Lime: Až zlepšíme uživatelský zážitek, přijdou marketingové kampaně
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním, říká její generální ředitel Václav Petr.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním, říká její generální ředitel Václav Petr.
Mediální skupina Mafra už nebude vydávat tuzemskou edici magazínu Esquire. Dál si ale ponechává licenční lifestylové časopisy Cosmopolitan a Harper′s Bazaar.
22. září 1994, přesně před třiceti lety, byla odvysílána první epizoda kultovního amerického seriálu Přátelé. Videotéka Max ho přináší nyní ve zcela novém technickém provedení.
Nezisková organizace Díky, že můžem představuje novou vizuální identitu, jejímž autorem je Studio Najbrt.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává Kriminálka Anděl s více než milionem diváků (15+).
Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.
Segmenty módy, krásy a luxusu dosáhly v evropském e-commerce tržeb v hodnotě 213 miliard eur. Roste zejména čínské Temu.
Široce oznámená investice do technologické agentury s obratem nad 100 milionů, ve které investiční skupina před nedávnem získala významný podíl, nabírá nečekaný směr. Před několika dny byl podepsán byznysový deal o zpětném převodu podílu.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
O mediální plánování a nákup společnosti Pernod Ricard se v Evropě, včetně České republiky, postará Carat.
Speciál Tina – Fenomén Ulice a čtvrtletník Hlasy zločinu nově uvádí mediální skupina Mafra ve spolupráci s TV Nova a TV Prima.
Nejsledovanějším nedělním pořadem zůstává repríza seriálu Policie Modrava s 1,2 mil. diváků (15+). Poprvé se představila reality hra Zrádci. Byla trojkou večera a atakovala nejsledovanější pozici ve skupině 15-54.
Značka v oblasti péče o tělo, bytových vůní i svíček Bath & Body Works přichází na český trh. Příští rok plánuje i kamenné prodejny.
Prostřednictvím kampaně #NeviditelneMosty vypráví Sociální nadační fond hlavního města Prahy příběhy podpořených Pražanů.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byl ve skupině starší 15 let seriál Duch, následovala Všechnopárty. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost pořad Možné je všechno.
Platforma pro sdílení zvuku Spotify zvyšuje díky reklamě v podcastech tržby, které podle odhadu WARC poprvé překročí 2 miliardy USD. Záměrem platformy je také zapojovat ve větší míře video formáty.
Seznamovací aplikace Mingly, jež je vhodná nejen pro lidi se zdravotním znevýhodněním, komunikuje brandovou kampaní.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Komisařka Florence. Následovala show ČS má talent, která zároveň byla nejsledovanější ve skupině 15-54.
Značka rumu Bacardí na trh přináší novinku v podobě Bacardí Caribbean Spiced s tóny ananasu, kokosu, vanilky, skořice a dubu.
Shell spustil ve spolupráci s cestovní agenturou Invia kampaň, v níž se hraje o dovolenou za čtvrt milionu.