Kampaň „Tak určitě!" se zařadila k nejsledovanějším pořadům
Hokejová kampaň „Tak určitě! se dostala mezi nejsledovanější pořady TV vysílání. Díky pozitivnímu ohlasu bylo její trvání prodlouženo do konce června a uvažuje se o jejím návratu na podzim.
Mohlo by vás zajímat
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.
Další díl talk show Všechnopárty se stal nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Nobilis Tilia otevírá svou čtvrtou značkovou prodejnu, tentokrát v Brně.
V nové věrnostní kampani nabídne Billa se slevou nože, nůžky či ocílku od značky BergHoff.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Díky úspěšné účasti telekomunikačního operátora v aukci Českého telekomunikačního úřadu, která se konala před lety, se telco firma dostala k výnosnému byznysovému případu. Jen čistý zisk z jedné operace se pohyboval ve výši několika desítek milionů korun. Celkový čistý výdělek loni raketově vystřelil nad čtvrt miliardy korun. ...
Představenstvo mediální skupiny Vltava Labe Media se po odchodu Petra Bednáře sníží na čtyři členy. Jeho aktivity se rozdělí v rámci skupiny.
Na akci tanečních soubojů s názvem Red Bull Dance Your Style zavítalo přes 3,5 tisíce návštěvníků.
Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu finanční gramotnosti mezi seniory a mladými.
Placená televizní služba operátora T-Mobile provedla v uplynulých dnech grafickou změnu svého prostředí. Ta má za cíl nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.
V letní věrnostní kampani nabízí Penny za nasbírané body zvýhodněné nože a kuchyňské dózy značky Vivess.
Na pozici Chief Executive Officer agentury C3 Prague přišel Ondřej Roček.
Policie Modrava se ve čtvrtek stala s více než milionem diváků nejsledovanějším pořadem po 20:00 a zároveň byla i pořadem celého dne.
Nové neomezené tarify Next, které jsou součástí portfolia operátora T-Mobile, budou obsahovat jako jednu z výhod i online videotéku Max společnosti Warner Bros. Discovery.
Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky.
Košík představuje novou službu s názvem „Košík na recepci“ pro firemní zákazníky.
Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.
Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho partneři lákají na celou řadu aktivací.
Námluvy probíhají už řadu týdnů. Zatím neexistuje shoda, jakou má hudební televize cenu.
Diváci, kteří mají Apple TV, si nově můžou stáhnout Vodafone TV přímo do televize.
Již před několika měsíci ohlášená fúze mezi dvěma retailovými obry, zaměřenými na prodej elektroniky, zlínským HP Tronic (Datart, ETA) a slovenským NAY (Electro World, NAY), začíná dostávat přesnější kontury. Dělí se podíly v důležité transformované firmě, ve fúzi a vzniku obří retailové skupiny se točí konkrétní miliardové částky (v korunách). ...
Slovenská konzultantská společnost Levosphere bude nově působit i na českém trhu.
Agentura Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, mění své vedení.
Pánský magazín Playboy má nového šéfredaktora a prošel také úpravou obsahu i grafiky.
Společnost Vafo otevřela výběrové řízení na digitální agenturu pro své značky, přihlášky do prvního kola je možné zasílat do 7. července.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera a také celého dne byl poslední zápas českých fotbalistů na evropském šampionátu Euro 2024. Sledovalo ho téměř 1,1 mil. diváků (15+).
Dávno jsou pryč doby, kdy v placené televizi stačilo nabízet zákazníkům pár desítek kanálů, ze kterých si mohli vybrat podle svých preferencí. Operátoři se budoucím i stávajícím zákazníkům snaží zalíbit exkluzivitou.
Grayling spouští ve Varšavě nový hub Ignite CEE, který bude poskytovat specializovanou strategickou a kreativní podporu na deseti trzích.
Operátor Vodafone posunul v seznamu kanálů stanici Relax až na pozici 55, doposud ji bylo možné najít na programové předvolbě 20, kterou nově obsadil Kviff.TV Channel.
Varianty se nazývají podle nálad Hype, Fun a Chill. Za designem stojí agentura Proboston.
Podíl na sledovanosti činil 33 %. Diváci druhou řadu krimiseriálu hodnotí lépe než první.
Synáčová naposledy působila jako vedoucí oddělení akvizice v Barrandov Televizní Studio.
Spolupráce agentury s platformou se rozšířila o Polsko, Ukrajinu, Řeck, Slovinsko a Litvu.
Vláda na svém středečním zasedání schválila navýšení televizního i rozhlasového poplatku pro média veřejné služby.
Televizní skupina Barrandov ustanovila svou tiskovou mluvčí, stala se jí Kristýna Synáčová.
Dosavadní radní České televize a Českého rozhlasu mají největší šanci své mandáty obhájit.
Představujeme šest projektů regionálních médií, které letos získaly podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ).
Sýkora je managing director, na pozici senior account manager přišla Romana Danišová.
V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové tarifní portfolio Next.
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do startu natáčení druhé řady úspěšného krimiseriálu České televize. První řada měla mezi diváky ČT solidní úspěch, když se na každý díl dívalo v průměru přes 1,2 milionu diváků v cílovce 15+. Výroba "dvojky" bude opět probíhat v režimu in house, to znamená v rámci produkčních kapacit ČT. ...
Příchody Romana Číhalíka a Ondráše Petržilky souvisejí se snahou agentury Taste posílit v oblasti strategicko-kreativních služeb.