Po více než roce příprav a několika měsících váhání v těchto dnech konečně padla první klapka následovníka úspěšné sportovní komedie Vyšehrad: Fylm (foto) z roku 2022. Ta v kinech zaznamenala mimořádný úspěch - předloni na ni přišlo cca 700 tisíc diváků, kteří za lístky utratili téměř 110 milionů korun. Druhý, připravovaný film má cca dvojnásobný r ...
E-shop ČistéDřevo.cz letos prožívá skokový růst a chce ho udržovat na pevných základech, říká spoluzakladatel Tomáš Izaiáš.
VIP svět místo Jaromíra Soukupa nově moderují Eva Decastelo a Alice Bendová. Nové je i studio či logo.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Také další díl seriálu Odznak Vysočina se stal nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také pořadem celého dne.
Obrat české audiovize se loni snížil, původní česká tvorba si ale díky seriálové a TV produkci meziročně polepšila, ukazují nová data asociace APA.
Hanácká vodka spustila taneční soutěž s rádiem Evropa 2. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu.
Nejsledovanějšími pořady sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině 15+ staly Všechnopárty a Superlov. Jejich sledovanost byla vyrovnaná.
Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.
Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...
Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.
Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými.
Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.
V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess.
Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.
Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.
Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.
Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací.
Již před několika měsíci ohlášená fúze mezi dvěma retailovými obry, zaměřenými na prodej elektroniky, zlínským HP Tronic (Datart, ETA) a slovenským NAY (Electro World, NAY), začíná dostávat přesnější kontury. Dělí se podíly v důležité transformované firmě, ve fúzi a vzniku obří retailové skupiny se točí konkrétní miliardové částky (v korunách). ...