54 let. Předvolební debata na ČT1 a ČT24 dosáhla čtvrtého nejlepšího večerního výsledku.

Kooperativa v nové kampani podporuje pojištění soběstačnosti

„Dal bych si pivo,“ paroduje kluk tátovo chování během cyklovýletu. Kooperativa spouští kampaň k novému Pojištění soběstačnosti Flexi.

Výrobce dveří Sapeli uvádí svou podzimní animovanou kampaň

Výrobce dveří Sapeli představuje svou novou podzimní kampaň. Přichází s animovaným spotem od agentury Czech Promotion.

CVVM: U lidí poklesla důvěra v televizi a internet

V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM. 

Reklamu na pražském mobiliáři MHD bude provozovat Bigboard

Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město provozovat společnost Bigboard.

PR specialistkou Czechia 2026 je Kateřina Bártová

Na pozici PR specialistky projektu Czechia 2026 nastupuje Kateřina Bártová. 

Aukro jde za mladšími na TikTok, pomáhá s tím Shortpro

Agentura odpovídá za kompletní tvorbu obsahu, správu profilu a za placené kampaně.

Michael Rozsypal točí pilot pro ČT a vydává knihu s Jindřichem Šídlem

Chystaný televizní formát Michaelův Guest List i knižní počin využívají formu rozhovoru.

Radek Pešout: Markeťáci v agenturách a firmách míří do pasti. Teď to mohou změnit

Konec roku 2024 je předzvěstí velkých změn na mediálním trhu. Každá agentura i marketingová oddělení ve firmách ho potřebují. Bez reklamních nosičů nedokáží doručit potřebná sdělení klientů i firem k zákazníkům. Zejména retail je doslova na mediálních platformách závislý. Radek Pešout, jednatel PR Nest Media (obchodní značka Mediashow Digital), vys ...

Miloš Pokorný už na Expresu nemoderuje, zaměřil se na podcast Boomer Talk

Bára Hacsi nově uvádí Expres ráno. To po čtyřech letech nahradilo dosavadní Ranní klub.

Hájkova Fiera Touch rozjíždí televizní kampaň na podporu digitálního rádia

Úvodní propagační spot šíří čtyři televizní stanice zasahující celkem čtvrtinu území Česka.

Ogilvy zajistí PR pro investiční skupinu Českomoravská nemovitostní

Spolupráce začala 2. září. Tendru se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury.

Ve městech už víc lidí sleduje televizi přes internet než klasické vysílání

Ve velkých obcích je lepší nabídka IPTV a kabelového vysílání, v malých se daří satelitu.

Weby Media Network přibírají redaktory z Lidovek, iDnes i Refresheru

Online tituly Česká justice, Zdravotnický deník a Ekonomický deník personálně posilují.

Spor o memoranda k veřejné službě: má je podepisovat ministr a mají se vázat na poplatky?

Zástupci veřejnoprávních a soukromých médií se potkali u kulatého stolu na půdě poslanecké sněmovny. Po víc než tříhodinové debatě se ukázaly spíš rozpory než shody.

Reklamu na pražském mobiliáři zastávek MHD bude provozovat BigBoard

V následujících pěti letech BigBoard uhradí Praze na nájemném víc než miliardu korun.

Digitál ve Wired povede Karel Tinl, dosavadní šéf online zpravodajství ČT

V České televizi působil Tinl devět let, předtím byl šéfeditorem webu Hospodářských novin.

Avon poprvé vstupuje v Česku do kamenných prodejen

Avon bude nově nabízet své produkty v kamenných prodejnách, a to v drogistickém řetězci Rossmann. 

Invia: Po covidu se už sezona opět vrací do normálu

Invia chystá kampaň, jež bude opět používat autentické záběry zákazníků. Ke sběru využívá letošní sezonu, která koncem prázdnin zdaleka neskončila, říká marketér společnosti Michal Bošela.

Zalando mění positioning, představí ho kampaní

Novou kampaní „Co si mám vzít na sebe?“ uvádí Zalando svůj nový positioning značky. 

Mádlův film bude bojovat o Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film

Jak dobře zvládnout public affairs a dá se měřit úspěch korporátní komunikace?

Třiadvacátý PR Brunch, pořádaný agenturou Pram Consulting, se věnoval věcem veřejným a korporátní komunikaci, tedy tomu, jak účinně propojit public affairs a public relations.

NADA: Reklamní investice pomohly Sazce k vyšší znalosti

Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.

Kriminálka Anděl nad milionem, je pondělní jedničkou

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne se stala s více než milionem diváků starších 15 let Kriminálka Anděl.

Katolický režisér Strach točí psychologické drama Máma