„Vizuální masterpiece!“ U reklamních katů vítězí Partyšův spot na parfémy
Experti chválí práci režiséra Marka Partyše a produkce Bistro Films pro parfémy Novellista.
Experti chválí práci režiséra Marka Partyše a produkce Bistro Films pro parfémy Novellista.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.
Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...
Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.
Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými.
Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.
V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess.
Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.
Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.
Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.
Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací.
Již před několika měsíci ohlášená fúze mezi dvěma retailovými obry, zaměřenými na prodej elektroniky, zlínským HP Tronic (Datart, ETA) a slovenským NAY (Electro World, NAY), začíná dostávat přesnější kontury. Dělí se podíly v důležité transformované firmě, ve fúzi a vzniku obří retailové skupiny se točí konkrétní miliardové částky (v korunách). ...
Společnost Vafo otevřela výběrové řízení na digitální agenturu pro své značky, přihlášky do prvního kola je možné zasílat do 7. července.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera a také celého dne byl poslední zápas českých fotbalistů na evropském šampionátu Euro 2024. Sledovalo ho téměř 1,1 mil. diváků (15+).
Dávno jsou pryč doby, kdy v placené televizi stačilo nabízet zákazníkům pár desítek kanálů, ze kterých si mohli vybrat podle svých preferencí. Operátoři se budoucím i stávajícím zákazníkům snaží zalíbit exkluzivitou.
Grayling spouští ve Varšavě nový hub Ignite CEE, který bude poskytovat specializovanou strategickou a kreativní podporu na deseti trzích.
Operátor Vodafone posunul v seznamu kanálů stanici Relax až na pozici 55, doposud ji bylo možné najít na programové předvolbě 20, kterou nově obsadil Kviff.TV Channel.
Vláda na svém středečním zasedání schválila navýšení televizního i rozhlasového poplatku pro média veřejné služby.
Představujeme šest projektů regionálních médií, které letos získaly podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ).
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do startu natáčení druhé řady úspěšného krimiseriálu České televize. První řada měla mezi diváky ČT solidní úspěch, když se na každý díl dívalo v průměru přes 1,2 milionu diváků v cílovce 15+. Výroba "dvojky" bude opět probíhat v režimu in house, to znamená v rámci produkčních kapacit ČT. ...