Problematický investor odchází z byznysu okolo regionálních televizí
Ze sítě regionálních televizí odchází po cca roce a půl investor. Ten měl přitom zajistit rozvoj regionálního TV byznysu, jehož objem se pohybuje v řádu desítek milionů korun a zisk v milionech korun. Ve hře podle našich informací měla být i nesplacená kupní cena za podíly.
Mohlo by vás zajímat
Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro všechny: K nezaplacení“.
Mediální skupina Mafra už nebude vydávat tuzemskou edici magazínu Esquire. Dál si ale ponechává licenční lifestylové časopisy Cosmopolitan a Harper′s Bazaar.
22. září 1994, přesně před třiceti lety, byla odvysílána první epizoda kultovního amerického seriálu Přátelé. Videotéka Max ho přináší nyní ve zcela novém technickém provedení.
Nezisková organizace Díky, že můžem představuje novou vizuální identitu, jejímž autorem je Studio Najbrt.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává Kriminálka Anděl s více než milionem diváků (15+).
Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých uživatelů.
Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.
XTB představuje nového globálního brand ambasadora, je jím fotbalista Zlatan Ibrahimović.
Nejlepší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň od agentury Digičáry pro Unilever.
Z konference v Kolíně nad Rýnem reportují marketingoví konzultanti Publicis Groupe.
Segmenty módy, krásy a luxusu dosáhly v evropském e-commerce tržeb v hodnotě 213 miliard eur. Roste zejména čínské Temu.
Široce oznámená investice do technologické agentury s obratem nad 100 milionů, ve které investiční skupina před nedávnem získala významný podíl, nabírá nečekaný směr. Před několika dny byl podepsán byznysový deal o zpětném převodu podílu.
Cílem je prezentovat franšízu s konceptem prodeje bubble tea jako investiční nástroj.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Carat na českém trhu střídá EssenceMediacom. Dentsu zastřešuje všechny evropské trhy.
Kreativní agentura hlásí významnou akvizici klientů v oblasti development marketingu.
Tuček plánuje ve výzkumné agentuře zůstat do konce roku jako client service manager.
O mediální plánování a nákup společnosti Pernod Ricard se v Evropě, včetně České republiky, postará Carat.
Sportka přichází s novou komunikační kampaní pod názvem „Sportka rozdává radost“.
Speciál Tina – Fenomén Ulice a čtvrtletník Hlasy zločinu nově uvádí mediální skupina Mafra ve spolupráci s TV Nova a TV Prima.
Ředitelem výzkumné agentury Stem/Mark se stává Tomáš Rychecký, vedení přebírá od Jana Tučka.
Nejsledovanějším nedělním pořadem zůstává repríza seriálu Policie Modrava s 1,2 mil. diváků (15+). Poprvé se představila reality hra Zrádci. Byla trojkou večera a atakovala nejsledovanější pozici ve skupině 15-54.
Značka v oblasti péče o tělo, bytových vůní i svíček Bath & Body Works přichází na český trh. Příští rok plánuje i kamenné prodejny.
Hlavní ekonomické tištěné tituly společnosti Economia ve volném prodeji od začátku října podraží.
Další dva premiérové tituly se objeví v podzimním vysílání TV Nova od první třetiny října.
Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů.
Tříměsíční memorandum o exkluzivním vyjednávání se přetavilo v dohodu o spolupráci.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byl ve skupině starší 15 let seriál Duch, následovala Všechnopárty. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost pořad Možné je všechno.
Investiční skupina Českomoravská Nemovitostní si na komunikaci vybrala Ogilvy PR.
Platforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
Seznamovací aplikace Mingly, jež je vhodná nejen pro lidi se zdravotním znevýhodněním, komunikuje brandovou kampaní.
Studentská agentura nově pracuje na participaci v městě Brno a pro organizaci Společně.
Jedno z národních psích plemen v reklamě od Czech Promotion ilustruje český původ dveří.
Maskota cestování kanceláře rozpohybovala IS Produkce, kreativní koncept je od VCCP.
Kampaň vytvořila agentura Zaraguza, spoty režíroval Jiří Horenský v produkci Old & Rich.
Agentura Digičáry vytvořila dynamický spot pro mladší a úsměvnou scénku pro mámy.
Nový ceník zavádí na českém trhu také služba YouTube Premium.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Komisařka Florence. Následovala show ČS má talent, která zároveň byla nejsledovanější ve skupině 15-54.
Značka rumu Bacardí na trh přináší novinku v podobě Bacardí Caribbean Spiced s tóny ananasu, kokosu, vanilky, skořice a dubu.
Shell spustil ve spolupráci s cestovní agenturou Invia kampaň, v níž se hraje o dovolenou za čtvrt milionu.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Do rostoucího marketingového seskupení, které sdružuje několik agentur, vstoupil silný politický hráč, vlivná figura hlavně v rámci ODS a investor v jedné osobě. Díky jeho kontaktům, know-how a politickému vlivu získává komunikační skupina na českém trhu významnou konkurenční výhodu.